بازدید 25330
گزارش فینال زودرس لیگ شانزدهم با برتری شاگردان برانکو؛

پرسپولیس 3-تراکتورسازی 0/سه گل رنگارنگ روی هنر پاس سروش/فاصله 9 امتیازی در صدر+جدول

دو تیم سرخپوش لیگ برتر از تهران و تبریز که تا اینجای فصل، تنها یک شکست در کارنامه داشته اند، از ساعت 15 در حالی به مصاف هم رفته اند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه نخست با دو گل از پسران قلعه نویی پیش افتاده اند. اتفاقات چند روز اخیر و محرومیت های ناگهانی برای چند مهره مهم تراکتوری ها، نتوانسته از حساسیت این مسابقه سرنوشت ساز کم کند.
کد خبر: ۶۶۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 05 February 2017
حساس ترین دیدار لیگ برتر شانزدهم تا دقایقی دیگر در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی برای افزایش بخت قهرمانی خود و پیروزی در این دیدار شش امتیازی به میدان خواهند رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم سرخپوش لیگ برتر از تهران و تبریز که تا اینجای فصل تنها یک شکست در کارنامه داشته اند، امروز در حالی به مصاف هم می روند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ شش امتیاز از پسران امیر قلعه نویی پیش افتاده اند. اتفاقات چند روز اخیر و محرومیت های ناگهانی برای چند مهره مهم تراکتوری ها، نتوانسته از حساسیت این مسابقه سرنوشت ساز کم کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی(82-صادق محرمی)، مهدی طارمی و وحید امیری.

ترکیب تراکتورسازی : محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی(دقیقه 30- ادینیو) و فرزاد حاتمی.

به نظر می رسد پرسپولیس یکی از کامل ترین ترکیب هایش در لیگ برتر شانزدهم را به زمین مسابقه فرستاده است، چون بالاخره به این نتیجه رسیده که رامین رضاییان را در دفاع راست پست تخصصی اش بازی دهد و ماهینی را به جناح چپ منتقل کند. به این ترتیب جا برای بازی کردن احمدزاده باز شد.

دقیقه 46/ پرسپولیس 2 - تراکتورسازی 0/گل های طارمی و رضاییان روی هنر پاس سروش

دقیقه 2: پرسپولیس روی نخستین حرکت هجومی و با پاس عمقی سروش رفیعی و فرار طارمی پشت محوطه جریمه صاحب فرصت تک به تک شد و بهترین گلزن قرمزها پس از جا گذاشتن اخباری توپ را با بغل پل به تور دروازه چسباند.

دقیقه 10: نفوذ بازیکنان تراکتورسازی می‌رفت که موقعیت خطرناکی ایجاد کند، اما مدافعان پرسپولیس اجازه این کار را ندادند.

دقیقه 24: دومین فرصت جدی بازی هم به گل تبدیل شد. بار دیگر پاس عمقی سروش رفیعی پشت مدافعان تراکتور به امیری رسید ولی او در زدن ضربه تک به تک ناکام بود و در ریباند توپ را به طارمی پاس داد که او هم سایه توپ را زد و در سومین ریباند این بار موقعیت نصیب رامین رضاییان شد تا کار را تمام کند.

دقیقه 31: پاس سروش رفیعی به مهدی طارمی رسید و این بازیکن می‌توانست گل سوم تیم را بزند، ولی اخباری اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

دقیقه 49: شوت سرکش سروش رفیعی در حالی که تماشاگران را برای گل نیم خیز کرده بود با دفع محمدرضا اخباری همراه شد.

دقیقه 58: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی کرار با خروج اشتباه بیرانوند همراه شد که در ادامه مدافع پرسپولیس توپ را دور کرد. بیرانوند اما معتقد بود مهاجم حریف روی او مرتکب خطا شده است.

دقیقه 60: ارسال از سوی ایرانپوریان به داخل هجده قدم با ضربه ناقص محمد ابراهیمی همراه شد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 64: سانتر دیدنی و استادانه سروش رفیعی که در این بازی در نقش گلساز برای پرسپولیس را بازی کرد با ضربه سر امیری به گل سوم سرخپوشان تبدیل شد.

دقیقه 66: فرار مهدی طارمی و حضور در محوطه شش قدم با ارسال او برای امیری همراه شد که توپ با سرعت بالا از جلوی شماره 19 سرخپوشان عبور کرد تا گل چهارم شکل نگیرد.

دقیقه 67: بار دیگر اشتباه از خروج از سوی بیرانوند موقعیت خطرناکی برای تراکتور و فرزاد حاتمی شکل داد که این موقعیت را مدافعان این تیم دفع کردند.

دقیقه 72: ضربه ایستگاهی راه دور برای پرسپولیس که با ضربه دیدنی رامین رضاییان با برخورد به تلاقی تیرک عمودی و افقی راهی اوت شد.

دقیقه 76: ارسال پاس عمقی 50 متری از سوی محسن مسلمان برای طارمی و تک به تک شدن این مهاجم با اخباری با ضربه ناقص او همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83: ارسال از سوی کرار روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهاجم تراکتور به تیرک دروازه سرخپوشان برخورد کرد و در برگشت محمد نوری با برهم خوردن تعادلش نتوانست دروازه را باز کند.

دقیقه 84: ارسال رامین رضاییان برای طارمی با ضربه آکروباتیک این مهاجم همراه شد که توپ راهی به دروازه نیافت.

دقیقه88: تنها نکته تلخ پرسپولیس هم در این بازی ثبت شد و کامیابی نیا با تکل بی مورد خود روی پای حاتمی از داور کارت گرفت و با اعتراض از زمین اخراج شد تا دربی را از دست بدهد.

دقیقه 90: فرزاد حاتمی که باعث اخراج کامیابی نیا شده بود، بعد از اینکه با دریبل رضاییان مواجه شد با تکل از پشت این بازیکن را متوقف کرد تا داور او را نیز با کارت دوم از بازی اخراج کند.

جدول لیگ برتر شانزدهم در پایان هفته بیستم

پرسپولیس3-تراکتورسازی0/سه گل رنگارنگ روی هنرپاس سروش/فاصله 9 امتیازی در صدر
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۰
صبح تا حالا هر خبری راجع به مسابقه فوتبال می خواهند بگویند می گویند تا دقایقی دیگر ! با این دقایقی دیگر اسم ندارد ؟ یک است دو است سه است چهار است پنج است ! عجبا ! حیرتا
پاسخ ها
یاشار از سلماس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
پرسپولیس خوب بازی کرد و حقش برد بود ولی دلیل نمی شود عده ای عقده ها و بغضهای فاشیستی خود را با توهین به نماینده آذربایجان به معرض عموم بگذارند و تابناک هم این افکار وقیحانه را منتشر نماید
ددت (داور، دوپینگ، تبانی) پولیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
تا کی تست دوپینگ نمیگیرن؟ رفتن از دو تا از تماشاگرای چرتپولیس تست دوپینگ گرفتن. از محسن مسلمان تست بگیرن خودش بقیه رو لو میده
پرسپولیسته
پرسپولیس قهرمانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
استقلالی ها منتظر طوفان سرخ باشند !
یه اس اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
کشک؟شتر در خواب بیند پنبه دانه
پرسپولیس حیا کن ، تراختورو رها کن!
پاسخ ها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
دمش گرم پارع شدن اینا ترالاختولی یااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
17:14
بی تربیت درست صحبت کن این چه طرز حرف زدنه؟
پاسخ پسران برانکو به مربی محترم تیم ملی
عجب زلزله ای شده این پرسپولیس
سلام قهرمانی
بقیه کوری نخونن دربی هم خطرناکه با خودتون ایزی لایف بیارین خخخخخخ
پرسپولیس زلزله همینه
برین کنار له نشین هاهاهاها
یه استقلالی بیاد بناله یکم بخندیم خخخخخخخ
مزدك خان پرسپوليسيه و يك طرفه گزارش كرد، گرارشگرها بايد حرفه اي و بيطرفانه گزارش كنند
تراختور تو جهان اول نه ببخشید بعد از منچستر اوله
پاسخ ها
یاشیل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
حالا یه بوس بده عمو برو بخواب
الان استقلالیها می گن . همه دست به دست هم دادن پرسپولس امسال قهرمان بشه . خخخخ ..... حتی خوب هم بازی کنیم باز هم حرف و حدیث درست میکنند . زنده باد پرسپولیس و هوادارانش
محروم کردن اصلی ترین بازیکنان تراختور قبل بازی و بعد .. قصه همیشگی فوتبال ایران و دستهای همیشه در کار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
یعنی اینایی که منفی میدن قبول ندارن تراختور با تیم دوم بازی میکرد؟
ناشناس
| United Kingdom |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
اره درسته دستهایی همیشه توکار هست اونم دست طلایی تیم و مربی پرسپولیس هست و بس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
ما شما از خود راضیها رو خوب میشناسیم و هیچگونه انتظار انصاف و منطقی فکر کردن نداریم هر روز با تو دست طلایی و امثال تو مجبوریم سر و کله بزنیم و گذران عمری که بهش تاسف میخوریم چون مجبوریم همش تحملت کنیم و همین
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
دست های طلایی تیم نه دست های طلایی مافیا که درست یه هفته مونده به بازی همه بازیکنان تراکتور را از دستش گرفتند. شما بهتره به جای تیمتون به مافیاتون افتخار کنید.
amir
| United States |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
بازیکن دوپینگیتون هم بازی کرد وتراختور باخت آره دستهایی درکاراست که حتی بازیکنان دوپینگی هم بازیکنند ولی بازهم ازپس پرسپولیس برنیامدند
اردبیلی
| United States |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
برو جمع کن بابا
مدافعان پرسپولیس فقط بازیکن رو میزدند. فقط بالای ده تا خطا روی جاسم کرار صورت گرفت.
به مافیای فوتبال پیشنهاد میکنم اینبار بازیکنان تراکتور را چند هفته قبل تر نا کار کنند که دیگه کسی اینقدر زود متوجه نشه قراره دردانه های پایتخت قهرمان بشه . یه هفته مونده به مسابقه دیگه خیلی تابلو میشه.
این که یه تیم از بین یازده بازیکنش سه تاش مصدوم باشه و چهارتاش ذخیره تابلو هست که جلوی تیم اول جدول میبازه اا از پارسالم مشخص بود که سال بعد این تیم قهرمانه وقتی مسئولین فدراسیون میگن فلان تیم چه ببره چه ببازه قهرمانه یعنی چی؟؟؟؟
یه سوال:اگه استقلال و پرسپولیس دو تیم دولتی هستند و هردو زیر نظر وزارت ورزش هستند چطور بدهی خارجی یه تیم پرداخت شده یه تیم نه؟چطور مدیران پرسپولیس توجیه شده اند که بدهی را بپردازند ولی مدیران استقلال درخواب بوده اند؟خلاصه مقداری مشکوک است و به فوتبال پاک باید شک کرد
بیچاره هواداران تراکتور که بازم توسط فدراسیون و مدیریت باشگاه تراکتور مورد تمسخر قرار گرفتند.واقعاخنده دار است3بازیکن کلیدی تیم در اوج رقابت با پرسپولیس از همراهی تیم محرومشدند.من که شک دارم عدم تسویه بدهی بازیکنان خارجی از رو نااگاهی مدیران استقلال و تراکتور بوده باشد.بلکه یک سناریو از پیش طراحی شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
مورد تمسخر نه - سرو کار گذاشته شدن. دوست عزیز من و تو برای رساندن منظور خود همیشه چالش داریم واین زحمت بی دلیل را باید بکشیم
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
تراختور اصلا لیاقت این که تیم داشته باشه رو نداره
پرسپولیسی 6 آتیشه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
منظورت از 3 تا بازیکن اصلی همون بازیکنای پرسپولیسه که با لاشخوری گرفتین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
بازم مثل آمریکایی ها رفتید تو کار دبــّه
بابا باختید دیگه همین !!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
ناشناس۲۳:۴۲
تو باغ نیستی هااا تراختور خودش یه تیمه نه که تیم داشته باشه.... لیاقت رو امثال شماها نداری که توهین کردن و شنیدن بخشی از زندگیتونه
این برد مبارک پرسپولیسی ها ولی ما تراختوریها با۱۰ غایب برابر پرسپولیس حاضرشدیم ولی انصافا فدراسیون بی دروپیکری داریم باید عوامل و اشخاصی را که باعث محرومیت تراختور شدند به شدت مجازات کرد حتی اگربشه اعدام کرد . دردانه های پایتخت همچین بلایی سرتیم شماهم اومده بود منتها توسط دولت محترم پرداخت شد دولتی که الان ازپرداخت خسارات سیل زدگان سیسنانی بعنوان هموطنای من و شما دریغ می کند ولی مواظب پرونده های پرسپولیس در فیفا باشید تادرباشگاه های آسیا زمین گیر نشوید اگربازکنان تازه جذب شده تراختور نمی توانستند بازی کنند چرا دبیر فدراسیون درنقل وانتقالات مجوزبازی آنهاراصادرکرده ؟چرا وقتی تواین مملکت مشکل یاحادثه ای پیش میاد یا شیفت عوض میشه یاکارمند بازنشسته میشه نمونه اش حادثه قطار بعلت تغییر شیفت ودیگری حکم محرومیت تراختور که میگویند خیلی وقته دریافت شده منتها کارمند فدراسیون بازنشسته شده وکارمند جدید نمیدانسته
پرسپولیس با بازی امروز و کسب نتیجه بسیار خوب واقعا نشان داد سطح فوتبال به مراتب بالاتری را از تیمهای امسال لیگ دارد.این فقط یک ادعا نیست.بلکه روند رو به رشد بازیکنان تیم و ضرباهنگ خوب بازیکنان و کسب نتایج قابل قبول حاکی از این واقعیت است که وجود برانکو همراه با بازیکنانی در خدمت تیم باعث دگرگونی در نوع فوتبال پرسپولیس شده.نتیجه امروز مقابل تیم تراکتورسازی و شکست سنگین شاگردان قلعه نوعی که با مربی شان مقهور قدرتنمایی شاگردان برانکو ایوانکوویچ شده بودند حاکی از این موضوع است که پرسپولیس با این روند قهرمان زود هنگام امسال لیگ خواهد بود..
ببینید شوونیزم فارس حتی در فیفا هم نفوذ کرده بعد می گید ما تیراخ توریها هی بهانه میاریم،دیگه از این واضیح تر حق کوشی کردن با هماهنگی فدراسیون و نیروی انتظامی
پاسخ ها
اردبیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
اول فارسی یاد بگیر بعد بیا کامنت بذار بچه جون
خدا خائنین به ورزش و وحدت کشور را بهر وسیله ای رسوا کند انشاالله . اتفاقات ساختگی چند روز قبل از بازی وجریان بازی ، همه گویای توطئه علیه تراکتوری ها بود که با ارادهء پشت پرده نشین ها ،پرسپولیس باید پیروز میشد .
خیانت و ناجوانمردی همیشه در فوتبال ایران موج می زند.
واقعا باید تاسف خورد برای چنین فوتبالی که در برهه حساس آن 3 مهره اصلی تیم محروم بشن. تابلو است که این یک سناریوی از پیش طراحی شده است....
تبریزی عزیز ...نمی خواین درهزاره سوم دست از این بدگمانی ژنتیک بردارین ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
تو چرا از نابکاری ژنتیکی دست بر نمی داری
تراختور عملا به لاشه ای در حال احتضار تبدیل شد. پرسپولیس پوستی از تراختور کند که تا قرن ها در خاطر می ماند یاشا پرسپولیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
باخت 4 1 پرسپولیس هم تا قرنها به یادمون میمونه
همین که تیم قلعه نوعی تازه به دوران رسیده رو برد خیلیه
واقعا اینم شد بازی . کل تیم تراکتور را محروم کردند آنهم درست قبل از مهمترین بازی فصل. اگر این اتفاق برای پرسپولیس می افتاد فورا بدهی ها یش پرداخت می شد.
وقتی تعدادی بی ادب در هنگام پخش قرآن صدای ناهنجار - زورزه - از خود در می آورند ، خداوند با آنها نخواهد بود .... !!!! زنده باد ادب ... زنده باد ایران ...
شمابه این میگین بازی؟دست وپای حریف روببندین وبعدگل بارون کنین؟خیلی لذت بخشه؟اگه جرات داشتین وازتراکتورنمیترسیدین این همه حاشیه اونم درست یک هفته به بازی براش درست نمیکردین بازیکناشون روبی مورد محروم نمیکردین.فدراسیون مااگه لیاقت داره درمقابل تیمهای عربی خودی نشون بده نه برای تیمهای وطنی.
تابی از اینکه تراختور باخت، خوشحالی!؟
تراکتور شانس آورد، پرسپولیسی ها فقط سه کیلو اضافه ورن داشتند!!!!
مافیای لنگ چیکار که نمیکنه!!!
تیم تراکتور سازی رو با نامردی بازوندن.
اول از همه دست های پشت پرده چند تا بازیکنش رو از همراهی تیم محروم کردن.دوم اینکه به بازیکنای پرسپولیس چند برابر قرارداد پول دادن تا با انگیزه بازی کنن.سوم که از همه مهم تر از همه اینه که دروازه تیم پرسپولیس از دروازه تیم تراکتور کوچیکتر بود.
تو ایران فوتبال ، فوتبال کثیفه الان هفته هاست که تمرکز کردند تا یک کاری کنند تراکتور نتونه ببره گل اول پرسپولیس تو آفساید بود که موجب بهم خوردن زودرس روحیه تراکتور شد قبل از گل دوم پرسپولیسیها خطا کرده بودند که داور نگرفت و... داستان کثیف فوتبال ایران همیشه ادامه خواهد داشت هیچ وقت هم نمی گذارند تراکتور قهرمان بشه. این دعواهای قومیتی و ترک و فارس تا کی ادامه دارد همگی یک ملتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
اگر یک ملت بودیم اینکارو نمیکردند. اگر یک ملت بودیم پرسپولیسی ها شعار رهای رکیک علیه ترکها نمیدادند
ویدیوی شعارهای کثیفشونو در تلگرام دیدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
قرنها از زمان دعواهای قبیله ای می گذرد و ما همچنان از تفکرات قبیله ای و خود برتر بینی قبیله ای دست برنداشتیم بینید دو حادثه قطار و پلاسکو رو که چقدر فرق گذاشتند بین این دو اتفاق ناگوار و این هم فوتبال کثیف ایران
آذری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
آخه تراختور در حدیه که کسی واسه باختش بخواد هفته ها تمرکز کنه؟
فحش هایی که در بازی دیروز فارسها علیه ترکها دادند نصیب خانواده های خودشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
هواداران پرسپولیس از همه جای ایران هستند. من اصالتا زنجانی هستم و هوادار پرسپولیس. اما اگر کسی به یکی از اقوام ایرانی توهین کند محکوم است و نباید توهین کنندگان را جمع بست.
دوستان قبول کنند که بازی جوانمردانه نبود. این برد هیچ گونه ارزشی ندارد.
پاسخ ها
یاشیل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
فاصله ی 9 امتیازی رو چیکار میکنین؟ برای شما ارزش نداره؟ برای ما داره قهرمانی هم نوش جونمون بسوزیننننن جوووووووووووووون
من طرفدار تراکتور نیستم ولی گل اول پرسپولیس،طارمی چند سانت تو افساید بود
لنگی ها رو ببین چه خوشحالن.
هم اينها کساني بودند وقتي هادي نوروزي کاپيتان شد چون شهرستاني بود بر عليه اين بازيکن با شخصيت شعار دادند
پرسپوليسي هاي محترم سال ديگه بر عليه فدراسيون شعار نديد و بر عليه عابديني شعار ندهيد
راستي پرسپوليسي ها پروزه بابک زنجاني که هواي شما را داشت به کجا ختم شد با پول اون آقا که از بيت المال بود ژست مي گرفتيد و بازيکن مي خريديد هواي آسيا را در سر داشتيد و به دنبال ستاره بوديد چي شد .
تراختور تنها یک تیم نیست
تراکتور با تیم سومش بازی کرد همین پرسپولیس با نبود 4مهرش به قشقایی دسته دومی باخت
تراکتور با تیم سومش بازی کرد همین پرسپولیس با نبود 4مهرش به قشقایی دسته دومی باخت
تراکتور با تیم سومش بازی کرد همین پرسپولیس با نبود 4مهرش به قشقایی دسته دومی باخت
واقعا برای این فدراسیون بی صاحب متاسفیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار