بازدید 2280
فرماندار تهران اعلام کرد:

آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراها

فرماندار تهران درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ما 24 مرحله از 25 مرحله انتخابات را الکترونیکی برگزار می‌کنیم و آمادگی کامل داریم مرحله اخذ آرا و شمارش آن را نیز الکترونیکی برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۶۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 05 February 2017

به گزارش فارس، عیسی فرهادی فرماندار تهران یرامون برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت الکترونیکی اظهار داشت: ما امروز 24 مرحله از 25 مرحله انتخابات را بصورت الکترونیکی برگزار می‌کنیم و آمادگی کامل این را هم داریم که مرحله اخذ آرا و شمارش آن را نیز بصورت الکترونیکی برگزار کنیم.

فرماندار تهران پیرامون اقدامات مقدماتی فرمانداری برای برگزاری انتخابات سال 96 گفت: مقدمات انتخابات در فرمانداری درحال آماده سازی است، ستاد مناطق‌مان درحال آماده شدن است. شعبات اخذ رأیی که در گذشته نقاط ضعفی داشتند، درحال بررسی و رفع آن هستیم.

فرهادی پیرامون آمادگی فرمانداری تهران برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بصورت الکترونیکی نیز گفت: ما برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز آمادگی برگزاری بصورت الکترونیکی را داریم و در این خصوص منتظر ابلاغ دستور هستیم چراکه زیرساخت‌های برگزاری الکترونیکی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری یکی است.

وی در ادامه پیرامون عدم پرداخت حق الزحمه مجریان انتخابات سال 94 مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیش از 30 هزار نفر مجری انتخابات بودند که تنها حق الزحمه هزار نفر از آنان باقی مانده است که هفته آینده آماده خواهد شد و دلیل عدم پرداخت نیز بخاطر عدم وجود شماره حساب بوده است وگرنه از نظر بودجه مشکلی برای پرداخت نیست.

فرماندار تهران در پایان درخصوص تهدیدات امنیتی پایتخت در آستانه مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: تا امروز موردی و تهدید امنیتی نداشتیم و امنیت کامل وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل