بازدید 13039

تصاویر جالب از تظاهرات علیه ترامپ در اروپا

کد خبر: ۶۶۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶ 05 February 2017
هزاران نفر از مردم روز شنبه 4 فوریه ( 16 بهمن ) با تجمع در مقابل سفارتخانه های آمریکا در شهرهای بزرگ اروپا علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور دست به تظاهرات زدند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ها، هنوز 14 روز از آغاز به کار دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا سپری نشده که احکام ، رفتار و سخنان توهین آمیز وی خشم نه تنها اغلب مردم ، رسانه ها و مقامات این کشور بلکه متحدان و سایر نقاط جهان را برانگیخته است. حکم ضد مهاجرتی که روز جمعه 27 ژانویه دونالد ترامپ علیه 7 کشور با جمعیت اکثریت مسلمان صادر کرد جدل برانگیز ترین احکامی است که وی در این مدت کوتاه به اجرا گذاشته است.

روز جمعه 3 فوریه ( 15 بهمن)، جیمز روبارت ، قاضی فدرال شهر سیاتل در ایالت واشنگتن در حکمی قضایی ممنوعیت ورود اتباع این 7 کشور را لغو کرد اما دونالد ترامپ در واکنشی خشم آلود ضمن توهین کردن به روبارت در توئیتی حکم این قاضی را ابلهانه خواند و تاکید کرد که چنین حکمی لغو خواهد شد.

هرچند با رای این قاضی فدرال حکم ترامپ فعلا لغو شده است اما مردم در گوشه و کنار جهان و به ویژه اروپا به اعتراض های خود علیه رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا ادامه می دهند. روز شنبه به ویژه شهرهای لندن ، پاریس و برلین صحنه تظاهرات گسترده علیه دونالد ترامپ بودند.

چند عکس جالب از تظاهرات مردم علیه ترامپ را برای این گزارش تصویری انتخاب کرده ایم.

1 - هزاران نفر تظاهرکننده در شهر لندن علیه سیاست های نژادپرستانه ترامپ تجمع کردند.
 
2 - شهر برلین صحنه تظاهرات هزاران نفر علیه حکم ضد مهاجرتی دونالد ترامپ بود.

3 - یکی از هزاران نفر تظاهرکننده در شهر برلین هفته نامه اشپیگل را که روی جلد شماره روز پنجشنبه 2 فوریه را به این طرح گویا از ترامپ اختصاص داده است، در دست دارد.

4 - هزاران نفر روز شنبه در مقابل سفارت آمریکا در لندن علیه ترامپ تجمعی اعتراض آمیز بر پا کردند.

5 - تظاهرات علیه حکم ضد مهاجرتی دونالد ترامپ در پاریس.

6 - مردم معترض به سیاست های تبعیض نژادی ترامپ در برابر دروازه براندبورگ شهر برلین.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار