بازدید 2131
اشرف بروجردي در گفت‌ و گو با «تابناك»:

روحاني حامي اقدامات غيرقانوني نيست/ نقد جدی اصلاح‌طلبان به رئیس‌جمهور

بروجردي در ادامه افزود: اتفاقا نقدي كه همواره به «حسن روحاني» وارد بوده اين است كه مديران بدنه دولت بيشتر كساني هستند كه منتسب به دولت قبل هستند، پس چگونه مي‌ توانيم بگوييم كه مديران دولتي فعاليت هاي انتخاباتي خود را به نفع روحاني آغاز كرده اند.
کد خبر: ۶۶۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 05 February 2017

در فرصت باقيمانده تا انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري، حزب اعتدال و توسعه به عنوان يكي از مهمترين حاميان «حسن روحاني» شروع به فعاليت كرده است. حزبي كه با حضور چهره‌ هاي شاخص آن در بدنه دولت و با حمايتي كه همواره اين مقامات از رييس دولت يازدهم داشته، با آغاز فعاليت هاي انتخاباتي خود تا حدودي نگراني‌ هايي را ايجاد كرده است. نگراني از آن جهت كه حضور در دولت براي اين دولتمردان كه وظيفه اصلي فعاليت‌ هاي انتخاباتي را برعهده دارند، چگونه با عدم بهره برداري از امكانات دولتي ممكن خواهد بود.

به گزارش «تابناک»، هرچند به نظر مي رسد آغاز اين فعاليت ها از سوي منتقدان دولت با واكنش هاي منفي روبه رو شود، اما اصلاح طلبان حامي روحاني توجه خاصي به آن ندارند. آنان معتقدند كه بيش از اينكه ما نسبت به اين موضوع نگران باشيم، شخص رييس جمهوري به اينگونه مسائل حساس بوده و حامي اقدامات غيرقانوني نيست.

يك چهره اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار «تابناك» با بيان اينكه در انتخاباتي با اهميت رياست جمهوري بيشتر احزاب تصميم گير هستند تا يك حزب واحد، تصريح كرد: همه تلاش هاي اصلاح طلبان اين است كه تصميمات شان از معبر شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان و در نهايت شوراي هماهنگي اصلاحات بگذرد، بنابراين هرگونه اقدامي كه بطور جداگانه از سوي هر يك از احزاب صورت بگيرد، قابل توجه و بحث نيست.

«اشرف بروجردي» در واكنش به خبري كه در مورد آغاز فعاليت‌ هاي انتخاباتي رياست جمهوري از سوي حزب اعتدال و توسعه صورت گرفته، تاكيد كرد: آن شناختي كه من از دولت يازدهم و شخص «حسن روحاني» دارم بعيد مي دانم كه سوء استفاده اي از موقعيت حساس دولتمردان صورت بگيرد. 

وي افزود: روحاني هيچگاه حامي اقدامات مجموعه اي كه همراه او كار مي كنند آن هم در صورتي كه منابع هزينه اي مورد نياز آن از روند قانوني و عرفي خارج شده باشد، نخواهد بود.

اين چهره اصلاح طلب با اشاره به اينكه طبيعي است كه هر كس منتسب به هر حزبي است تلاش خود را براي انتخابات و پيروزي كانديداي مورد حمايت خود انجام دهد، تاكيد كرد: اين به معني سو استفاده و بهره برداري از امكانات دولتي نيست. 

بروجردي در ادامه افزود: اتفاقا نقدي كه همواره به «حسن روحاني» وارد بوده اين است كه مديران بدنه دولت بيشتر كساني هستند كه منتسب به دولت قبل هستند، پس چگونه مي‌ توانيم بگوييم كه مديران دولتي فعاليت هاي انتخاباتي خود را به نفع روحاني آغاز كرده اند.

وي در پايان به تبیین ساز و كار انجام اقدامات حزبي پرداخت و با طبيعي دانستن كار و فعاليت حزبي و سازمان دهي شده و تشكيلاتي از سوي احزاب مختلف چه اصلاح طلب و چه اصولگرا خاطر نشان كرد: اين اقدامات لازمه فعال بودن احزاب است و نمي توان از آن به معناي كار حزبي ياد كرد پس نبايد از اين طريق انگي را به برخي دولتمردان چسباند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان