بازدید 9642

خودروهای نقره‌ای بیشتر تصادف می‌کنند

کد خبر: ۶۶۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 05 February 2017
بررسی‌ها نشان داد از بین همه خودروهای نقره‌ای سالانه 24 درصد به دلیل تصادف به تعمیرگاه می‌روند.

به گزارش فارس، برخی رنگ‌ها باعث می‌شوند شیئ مورد نظر بهتر و بیشتر دیده شود و اگر قرار باشد یک دستگاه خودرو جدید بخرید، بهتر است به این مسئله توجه کنید که رنگ اتومبیل شما و نحوه دیده شدن آن توسط رانندگان و عابران پیاده می‌تواند روی کاهش احتمال تصادف تاثیر بگذارد.

برای بسیاری از افراد رنگ خودرو اهمیت زیادی دارد و البته مردم سعی می‌کنند رنگ اتومبیل جدید خود را برحسب سلیقه و علاقمندی خود انتخاب کنند. در این زمینه ممکن است چند هزار دلار هزینه بیشتر پرداخت شود تا فرد اتومبیل جدید را با رنگ دلخواه خریداری کند.

بیشتر شرکت‌های تولیدکننده خودرو برحسب میزان فروش خود رنگ مدل‌های بعدی را انتخاب می‌کنند تا به نیاز مشتریان بیشتر پاسخ دهند. با این وجود بررسی‌های جدید کارشناسان استرالیایی نشان داده است که رنگ اتومبیل می‌تواند در میزان دیده شدن آن توسط اطرافیان تاثیرگذار باشد و احتمال تصادف را کاهش دهد.
 
در این بررسی کارشناسان مرکز ChipsAway میزان تصادفات صورت گرفته را متناسب با رنگ خودروها بررسی کردند و در پایان مشخص شد 9 درصد رانندگان خودروهای قرمز در طول یک سال برای تعمیرات مربوط به تصادف به تعمیرگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

آن دسته از افرادی که خودرو خاکستری در اختیار دارند در 14 درصد موارد به دلیل تصادفات رانندگی سراغ تعمیرگاه می‌روند، 18 درصد رانندگان خودروهای آبی سالانه تصادف می‌کنند، رانندگان خودرو مشکی در 21 درصد موارد گزارش تصادفات خود را ثبت کرده‌اند و از بین همه خودروهای نقره‌ای سالانه 24 درصد به دلیل تصادف به تعمیرگاه می‌روند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر