بازدید 13288

دستگیری 10 مامور دیگر مرتبط با کهریزک

کد خبر: ۶۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۱ 30 September 2009
احمدی مقدم در رابطه با تجمعات اخیر در دانشگاههای تهران گفت: پلیس هیچ گونه مداخله ای در داخل دانشگاهها ندارد و در چند روز اخیر ما شاهد برپایی تجمعاتی در بعضی از دانشگاهها بودیم که افراد معترض در این تجمعات اعتراضات خود را بیان کردند.


فرمانده نیروی انتظامی کشور از دستگیری 10 نفر از ماموران نیروی انتظامی در جریان بازداشتگاه کهریزک خبر داد.

به گزارش مهر، سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تا کنون 10 نفر از ماموران نیروی انتظامی که در بازداشتگاه کهریزک مسئولیتی داشتند توسط سازمان قضائی نیروهای مسلح بازداشت شده اند و پرونده آنها از سوی این سازمان در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: پرونده این افراد نباید با مسایل سیاسی آلوده گردد تا به روند رسیدگی قضائی پرونده لطمه ای وارد شود.

احمدی مقدم در رابطه با تجمعات اخیر در دانشگاههای تهران گفت: پلیس هیچ گونه مداخله ای در داخل دانشگاهها ندارد و در چند روز اخیر ما شاهد برپایی تجمعاتی در بعضی از دانشگاهها بودیم که افراد معترض در این تجمعات اعتراضات خود را بیان کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حوادث کوی دانشگاه گفت: ناهماهنگی بین رده های مسئول باعث به وجود آمدن چنین حوادثی شد. در صورتی که اگر مسئولین دانشگاه هماهنگی لازم را داشتند باعث نمی شد افراد خودسر در این موضوع دخالت کنند و چنین حوادثی به وجود آید.

سرداراحمدی مقدم در رابطه با شایعاتی مبنی بر اینکه روزانه 40 میلیون لیتر گازوئیل به خارج از کشور قاچاق می شود گفت: چنین چیزی واقعیت ندارد چرا که مصرف روزانه گازوئیل در کشور 90 میلیون لیتر است. چطور ممکن است که 40 میلیون لیتر آن قاچاق شود. البته قاچاق گازوئیل در کشور وجود دارد اما میزان آن براساس برآورد نیروی انتظامی هفت تا 10 میلیون لیتر است.

وی در رابطه با عملکرد پلیس برای رسیدگی به تلفنهای 110 گفت: رسیدگی به این تلفنها باید هدفمند باشد و نیروی انتظامی با به کارگیری تجهیزات جدید و افزایش پاسگاههای پلیس زمان حضور ماموران را برای رسیدگی به گزارشهای 110 کاهش می دهد.

سردار احمدی مقدم در رابطه با اطلاعیه اخیر پلیس اماکن عمومی مبنی بر ممنوع بودن ارائه کراوات در مغازه ها گفت: ترویج فرهنگ غربی به صورت علنی کار نادرستی است و این اطلاعیه با همکاری اتحادیه صادر شده است.
وی همچنین در رابطه با سرقت خودروها گفت: پراید در صدر خودروهای سرقتی قرار دارد و در این رابطه با شرکت سازنده این خودرو مذاکراتی داشته ایم. متاسفانه تا کنون تغییرات لازم برای بالا بردن ایمنی این خودرو ترتیب اثر داده نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار