بازدید 3146
۴

کولبری معلول کوتاهی دولت در ایجاد شغل است

نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه کولبری معلول کوتاهی دولت در ایجاد شغل و درآمد پایدار در مرزهاست، گفت: با توجه به شرایط مناطق مرزی کشور، کولبرها مجبورند خود و جان‌شان را در چنین شرایط مخاطره‌آمیزی قرار دهند.
کد خبر: ۶۶۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 05 February 2017
نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه کولبری معلول کوتاهی دولت در ایجاد شغل و درآمد پایدار در مرزهاست، گفت: با توجه به شرایط مناطق مرزی کشور، کولبرها مجبورند خود و جان‌شان را در چنین شرایط مخاطره‌آمیزی قرار دهند.

علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جان‌باختن تعدادی از کولبرهای سردشت، اظهار داشت: پدیده کولبرها مثل موارد و مصادیق دیگر جزو آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود، در آسیب‌های اجتماعی بعضاً مشاهده می‌شود که برخی آسیب‌ها با پدیده جرم همراه است، وقتی اینگونه باشد کسی که مصداق آسیب اجتماعی است، علاوه بر اینکه خود و شرایطش در معرض آسیب قرار دارند، اقدام او نیز غیرقانونی و مجرمانه است.

وی افزود: شغل کولبری معلول کوتاهی‌های دولت و مسئولان استانی در مناطق مرزی کشور است؛ باید دید چرا فردی به کولبری روی آورده است؟ آیا اگر او شغل و درآمدی پایدار داشت باز هم به چنین شغل مشقت‌باری روی می‌آورد؟

نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه «کولبری» معلول کوتاهی دولت در انجام وظایفش است، تصریح کرد: عامل پدیده «کولبری» بیکاری، نبود اشتغال و همچنین درآمد پایدار در مناطق مرزی کشور است، به همین دلیل کولبرها مجبورند خودشان و جان‌شان را در چنین شرایط مخاطره‌آمیزی قرار دهند.

کریمی با بیان اینکه کولبری معلول کوتاهی‌های دولت در انجام وظایفش است، یادآور شد: وقتی شغل و درآمد قانونی وجود داشته باشد، آنان سراغ چنین مشاغل مشقت‌باری نمی‌روند، دولت در مناطق مرزی کشور شغل و درآمد پایدار برای افراد ایجاد کند، اگر در آن شرایط باز هم فردی سراغ کولبری رفت، آن وقت با آن افراد برخورد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عین همین پدیده کولبری را در سیستان و بلوچستان در امر «قاچاق سوخت» داریم، این موارد مصادیق آسیب‌های اجتماعی هستند، وظیفه دولت این است که شغل و درآمد پایدار برای مرزنشینان کشور ایجاد کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
چرا کولبرها زمانی که برف بوده هم رفتن؟ چه شغلی میتونه درآمد بالای کولبری رو داشته باشه؟
احساس جای منطق رو گرفته؟
کولبری اعتیاد بیکاری فحشا و ... نتیجه واگذار کردن مسئولیت ها و مدیریت ها به متعهدین بی سواد یا غیر متخصص است .
پس از فوت چند کولبر که احساسات ایرانیان را جریحه دار کرد ، حالا عده ای در صدد فرصت طلبی و استفاده سوء از موضوع هستند ، در حالیکه هم کولبری هم بیکاری معضل جامع حداقل در ده سال اخیر بوده است . بیایید کمی منصف بوده همهء مسئولین دست در دست هم در این راه خدا پسند جدی و عامل باشیم .انشاالله
تا حالا من فكر ميكردم كه تقصير امريكاست !!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر