بازدید 13686

پیش فروش اینترنتی بلیط‌ های نوروزی قطار

کد خبر: ۶۶۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 05 February 2017
نوروز، شروع فصل سفرهای خانوادگی است و بسیاری از خانواده‌ها در این ایام به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کنند. سفر با قطار یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین شیوه‌های سفر است و معمولا بلیط قطار های نوروزی از یکی دو ماه قبل از شروع تعطیلات فروخته می‌شود.
 
به گزارش مدیر روابط ‌عمومی علی‌بابا، پیش فروش بلیط‌‌های نوروزی قطار از روز 17 بهمن شروع خواهد شد و مسافرانی که قصد سفر از طریق خطوط ریلی را دارند می ‌توانند با ورود به سایت www.alibaba.ir برای خرید بلیط قطار در مسیر مورد نظر اقدام کنند.
 
پیش فروش اینترنتی بلیط‌ های نوروزی قطار 
 
به گفته‌‌ی مهسا مرادی، پیش فروش بلیط‌‌های نوروزی قطار از روز یکشنبه 17 بهمن و به مدت 3 روز شروع خواهد شد. به این ترتیب که از ساعت 17 روز یکشنبه 17 بهمن با فروش اینترنتی در تمامی محورها به جز محور تهران-مشهد شروع، در ساعت 7:30 صبح روز دوشنبه 18 بهمن با فروش حضوری بلیط محورهای ذکر شده و از ساعت 17 همان روز با فروش اینترنتی بلیط محور تهران-مشهد و بالعکس ادامه و در روز سه شنبه 19 بهمن از ساعت 7:30 با فروش حضوری بلیط محور تهران-مشهد و بالعکس پایان می ‌یابد.
 
مهسا مرادی با اشاره به سابقه‌‌ی این سامانه در حوزه‌ی خرید اینترنتی بلیط سفر افزود: علی‌بابا باسابقه‌ترین سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار است که در راستای تکمیل خدمات سفر، تنها مجموعه‌ای است که در کشور امکان استرداد آنلاین بلیط قطار رجا را فراهم کرده است.
 
مرادی ادامه داد: فقط مسافرانی که بلیط قطار خود را از علی‌بابا خریده باشند می‌توانند در صورت نیاز بلیط خود را بصورت اینترنتی استرداد کنند. این در حالی است که اگر مسافری بلیط خود را حتی از یکی از شرکت‌های خطوط ریلی خریده باشد، برای استرداد بلیط خود باید حضوری به یکی از دفاتر فروش آن شرکت مراجعه کند و بدون شک زمان زیادی صرف این کار خواهد شد. بنابراین ما توصیه می‌کنیم مسافران خرید خود را با استفاده از امکانات روز و سایت‌های اینترنتی انجام دهند تا با بهره‌مندی از پشتیبانی 24 ساعته، پاسخ سوالات و راهنمایی لازم برای حل مشکلات احتمالی خود را دریافت کنند.
 
او همچنین خاطر نشان کرد: مسافرانی که قصد دارند در نوروز با قطار سفر کنند، باید با برنامه‌ریزی نسبت به خرید بلیط قطار در ایام پیش‌فروش اقدام کنند. بدیهی است پس از پایان مهلت پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی قطار، مسافرانی که اقدام به خرید بلیط نکرده باشند ممکن است با کمبود ظرفیت بویژه در برخی مسیرهای پرتردد مانند تهران - مشهد مواجه شوند.
مدیر روابط‌عمومی علی‌بابا با بیان این نکته که این سامانه آماده‌ی خدمت‌رسانی 24ساعته به مسافران است، سخن خود را این‌گونه پایان داد:
 
با توجه به ترافیک خرید در آن ایام، بهتر است مسافران آماده باشند تا از همان ساعات آغازین روز 17 بهمن و بدون دردسر بلیط خود را تهیه کنند و در روزهای پیک سفر از طریق خطوط ریلی که از 25 اسفند شروع می ‌شود و تا نیمه‌ ی فروردین ادامه دارد با مشکل تهیه ‌ی بلیط مواجه نشوند و سفری با آرامش داشته باشند.
 
گفتنی است بلیط تمام مسیرهای خطوط ریلی شامل بلیط قطار سفیر، رجا، فدک و.... به صورت اینترنتی در سامانه‌‌ی علی بابا، به فروش می‌‌رسد.

لینک دانلود نسخه ی اندروید اپلیکیشن علی بابا از گوگل پلی اپ:
https://goo.gl/SYqFC9
لینک دانلود نسخه ی اندروید اپلیکیشن علی بابا از کافه بازار:
https://goo.gl/cMJRPD
 لینک دانلود نسخه ی ios اپلیکیشن علی بابا از اپ استور:
https://goo.gl/5tY88Q

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل