بازدید 15806
۷

واکنش ملک سلمان به انهدام ناوچه سعودی

کد خبر: ۶۶۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ 06 February 2017
پادشاه عربستان مدعی شد که حمله به ناوچه سعودی در غرب بندر حدیده توسط مبارزان یمنی "سبب نمی شود که نیروهای ائتلاف برای حمایت از حکومت قانونی یمن از ادامه عملیات نظامی دست بردارند".

به گزارش العالم،سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی روز دوشنبه (6 فوریه) در جلسه شورای وزیران که در کاخ یمامه در شهر ریاض برگزارشد، مدعی شد: "حادثه ناوچه از عملیات ائتلاف عربی در یمن جلوگیری نمی کند". در این نشست ملک سلمان در جریان نامه " عبد ربه منصور هادی" رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن قرارگرفت.

در حاشیه این جلسه " عادل بن زید الطریفی" وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان، حمله به ناوچه سعودی و کشته شدن دو نفر خدمه و زخمی شدن شش تن دیگر را تهدیدی جدی برای دریانوردان در دریای سرخ توصیف کرد و گفت: "در این نشست، هیات وزیران به بررسی چندین گزارش درباره حوادث و پیامدهای آن در عرصه عربی، منطقه ای و بین المللی پرداخت".

هفته گذشته یک ناوچه نیروی دریایی سعودی توسط مبارزان یمن هدف حملۀ نیروهای یمنی قرار گرفت. این ناو در حال شلیک به سوی مناطق مسکونی یمن بود که هدف نیروهای مقاومت قرار گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
کم گویو گزیده گوی چون در تا کز کم تو جهان شود پر ------ یک جمله رو چند بار پش سر هم تکراری می نویسید!!! لازم نیست حتما متنتون زیاد باشه ------ متون کواه رو تو این عصر مردم بهتر می پسندن و بیشتر می خونن
سلام
بیچاره عربستانی ها الان درست به دامن امریکا می شوند بیا بابا الفاتحه
باقایق تندرو زدن بعدش هم پول میده میخره مثل حوثی ها نیست که
بالاخره ناو بود یا ناوچه. آخر میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است. چون از آنجایی که براساس گزارشات منبع خبری ملک سلمان آلزایمر داشته شاید فرق این دوتا را نمیدانسته با میدانسته بعدا بادش رفته. راستی از مجتهد آن منبع خبری موثق چه خبر.؟
انشالله این عربستان را نابود کنند تا جهانی از دست ان در اامان بمانند
بزودی طومار حکومت آل سعود درهم پیچیده خواهد شد.
بزودی طومار حکومت آل سعود درهم پیچیده خواهد شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر