بازدید 3682
عواقب باخت سنگین در آزادی مقابل تیم سابق کاپیتان

بنگر از تمرین تراکتورسازی کنار گذاشته شد!

رختکن تراکتورسازی بعد از مسابقه دیروز جو ملتهبی داشت؛ امیر قلعه نویی که حسابی از عملکرد شاگردانش عصبانی بود، با فریادهای بلند ایرادهای شاگردانش را به آنها گوشزد کرد که همین امر موجب دلخوری بنگر شد
کد خبر: ۶۶۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 06 February 2017
محسن بنگر فصل خوبی را سپری نکرده ؛ بدشانسی های ابتدای فصل از یک طرف و مشکلات بعد از بازی با پرسپولیس از طرف دیگر او را در شرایط سختی قرار داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مدافع باسابقه تیم تراکتورسازی تبریز با تصمیم کادرفنی این تیم از حضور در تمرینات امروز قرمزهای تبریزی منع شد.​​​​​​​

بنگر پس از جدایی از پرسپولیس مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفت و با نظر این مربی به تبریز رفت تا بتواند تجربه اش را در مسیر موفقیت تراکتورسازی به کار بگیرد اما مصدومیت های زودهنگام او را از فوتبال دور کرد؛ به طوری که این مدافع باتجربه تقریبا نیم فصل اول را از دست داد. در ادامه فصل اما بنگر آماده مسابقات شد و به فوتبال برگشت.

بنگر از تمرین تراکتورسازی کنار گذاشته شد!

او در چند بازی گذشته در ترکیب ثابت تراکتورسازی به میدان رفته است؛ بنگر دیروز مقابل پرسپولیس هم نه تنها یار ثابت تراکتورسازی بود که بازوبند کاپیتانی را نیز بر دست داشت؛ با این شرایط او نیز مانند همه بازیکنانی که دیروز برای تیم تبریزی بازی کردند، نتوانست انتظارات کادرفنی را برآورده کند.

رختکن تراکتورسازی بعد از مسابقه دیروز جو ملتهبی داشت؛ امیر قلعه نویی که حسابی از عملکرد شاگردانش عصبانی بود، با فریادهای بلند ایرادهای شاگردانش را به آنها گوشزد کرد که همین امر موجب دلخوری هایی برای محسن بنگر شد. جر و بحث ایجاد شده باعث شد بنگر خیلی زود رختکن را ترک کند.

بعد از این اتفاق امیر قلعه نویی در تصمیمی غیرمنتظره بنگر را از حضور در تمرینات تراکتورسازی منع کرد؛ این در حالی است که تیم تراکتورسازی با کمبود بازیکن مواجه است اما سرمربی این تیم ظاهرا مسائل انضباطی را به مسائل فنی ترجیح داده و فعلا روی نام بنگر خط قرمز کشیده است. 

هر چند هنوز مسئولین تراکتورسازی و بنگر درباره جزییات این اتفاق صحبت نکردند اما کاپیتان تراکتورسازی در دیدار برابر پرسپولیس، فعلا اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارد و مشخص نیست آیا او به تراکتورسازی برمی گردد یا اتفاقات دیگری رخ  می دهد.
با خروج بنگر از جمع بازیکنان تراکتورسازی، بعد از مشکلات به وجود آمده درباره محرومیت از نقل و انتقالات، قلعه نویی باید با دستی خالی تر از گذشته لیگ را ادامه دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار