بازدید 2624
بعدازباخت خانگی به قعرنشین لیگ اعلام شد

استعفای سرمربی پرتماشاگرترین تیم لیگ یک

در آستانه دو بازی خارج از خانه این تیم مقابل مس کرمان و گل‌گهر سیرجان، مسگرساروی به دلیل عدم موافقت با درخواست‌ مدیران باشگاه نساجی از سمت خود کناره‌گیری کرد تا ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی انتخاب شود و دو باخت بیاورد
کد خبر: ۶۶۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 06 February 2017
سرمربی نساجی مازندران پس از سه مسابقه از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از باخت نساجی برابر اکسین البرز در هفته هجدهم لیگ یک، مدیران جدید این باشگاه برای تقویت کادرفنی ساکت الهامی را به‌عنوان کمک مربی اضافه کردند که این کار نتیجه‌بخش نبود و آنها در دو مسابقه بعد از آن توانستند نفت مسجد سلیمان و ایرانجوان بوشهر را شکست دهند.

این دو برد نساجی را بین تیم‌های بالای جدول قرار داد اما بعد از آن و در آستانه دو بازی خارج از خانه این تیم مقابل مس کرمان و گل‌گهر سیرجان، مسگرساروی به دلیل عدم موافقت با درخواست‌ مدیران باشگاه نساجی از سمت خود کناره‌گیری کرد تا ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی انتخاب شود.

نساجی برابر مس کرمان شکست خورد و درخانه گل‌گهر هم یک امتیاز گرفت اما این تیم امروز درحالی بیست و سومین بازی فصل را برابر فجرسپاسی قعرنشین در خانه واگذار کرد که از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم تماشاگران این تیم که هنوز با رفتن مسگرساروی کنار نیامده بودند، شروع به شعار علیه الهامی و همچنین رمضانی مدیرعامل باشگاه کردند.

الهامی نیز پس از این اتفاقات تصمیم گرفت از سرمربیگری این تیم استعفا دهد. الهامی بعد از این تصمیم در جمع خبرنگاران گفت: اگر مشکل من هستم، می‌روم ولی دنبال این بروید که چرا این تیم ۲۳ سال است بالا نمی‌رود؛ ما اصلا خوب نبودیم و تیم ما آماده شکست بود اما نیت کمک به نساجی را داشتم. من نتوانستم کمک کنم ولی ان‌شاالله نفر جدید موفق شود اما این را بدانید از شب گذشته مطلع بودم قرار است علیه من شعار بدهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار