بازدید 1603
محمد هاشمی مطرح کرد

هاشمی واسطه و کاتالیزور رابطه اصلاح طلبان با مقام معظم رهبری بود

هاشمی فعالیت خودش به عنوان رایزن اصلاح طلبان با رهبری را تکذیب کرد و گفت: من درباره اینکه چه کسی و به چه صورتی می‌خواهد این روند را پی بگیرد، اطلاعی ندارم.
کد خبر: ۶۶۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 06 February 2017
 به گزارش خبرآنلاین، محمد هاشمی رفسنجانی درباره مباحث مطرح شده طی روزهای اخیر از سوی برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر تقویت ارتباط این جناح با رهبر معظم انقلاب بعد از آیت‌الله‌هاشمی، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان، یک گروه سیاسی در این کشور هستند و نمی‌توانند بدون ارتباط با رهبری نظام همه فعالیت‌هایشان را داشته باشند و انجام دهند. وی ادامه داد: در زمان حیات آیت‌الله‌هاشمی، ایشان واسطه‌ای بین جناح‌ها، گروه‌ها و افراد با مقام معظم رهبری بودند. آنها مطالب خود را به آیت‌الله هاشمی می‌گفتند و ایشان یا خودشان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم موضوعات را با رهبری مطرح می‌کردند و از آن طرف مطالبات رهبری را به آنها منتقل می‌کردند یعنی به عنوان یک واسطه یا کاتالیزور عمل می‌کردند.
رئیس پیشین سازمان صداوسیما تصریح کرد: ظاهرا الان در نبود ایشان شخصیت دیگری نیست که آن نوع رابطه‌ای را با رهبری داشته باشد که آقای هاشمی داشتند. کسی که بتواند مطالب را در فضای مناسبی مطرح کند. در این شرایط اصلاح‌طلبان به این فکر افتادند که با خلا وجود آقای‌هاشمی، خودشان مستقیم و مستقل با حضرت‌آقا ارتباط بگیرند. تا هم مطالباتشان را به ایشان بگویند و هم مستقیما مطالب آقا را بشنوند.
هاشمی فعالیت خودش به عنوان رایزن اصلاح طلبان با رهبری را تکذیب کرد و گفت: من درباره اینکه چه کسی و به چه صورتی می‌خواهد این روند را پی بگیرد، اطلاعی ندارم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان