بازدید 3315

یورش سه گله بارسا به سوی رئال مادرید

بارسلونا دیداری که به نظر دشوار می رسید را راحت تر از حد تصور و با نتیجه پرگل 3-0 از بیلبائو برد و با دو بازی بیشتر به یک امتیازی رئال مادرید رسید. گلزنی آلکاسر و ویدال در این بازی جالب توجه بود.
کد خبر: ۶۶۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 04 February 2017
بارسلونا دیداری که به نظر دشوار می رسید را راحت تر از حد تصور و با نتیجه پرگل 3-0 از بیلبائو برد و با دو بازی بیشتر به یک امتیازی رئال مادرید رسید. گلزنی آلکاسر و ویدال در این بازی جالب توجه بود.
 
به گزارش تابناک ورزشی، بارسا پس از تساوی هفته گذشته در زمین بتیس و افزایش فاصله اش با رئال به 4 امتیاز، انگیزه فراوانی برای شکست بیلبائو داشت؛ اما چیزی که بیش از همه امروز تعجب برانگیز جلوه می کرد، ترکیب عیجب و متفاوت آبی اناری ها بود.
 
انریکه در غیاب اینیستا و بوسکتس ترجیح داد به راکیتیچ هم میدان ندهد و در کناره های زمین نیز نه آلبا جضور داشت و نه روبرتو.
 
بارسا بازی را بهتر شروع کرد اما همان دقیقه 3 نزدیک بود دروازه خود را باز شده ببیند.
 بارسا 3-0 بیلبائو؛ حمله به سوی رئال

اشتباه الکس ویدال که به جای سرجی روبرتو بازی می کرد، باعث شد رائول گارسیا توپ ربایی کرده و اقدام به شوتزنی کند؛ اما توپ با دخالت تراشتگن و تیر دروازه راهی اوت شد تا هواداران بارسا در ابتدای بازی شوکه نشوند.
 
چند دقیقه بعد ویلیلمز روی سانتر لاپورته در موقعیتی استثنایی برای گلزنی قرار گرفت اما از چند قدمی دروازه ضربه سر او به بیرون رفت تا بارسا با خوش شانسی از پذیرش گل فرار کند.
 
پس از این دو موقعیت، بارسا بر بازی مسلط شد و دقیقه 15 به گل رسید. نیمار از چپ به راحتی لاپورته را جا گذاشت و با یک پاس به عقب، آلکاسر را در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه سر ضرب این بازیکن هم وارد دروازه شد تا او اولین گل خود در لالیگا را برای بارسا به ثمر برساند.
 
بیلبائو پس از پذیرش گل بازی را در دست گرفت و چند بار تا آستانه گلزنی هم پیش رفت؛ اما بی دقتی بازیکنان این تیم و درخشش تراشتگن مانع فروپاشی دروازه بارسا شد.
 بارسا 3-0 بیلبائو؛ حمله به سوی رئال
در اوج حملات بیلبائو این بارسا بود که روی یک ضربه ایستگاهی توسط مسی به گل دست یافت. مسی دقیقه 39 بازی از گوشه بیرون محوطه جریمه و زاویه ای بسته موفق شد با یک ضربه کات دار، گل دوم بارسا را به ثمر برساند. البته اشتباه گلر بیلبائو در ثبت این گل بی تاثیر نبود. در نهایت نیمه اول با دو گل به سود بارسا خاتمه یافت.
 
بارسا نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و خیلی زود روی سانتر آردا و ضربه سر نیمار می توانست به گل دست یابد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.
 
کمی بعد رائول گارسیا می توانست فاصله را به حداقل برساند ولی تراشتگن سد محکمی مقابل حملات بی برنامه بیلبائو بود. رفته رفته بیلبائو بر بازی مسلط شد اما این بارسلونا بود که روی ضد حملات خطرناک تر نشان می داد.
 
انریکه در نیمه دوم پیکه، مسی و رافنیا را تعویض کرد و ماسکرانو، راکیتیچ و روبرتو وارد زمین شدند. این تعویض ها بر خلاف تصور روند حرکتی بارسا را مختل نکرد و دقیقه 67 این تیم به گل سوم هم دست یافت. الکس ویدال با حرکت انفرادی خود و پس از جا گذاشتن مدافعان بیلبائو توانست گل سوم را هم به ثمر برساند و خیال هواداران را راحت کند. همین نتیجه تا پایان کار باقی ماند و بارسا سه امتیاز باارزش این بازی را تصاحب کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل