بازدید 9114

مشمولان متولد ۵۵ تا ۷۷ به خدمت سربازی فرا خوانده شدند

کد خبر: ۶۶۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 05 February 2017
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تمام مشمولان غایب و غیرغایب کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم متولد ۱۳۵۵ تا پایان بهمن ماه ۱۳۷۷ را برای انجام خدمت دوره ضرورت فراخواند.

به گزارش مهر، مشمولان یاد شده که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۵دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام کرده است، حضور یابند.

این اطلاعیه افزود: تمام مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن تهران بزرگ دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۹۵باید راس ساعت ۶ صبح روز سه شنبه - ۱۹ بهمن ماه امسال- به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

براساس اطلاعیه یاد شده ، تمام مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن سایر استان های کشور دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۹۵، باید راس ساعت ۷ صبح سه شنبه - ۱۹ بهمن ماه- به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود. همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند ، می توانند به نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل