بازدید 2746

سر ترامپ در آینده به سنگ خواهد خورد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه اعمال تحریم های جدید علیه ایران نقض صریح برجام است، گفت:در آینده سر ترامپ به سنگ خواهد خورد و در طول این مدت ایران باید به گونه ای عمل کند که به سیبل و هدف تندرویی های آمریکا تبدیل نشود.
کد خبر: ۶۶۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 04 February 2017
حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا در تحریم تعدادی از افراد و نهادهای ایرانی به بهانه حمایت از تروریسم و آزمایش های موشکی، گفت: به طور حتم این اقدام دولت آمریکا مغایر با توافق هسته ای است، زیرا بر اساس برجام وضع قوانین تحریمی بر علیه ایران این توافق را نقض خواهد کرد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمهوری اسلامی در شرایط کنونی باید شکایت خود را به کمیسیون مشترک برجام و اعضای 1+5 ارائه کند، از طرف دیگر به نظر من نقض برجام از زمان دولت اوباما کلید خورد و دولت ترامپ نیز این مسیر را در مصادیق مختلف ادامه می دهد.

وی گفت: در شرایط کنونی دو اقدام از سوی ایران درباره نقض برجام باید صورت گرفت، نخست دیپلماسی مبتنی بر برجامی است که بر اساس آن جمهوری اسلامی باید روند حقوقی این مسئله را دنبال کند، بخش بعدی دیپلماسی عمومی است که در شرایط  کنونی مقامات کشورمان باید در راستای یک دیپلماسی جدی و رسمی با طرف های خارجی نقض برجام را پیگیری کند، زیرا ترامپ به دنبال بازبینی توافق ها و قراردادهای آمریکا با کشورهای دیگر است که این مسئله نگرانی آن کشورها را برانگیخته است.

فلاحت پیشه افزود: جمهوری اسلامی باید سیاست خود را در قبال سایر کشورها و سازمان های بین المللی دنبال کرده و از دستاوردهای 15 گانه برجام ذیل قطعنامه شورای امنیت استفاده کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: قطعا در آینده سر ترامپ به سنگ خواهد خورد و در طول این مدت ایران باید به گونه ای عمل کند که به سیبل و هدف تندرویی های آمریکا تبدیل نشود.

وزارت خزانه داری آمریکا تحریمهای جدیدی علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران اعلام کرد.روز گذشته رسانه‌های غربی گفته بودند که دولت دونالد ترامپ قصد دارد تحریمهای جدیدی علیه ایران در ارتباط با برنامه موشکی این کشور اعمال کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار