بازدید 1617

محرومیت باشگاه‌ها نتیجه سوء مدیریت در عرصه فوتبال

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد مشکلاتی مانند محرومیت باشگاه‌ها از پنجره‌ نقل و انتقالات زمستانی و بدهی به بازیکنان خارجی نتیجه سوء مدیریت در فوتبال است که به جایگاه بین المللی ورزش کشورمان آسیب می زند.
کد خبر: ۶۶۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 06 February 2017
علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از روند مدیریت باشگاه‌های فوتبال، گفت: متاسفانه باید اذعان کرد مشکلاتی مانند محرومیت باشگاه‌ها از پنجره‌ نقل و انتقالات زمستانی، بدهی به بازیکنان خارجی و ... نتیجه ضعف و سوء مدیریت در ورزش فوتبال است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه باشگاه‌های فوتبال از علم مدیریت نوین بهره می‌برند و بر همین اساس از سطح کیفی خوبی در عرصه مدیریت برخوردار هستند، اظهار کرد: بکارگیری فوتبالیست‌های خارجی که میزان کمی در مسابقات حضور داشته و موثر نیستند و در این میان پرداخت مبالغ میلیاردی به آنها نتیجه وجود ضعف مدیریتی است.

وی با بیان اینکه بر اساس حکم فیفا باشگاه‌هایی مانند استقلال و تراکتورسازی نمی‌توانند بازیکنان خارجی جذب کنند، ادامه داد: چنین اتفاقی موجب بوجود آمدن دیدگاه منفی در هواداران شده و در این میان به جایگاه بین المللی تیم‌های ورزشی کشورمان نیز آسیب وارد می‌کند.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه تشکیل پرونده‌های مختلف شکایت از تیم‌های باشگاهی به دلیل بدهی وضعیت ورزش فوتبال کشورمان را دچار مشکل می‌کند، افزود: متاسفانه باید اذعان کرد که ایجاد محرومیت برای 2 باشگاه‌ کشورمان پایان مشکلات نیست و باشگاه‌های دیگر نیز درگیر پرونده‌هایی از این قبیل خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به سخنان مطرح شده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه کمیته بررسی مسائل مالی، قرادادی و اداری بازیکنان و مربیان  داخلی  و خارجی راه اندازی خواهد شد تا حداقل کلیه بازیکنان خارجی قبل از مراجعه به فیفا در این کمیته حضور و نسبت به شکایت خود اقدام کنند، تصریح کرد: چنین اقدامی از سوی فدراسیون فوتبال پاک کردن صورت مسئله بوده و به عبارتی آدرس غلط دادن به ورزشکاران و مردم است.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم با الگوگیری از کشورهای برتر در عرصه ورزش، مشکلات کنونی فوتبال کشورمان رفع شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل