بازدید 9422

قتل هولناک زن جوان در غرب تهران

کد خبر: ۶۶۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 05 February 2017
تحقیقات پلیس جنایی تهران برای کشف راز قتل زنی ۳۰ ساله در غرب پایتخت ادامه دارد.

به گزارش همشهری، اين جنايت ساعت 10صبح ديروز به قاضي سيدسجاد منافي‌آذر، كشيك جنايي تهران اطلاع داده شد. جنايت در طبقه اول آپارتماني در غرب پايتخت رخ داده بود. قرباني زني 30ساله بود كه جسد غرق در خونش در اتاق خواب افتاده بود. او با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده و نخستين كسي كه با جسد او روبه‌رو شده بود پدرش بود.

وي به تيم تحقيق چنين گفت: دخترم به همراه همسر و دختر 10ساله‌اش زندگي مي‌كرد. معمولا من هر روز به‌دنبال دخترم مي‌روم و با هم به محل كارمان در جنوب پايتخت مي‌رويم. شغلمان آزاد است و با هم همكار هستيم. امروز هم طبق معمول هميشه به مقابل خانه دخترم آمدم اما هرچه به او زنگ زدم، پاسخ نداد. نگران شدم و زنگ خانه‌اش را زدم اما جوابي نشنيدم.

وي ادامه داد: پس از آن به مدرسه نوه‌ام رفتم و كليد را از او گرفتم و مجددا به خانه دخترم برگشتم. وقتي در را باز كردم ناگهان در اتاق خواب جسد خونين او را ديدم و وحشت زده با پليس تماس گرفتم. در ادامه تحقيقات مشخص شد كه صبح روز حادثه شوهر قرباني پس از رساندن دخترش به مدرسه به محل كارش رفته و ديگر اطلاعي از همسرش نداشته است. تحقيقات پليس براي كشف راز اين جنايت ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل