بازدید 2399

واکنش تند رئال به اظهارات شهردار ویگو

طوفان در شمال غرب اسپانیا باعث خساراتی به ورزشگاه بالائیدوس، ورزشگاه خانگی سلتاویگو و در نتیجه تعویق دیدار این تیم مقابل رئال مادرید شد.
کد خبر: ۶۶۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 07 February 2017
باشگاه رئال مادرید به ادعای تلاش این باشگاه برای برگزاری دیدار مقابل سلتاویگو علی رغم وجود نگرانی در مورد سلامت تماشاگران و بازیکنان، واکنش نشان داد.​​​​​​​
 
به گزارش تابناک ورزشی، طوفان در شمال غرب اسپانیا باعث خساراتی به ورزشگاه بالائیدوس، ورزشگاه خانگی سلتاویگو و در نتیجه تعویق دیدار این تیم مقابل رئال مادرید شد. 
 
اما آبل کابایرو، شهردار شهر ویگو، ادعا کرد که نمایندگان باشگاه رئال، خواستار برگزاری دیدار شده بودند و ابراز امیدواری کرده بود که این تنها نظر نمایندگان رئال بوده باشد و مدیران این باشگاه چنین نظری نداشتند.
 
کابایرو همچنین ادعا کرد که شنیده یکی از کارمندان باشگاه رئال از هواداران خواسته تا به ویگو سفر کنند؛ اتفاقی که می توانست به اختلال و درگیری منجر شود.
 
در مقابل باشگاه رئال اظهارات کابایرو را کاملا اشتباه توصیف کرده و تاکید کردند که اگرچه به دنبال یافتن راه حلی برای برگزاری بازی در زمان قبلی بودند اما با تصمیم اتخاذ شده مخالفتی نکردند.
 
در بیانیه این باشگاه آمده است:" باشگاه رئال از اظهارات نادرست شهردار شهر ویگو، آبل کابایرو، که ادعا کرده باشگاه رئال مسائل امنیتی دیدار سلتا-رئال را نادیده گرفته، متاسف است.

چنین اظهاراتی از سوی شهردار نه تنها بیجاست، بلکه کاملا اشتباه است زیرا رئال مادرید هیچ وقت اقدامات امنیتی ورزشگاه بالائیدوس را زیر سوال نبرده است.
 
باشگاه رئال مادرید بعد از اطلاع از به تعویق افتادن بازی 30 ساعت قبل از برگزاری، سه راه حل پیشنهاد کرد.
 
اول احتمال تعمیر سقف ورزشگاه؛ دوم احتمال بستن جایگاه هایی که سقف آن آسیب دیده و سوم اگر دو راه حل دیگر عملی نباشد، احتمال برگزاری بازی در ورزشگاه دیگر.
 
این پیشنهادها برای اجتناب از ضربه خوردن به چهار رقابت دیگر بود زیرا همه اینها به صورت دومینو روی هم تاثیر می گذارد و ضرر اقتصادی زیادی به همراه دارد."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها