بازدید 7854

گشت پليس به دادم رسيد

کد خبر: ۶۶۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 05 February 2017
زن جواني كه موفق به نجات از دست مرد آدم‌ربا شده بود، براي متهم درخواست مجازات كرد.
 
به گزارش جوان، روز ششم آبان‌ماه امسال زن جواني به اداره پليس رفت و از مرد مسافركش نمايي به اتهام آدم‌ربايي شكايت كرد.
 
شاكي در توضيح ماجرا گفت: در جاده حسن آباد قم منتظر ماشين بودم تا به شهرري بروم كه خودرويي توقف كرد و سوار شدم.
 
 بعد از دقايقي راننده ماشين كه مرد جواني بود، به طور مشكوكي با سرعت زياد ناگهان مسيرش را تغيير داد. وقتي به او اعتراض كردم، مدعي شد قصد دارد از راه نزديك‌تري مرا به شهر ري برساند، اما من به رفتار او مشكوك شدم و خواستم خودرواش را متوقف كند تا پياده شوم. مرد جوان به حرف‌هاي من توجهي نكرد و به راهش ادامه داد و مرا تهديد كرد تا حرفي نزنم. در حالي كه به شدت ترسيده بودم، متوجه خودروی پليس راهنمايي و رانندگي شدم و در را باز كردم و خودم را به بيرون پرتاب كردم و راننده فرار كرد، اما من شماره پلاك خودرو را يادداشت كردم.

پس از طرح اين شكايت مأموران به دستور قاضي پرونده تحقيقات را براي شناسايي مرد آدم‌ربا آغاز كردند. مأموران با استعلام شماره پلاك خودرو از سامانه پليس خيلي زود متهم را شناسايي و دستگير كردند.
 
متهم در بازجويي‌ها جرمش را انكار كرد و گفت: من به عنوان مسافر او را سوار خودروام كردم كه زن جوان به من پيشنهاد دوستي داد. هنوز دقايقي نگذشته بود كه يك خودروي پرايد به من نزديك شد و قصد زورگيري از من داشت كه از ترس مجبور شدم تغيير مسير بدهم.

پس از تحقيقات تكميلي و صدور كيفرخواست متهم 25 ساله ديروز براي دادگاهي به شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران منتقل شد.
 
شاكي پرونده پس از قرائت كيفرخواست، به دستور قاضي قربانزاده، رئيس شعبه در جايگاه قرار گرفت و بعد از شرح دوباره ماجرا براي متهم درخواست اشد مجازات كرد.
 
در ادامه متهم در جايگاه ايستاد و بار ديگر جرمش را انكار كرد و گفت: آن روز در جاده حسن آباد مشغول رانندگي بودم كه شاكي با ظاهري آراسته منتظر ماشين بود. وقتي او را تنها ديدم، دلم سوخت و سوارش كردم. كمي كه جلوتر رفتيم، او گفت كه به دليل اختلاف با همسرش از او جدا شده است. او از من شماره تلفن خواست تا با هم ارتباط داشته باشيم.
 
متهم ادامه داد: مشغول صحبت با او بودم كه متوجه شدم خودروي پرايدي در حال تعقيب ما است. وقتي به خودروي من نزديك شد احتمال دادم زن جوان همدست سرنشينان خودرو است و قصد زورگيري از من را دارند، از ترس تغيير مسير دادم و فرار كردم.
 
بعد از آخرين دفاع متهم، هيئت قضايي وارد شور شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل