بازدید 2057
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

به کسی که منبع تبلیغات میلیاردی‌‌اش معلوم نیست رأی ندهید

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی می‌گویند ایران در سوریه و عراق چه کار دارد کفت: وضعیت این مناطق برای امنیت ایران اهمیت دارد به همین سبب ایران نمی‌توان به وضعیت این مناطق بی‌توجه باشد.
کد خبر: ۶۶۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 05 February 2017
 احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم بزرگداشت روز بسیج مهندسین صنعت که در اتاق بازرگانی قم برگزار شد، با مقایسه وضعیت ایران در دوران قبل و پس از انقلاب گفت: دوران خفقان‌زده قبل از انقلاب واقعا قابل قیاس با دوران آزادی و مستقل پس از انقلاب نیست.

وی وجود روحیه انقلابی در میان مسئولان را از اولویت‌های مورد نیاز کشور دانست و مطرح کردعنوان داشت: با واگذاری‌های اصل 44 و وجود برخی از خسته شدگان، اشرافی‌گری در میان برخی از مسؤولان نفوذ کرد در حالی که مردم به شیوه مطلوبی روحیه انقلابی خود را حفظ کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه همه دنیا جمع شده‌اند که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند ولی ایران با اتکا به فضل الهی، توان داخلی کشور و همت مردم به مسیر پیشرفت ادامه خواهد داد.

امیرآبادی افزود: مردم در انتخابات باید نهایت هوشیاری را به خرج دهند، مثلا اگر فردی با حقوق معین بعد از ورود به انتخابات به صورت میلیاردی برای بحث تبلیغات خرج کرد به گونه‌ای که منبع هزینه‌های تبلیغاتی‌اش نامعلوم بود، وی را شایسته و امین مناصب حکومتی ندانند و به این چنین افرادی رأی ندهند.

وی حفظ روحیه انقلاب را لازمه تداوم پیشروی در راه انقلاب دانست و بیان کرد: اگر بر اساس رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عمل شده بود، مشکلاتی که اکنون گریبانگیر جامعه شده است وجود نداشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر بعد داخلی، در بعد خارجی نیز برای ایران دستاوردهای زیادی داشته است که از جمله آن‌ها افزایش اقتدار و عزت مردم ایران در نزد جهانیان است.

امیرآبادی با اشاره به اهمیت آزادسازی حلب توسط نیروهای جبهه اسلام گفت: آزادسازی حلب کمتر از آزادسازی خرمشهر نبود.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند ایران در سوریه و عراق چه کار دارد عنوان داشت: چندین برابر آنچه که عراق، سوریه و ... برای بحث استراتژیکی آمریکا اهمیت دارد، وضعیت این مناطق برای امنیت ایران اهمیت دارد به همین سبب ایران نمی‌توان به مسائل منطقه کم‌توجه باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخلاف تلاش و هزینه‌های گزافی که دولت‌های مزدور در منطقه مانند عربستان برای مقابله با نیروهای اسلامی انجام می‌دهند؛ دستاورد نظام سلطه از جنگ‌های این منطقه تقریبا برابر با صفر است و بیشترین و مهم‎‌ترین دستاوردها در منطقه به نفع ایران و جبهه مقاومت بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل