بازدید 4097

دستاورد همراه اول در فاز دوم شبکه ملی اطلاعات

کد خبر: ۶۶۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 06 February 2017
در مراسم افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، دستاوردهای همراه اول در این حوزه رونمایی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی،‌ مهندس جهانگرد مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات، دکتر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه، سازمان ها و شرکت های دولتی و بخش خصوصی و جمعی از نمایندگان مجلس و خبرنگاران طی مراسمی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات افتتاح و در نمایشگاه جانبی این مراسم، از دستاوردهای همراه اول به عنوان یکی از بازیگران اصلی در شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد.

در این مراسم مهندس وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران دستاوردهای اپراتور اول در فاز دوم شبکه ملی اطلاعات را در حضور وزیر ارتباطات رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر تکمیل پروژه هایی که در فاز اول شبکه ملی اطلاعات (شهریور ماه) افتتاح شد، سامانه چند رسانه ای اپیدو (Appido) که مجموعه متنوع و ارزشمندی از محتوا شامل محتواهای اختصاصی، سرگرمی و آموزشی است و اپلیکیشن سیمای همراه (فیلما) که یک سرویس آنلاین برای تماشای فیلم ‌های سینمایی، سریال و انیمیشن است نیز، رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از شبکه «وای فای همراه اول» در شهرهای مشهد و شیراز به صورت ویدیو کنفرانس رونمایی شد. گفتنی است طی ۱۱ پروژه، ۳۱۸ نقطه دسترسی به وای فای اول در شهر مشهد (به ویژه اطراف حرم مطهر امام رضا (ع)) و ۶ نقطه دسترسی در شهر شیراز (مراکز تجاری، آموزشی، زیارتی و سیاحتی) به بهره برداری رسید.

در پایان این مراسم، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، گفت: کار بزرگی که امروز انجام شد، دستاورد وزارت ارتباطات به تنهایی نیست، بلکه خانواده بزرگ ارتباطات کشور در این موفقیت سهیم هستند.

واعظی با اشاره به شعار افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات (خدمات متنوع، رونق کسب و کار)، گفت: مردم متوجه شدند که شبکه ملی اطلاعات محدودیت نیست، بلکه می توانند کیفیت بالاتر و خدمات متنوع تری را دریافت کنند، علاوه بر این ایجاد اشتغال و رشد سود شرکت ها در گرو رشد شبکه ملی اطلاعات است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر