بازدید 3975

اختلاف نظر آمریکایی‌ها در نحوه پوشش اخبار ترامپ

کد خبر: ۶۶۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 06 February 2017
نتایج نظرسنجی گالوپ حاکی از اختلاف نظر میان آمریکایی‌ها در خصوص نگاهشان نسبت به پوشش رسانه‌ها از اخبار مربوط به رئیس‌جمهوری این کشور است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، نتایج نظرسنجی گالوپ نشان داد، دو هفته پس از آغاز به کار رسمی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، مردم این کشور در ارزیابی نسبت به پوشش عادلانه اخبار مربوط به دولت وی دچار چنددستگی هستند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، حدود ۳۶ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که رسانه‌ها در قبال ترامپ، رویکرد تندی داشته‌اند و این در حالی است که ۳۱ درصد قائل بر این هستند که برخورد رسانه‌ها با اخبار مربوط به ترامپ، صحیح بوده است.

از سوی دیگر، ۲۸ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که رویکرد رسانه‌ها در قبال اخبار مربوط به دولت ترامپ به اندازه کافی تند نبوده است.

نتایج نظرسنجی گالوپ نشان می‌دهد، اکثریت جمهوری‌خواهان رویکرد رسانه‌ها نسبت به دولت ترامپ را بیش از اندازه تند قلمداد می‌کنند.

با این حال، حدود نیمی از دموکرات‌های شرکت‌کننده در این نظرسنجی اعتقاد دارند که رسانه‌های کشورشان باید رویکرد سخت‌گیرانه‌تری نسبت به ترامپ و دولت وی داشته باشند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان