بازدید 8495

خودرویی که توسط صاحبش به سرقت رفت

کد خبر: ۶۶۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 05 February 2017
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: فردی که به قصد اخاذی از شرکت بیمه، خودرو خود را به سرقت برده بود دستگیر شد.
 
به گزارش مردم سالاری، سرهنگ ابوالقاسم ایمانپور، اظهار داشت:به دنبال اعلام سرقت یک دستگاه خودرو  نیسان و متعاقب آن کشف خودرو توسط ماموران انتظامی شهرستان سیروان راز این سرقت که یک کلاهبرداری حرفه ای بود برملا شد.
 
وی ادامه داد: مدتی پیش فردی که خود را صاحب یکدستگاه خودرو نیسان معرفی کرده بود در تماس با پلیس 110 سرقت خودرو خود را گزارش کرده و خواهان رسیدگی از سوی پلیس شده بود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت:پس از چند روز کار اطلاعاتی و پیگیری موضوع،خودرو سرقتی به صورت رها شده در حالی که تعدادی از قطعات اصلی و گران قیمت آن به سرقت رفته بود پیدا شد.
 
وی افزود:بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس در هنگام تحویل خودرو سرقتی به صاحبش مشخص کرد که سرقتی واقع نشده و در واقع خودرو توسط صاحبش به سرقت رفته است.
 
سرهنگ ایمانپور تصریح کرد:تحقیقات پلیس مشخص کرد صاحب خودرو برای اخاذی و کلاهبرداری از شرکت بیمه اقدام به اعلام سرقت وسیله نقلیه خودش کرده و در یک فرصت مناسب قطعاتی از آن را خارج و در داخل حیاط منزلش چال کرده است. فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت:قطعات خودرو سرقتی کشف و متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل