بازدید 5539
نشست خبری :کی روش به سیم آخر جنون زد

دیگرهیچ پرسپولیسی به تیم ملی دعوت نمی شود!

رنگ لباس پرسپولیس به رنگ منچستریونایتد است و من این تیم را دوست دارم! بازیکنان پرسپولیس را به این دلیل نمی‌توانیم دعوت کنیم چرا که آن‌ها ۳ کیلو بالاتر از حد استاندارد دارند.
کد خبر: ۶۶۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 04 February 2017
بازیکنان پرسپولیس دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوند. این جمله، شوک خبری روز بود که از دهان کی روش به بیرون پرتاب شد تا فوتبال ایران روزی را بدون بحران جدید پشت سر نگذارد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،کارلوس کی روش در نشست خبری امروز خود در ادامه لجبازی های اخیر خود با برانکو ایوانکوویچ گفت که از این پس بازیکنان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد. وی گفت:اگر ما بخواهیم برنامه‌مان را به صورت مختصر دنبال کنیم برخی از بازیکنان بازی ملی نخواهند داشت. ما باید در طول برنامه‌هایمان شرایطی را به وجود بیاوریم که بتوانیم بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم.

دیگرهیچ پرسپولیسی به تیم ملی دعوت نمی شود!

چیزی که در مورد پرسپولیس پرسیدید سوالی متفاوت است؛ پرسپولیس باشگاه بزرگی است و احترام زیادی برای این تیم قائلم. رنگ لباس پرسپولیس به رنگ منچستریونایتد است و من این تیم را دوست دارم! بازیکنان پرسپولیس را به این دلیل نمی‌توانیم دعوت کنیم چرا که آن‌ها ۳ کیلو بالاتر از حد استاندارد دارند. ما می‌خواهم با قطر بازی کنیم و نمی‌توانیم در شرایطی بازیکنان را به میدان بفرستیم که ۳ کیلو بیشتر از حد استاندارد دارند. 
در واقع تماشاگران و هواداران علیه کسی خواهند شد که گفته بازیکنان شرایط بازی ندارند. من هیچ وقت به بازیکنان توهین نکردم و برایشان احترام خاصی قائلم. این بازیکنان بهترین عملکرد را داشتند و حضورشان در تیم‌ملی مثمرثمر بود ولی مربیان آن‌ها نظر دیگری دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
قبلا هم دعوت نمیشدن، اما با کیفیت بالای بازیشون سرمربی رو مجبور به انتخابشون میکردن.
البته اینا بازیهای بچه گانه کیروشه واسه اینکه فدراسیون و مجبور کنه اخراجش کنن تا هم خسارت نده و هم کل پولشو بگیره. بهتره فدراسیون حواسش جمع باشه
اصلا مهم نیست که بازی ندی! فعلا با همین 3 کیلو اضافه وزنشون با 6 امتیاز اختلاف صدر جدولو در اختیار دارن!!!
ببینیم شما بدونه یارانه پرسپولیسیت چه گلی به سره تیم ملی میزنی!
سرمربی با این اسمو رسم اما اینقدر بچه ندیدم!
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اول :تو لیگ ایران اولید اونم بعد 9 سال تا گرفتن جام هم خیلی فاصله دارید
دوم: اگه تو اسیا ازگروهتون تونستید بالا بیاید میتونید از کیروش ایراد بگیرید
واقعن آدم حقيري هستي. يك آدم عقده‌اي به تمام معنا
چیزی که عوض داره گله نداره
متاسفم برای فدراسیون
واقعا در این مملکت کسی نیست این آدم بی ادب و عقده ای را سر جایش بنشاند.
یاد مصطفوی و دادکان و صفایی فراهانی بخیر
من علی رغم اینکه برای سرمربی تیم ملی احترام زیادی قائلم و تا حدودی با نحوه برنامه ریزی ایشان آشنا هستم ولی متاسفانه تصور میکنم ایشان برای فرار از ایران، پرسپولیس و هوادارانش را دستمایه یک برنامه از پیش تعیین شده قرار داده.
زنده باد پرسپولیس و ایران
هر شخصی برای ایران وبزرگ هاش قد علم کنه آخرش نابودی و فناست
حق با کیروش است!!
اقای کیروش این رفتار شما شبیه یه بچه لوسه که با لجبازی میخواد اسباب بازی مورد علاقه اش رو به دست بیاره واقعا متاسفم یه همچین شخصیتی سرمربی تیم ملی یه کشور هشتاد میلیونی هست اقایون مسئول تیم ملی بچه بازی نیست یه فکری واسش بکنید
با سلام خدمت کلیه خوانندگان تابناک بنده هیچ گرایشی به رنگ خاصی ندارم فقط به عنوان یک ایرانی بازی های تیم ملی را تماشا میکنم
بحث پرسپولیس نیست
کی روش بازنده مطلق اخلاق ورزشی...واقعا متاسفم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار