بازدید 2193
ترقی در گفت وگو با «تابناک»:

رئیس‌جمهور درباره استفاده انتخاباتی از بیت‌المال حساس باشد/ شورای نگهبان بر هزینه‌‌کرد کاندیداها نظارت کند

بدون شک نهادهای نظارتی همچون شورای نگهبان باید در موضوع نحوه هزینه‌کرد نامزدها و جریانات سیاسی در انتخابات پیش رو دقت لازم را اتخاذ کنند و نگذارند صحنه رقابت انتخاباتی با هزینه بیت‌المال اداره شود.
کد خبر: ۶۶۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 04 February 2017

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: هیچ کسی حق استفاده از اموال عمومی برای حضور در انتخابات را ندارد.

«حمیدرضا ترقی» در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» درباره عدم استفاده از امکانات دولتی برای حضور در عرصه انتخابات اظهارکرد: بدون شک امکانات دولتی جز اموال عمومی و بیت المال محسوب می‌شود و هیج فرد و جریان خاصی حق و قصد سوءاستفاده از آن را ندارد.

وی افزود: انتظار است رئیس‌جمهور محترم نیز یکی از گزینه‌های حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 محسوب می‌شود نسبت هزینه کرد برنامه‌های انتخاباتی خود هوشیار باشد و دقت نظر لازم را در این راستا اتخاذ کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: نه تنها این دولت بلکه هیچ دولت دیگری حق استفاده از امکانات دولتی را برای حضور در انتخابات ندارد از این رو بدون شک اگر اقدامی در این راستا صورت گیرد نهادهای اجرایی باید اقدامات لازم را انجام دهند.

ترقی با بیان اینکه اخباری درباره استفاده از هزینه عمومی در دولت یازدهم برای انتخابات سال 96 وجود دارد گفت: امیدوارم هستیم شخص رئیس‌جمهور نسبت به اینگونه موارد واردعمل شود چون تحقق این امر واستفاده از اموال و امکانات سیاسی به منظور پیشبرد اهداف سیاسی آنه هم در فضای سیاسی کشور برخلاف قانون است.

وی تصریح کرد: بدون شک نهادهای نظارتی همچون شورای نگهبان باید در موضوع نحوه هزینه‌کرد نامزدها و جریانات سیاسی در انتخابات پیش رو دقت لازم را اتخاذ کنند و نگذارند صحنه رقابت انتخاباتی با هزینه بیت‌المال اداره شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اموال عمومی باید در جهت تحقق اهداف به منظور پیشرفت و آبادانی در کشور صورت گیرد نه اینکه دولت ویا شخصی آن را برای مصارف شخص خود مصادره کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی