بازدید 2009

آمریکا فروش شیرآتش‌نشانی به ایران را تحریم کرد

مدیران دو شرکت چینی که در لیست جدید تحریم های دولت آمریکا علیه ایران قرار گرفته اند، گفتند که آنها تنها کالاهای «عادی» به ایران صادر کرده اند و تصور نمی کنند که اقدام خلافی مرتکب شده باشند.
کد خبر: ۶۶۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 06 February 2017
مدیران دو شرکت چینی که در لیست جدید تحریم های دولت آمریکا علیه ایران قرار گرفته اند، گفتند که آنها تنها کالاهای «عادی» به ایران صادر کرده اند و تصور نمی کنند که اقدام خلافی مرتکب شده باشند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، تحریم های دولت جدید آمریکا علیه 25 شخصیت حقیقی و حقوقی ایران روز جمعه اعلام شد.

شرکت هایی که تحت تحریم قرار گرفته اند، نمی توانند به سیستم مالی آمریکا دسترسی داشته باشند یا با شرکت های آمریکایی معامله نمایند. این شرکت ها همچنین هدف تحریم های ثانویه دولت آمریکا قرار گرفته اند، بدین معنا که شرکت ها و اشخاص خارجی نیز در صورت معامله با آنها در فهرست سیاه دولت آمریکا قرار می گیرند.

ریچارد یو، که نامش در این لیست قرار دارد گفت، وی یک تبعه چین است و فکر می کند که این تصمیم ناعادلانه است. حساب بانکی وی بلوکه شده و وی نمی تواند کار کند.

وی افزود: «من به کشورهای زیادی صادرات دارم و ایران نیز یکی از مشتریانم است. این کاملا عادی است.» «این چگونه می تواند عادلانه باشد؟ چرا دیگران باید به آنچه آمریکایی ها می گویند توجه کنند؟ کالاهای روزمره ای که من صادر می کنم چه اشکالی دارند؟»

وی افزود، نمی داند چکار باید بکند و یا اینکه باید از دولت چین کمک بگیرد یا نه.

وی توضیح نداد که شرکت وی، کوسیلینگ بیزنس تردینگ کمپانی، که در شهر کینگدائوی چین مستقر است و آن هم در لیست تحریم ها قرار گرفته چه چیزی تولید می کند.

دیگر شرکت چینی که در این فهرست جای گرفته، شرکت واردات و صادرات نینگبو نیو سنتاری است که در شهر نینگبو در شرق چین مستقر است. این شرکت نیز در کار واردات و صادرات شیرهای اتش نشانی و تیوب های داخلی تایر موتورسیکلت فعالیت دارد.

یکی از مدیران صادراتی شرکت نینگبو نیو سنتاری گفت، این شرکت کالاهای «عادی» به ایران صادر می کند.

وی افزود: «کاری نیست که ما بتوانیم انجام دهیم. بگذارید آنها ما را در فهرست تحریم ها قرار دهند.»

رویترز نتوانسته با 2 تبعه چینی دیگری که در این فهرست قرار گرفته اند تماس بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر