بازدید 2712

بازگشایی پلمب واحدهای آسیب‌ندیده پلاسکو

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان از بازگشایی پلمب واحدهای آسیب‌ندیده پلاسکو خبرداد و گفت: تقاضای اصناف از بنیاد مستضعفان اعلام هر چه سریع‌تر شرایط نوسازی و واگذاری واحدهای جدید پلاسکو است.
کد خبر: ۶۶۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 04 February 2017
رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان از بازگشایی پلمب واحدهای آسیب‌ندیده پلاسکو خبرداد و گفت: تقاضای اصناف از بنیاد مستضعفان اعلام هر چه سریع‌تر شرایط نوسازی و واگذاری واحدهای جدید پلاسکو است.

مجتبی درودیان در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین اخبار درباره استقرار کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور گفت: هنوز استقرار کسبه پلاسکو به دلیل اختلافی که بین قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و بانک‌های خریدار سرقفلی واحدهای تجاری از این قرارگاه وجود دارد، محقق نشده است. 

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با بیان اینکه بطور دقیق از جزئیات اختلاف بین قرارگاه‌ خاتم الانبیاء و بانک‌ها مطلع نیست، گفت: قرارگاه خاتم برای حل مشکل قول مساعد داده است، اما تا این لحظه امکان استقرار کسبه ساختمان پلاسکو تا حل مشکل پیش‌آمده وجود نداشته است. 

درودیان بیان داشت: بعد از حل مشکل قرارگاه خاتم واحدهای تجاری را در اختیار بانک‌های خریدار سرقفلی قرار می‌دهد و بانک‌ها هم آن را در اختیار اتحادیه و سپس واحدهای تجاری مجتمع نور در اختیار کسبه پلاسکو قرار می‌گیرد. 

وی در مورد وضعیت اجناس باقی‌مانده در واحدهای آسیب‌ندیده پلاسکو و اینکه آیا صاحبان این اجناس موفق به برداشتن اجناس خود شده‌اند، گفت: واحدهای آسیب‌ندیده ساختمان پلاسکو توسط دادستانی کل کشور پلمب شده بود که امروز از طرف دادستانی نامه بازگشایی آین واحدها به کلانتری ارسال شده است. 

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان با بیان اینکه مقرر شده تا با حضور کلانتری و نماینده اتحادیه‌ها پلمب واحدهای تجاری آسیب‌ندیده پلاسکو برداشته شود، افزود: بعد از برداشتن پلمب واحدهای مذکور، مالکان این واحدها می‌توانند اجناس و دارایی‌های خود را از این واحدهای تجارتی بردارند. 

درودیان با تأکید بر اینکه دغدغه اصناف آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو وضعیت نامعلوم ساخت مجدد پلاسکو توسط بنیاد مستضعفان است، بیان داشت: کسبه نمی‌دانند که آیا دقیقا این ساختمان دوباره توسط بنیاد ساخته می‌شود یا خیر. 

وی همچنین بیان داشت: کسبه این ساختمان خواستارند تا وضعیت روشنی از آینده این ساختمان داشته باشند و بدانند که در صورت ساخت، واحدهای تجاری جدید با چه شرایطی به آنها واگذار می‌شود. 

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با اشاره به خواسته افرادی واحدهای تجاری‌شان و اجناسشان در ساختمان هنوز باقی مانده است، گفت: این افراد خواستارند تا بنیاد قبل از تخلیه محل تجاری‌اشان به آنها رسید تحویل دهد که این فرد در این مکان با چنین متراژی یک واحد تجاری داشته که هم‌اکنون در اختیار بنیاد است و پس از ساخت دوباره به آنها واگذار می‌شود و امکان فعالیت تجاری را در آن خواهند داشت. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار