بازدید 3203

دلیل استعفای ویسی،جذب بازیکن بدون نظرش

از دیروز خیلی از پیشکسوتان قدیمی سپاهان با من تماس گرفتند. من امروز جلسه ای را با دکتر سبحانی دارم. همه چیز را می گویم. اگر صحبت های من درست بود که باید عامل این کار مشخص شود اما اگر صحبت های من درست نبود، هر کاری گفتند می کنم.
کد خبر: ۶۶۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 04 February 2017
سرمربی سپاهان گفت:چرا بدون اطلاع من سرور جپاروف را جذب کردند؟ 
 
به گزارش تابناک ورزشی، عبدالله ویسی درباره استعفای خود از سرمربیگری سپاهان اظهار داشت: من برای مردم اصفهان، پیشکسوتان سپاهان و کسانی که کارهایی برای من در باشگاه انجام دادند، احترام قائلم. با این حال دیروز تصمیم گرفتم بیانیه ای بدهم چون دیگر تحمل شرایط را نداشتم. من در کنار زمین هستم و کارم را انجام می دهم. پس تمام مسائل فنی به من مربوط است. 
 
وی افزود: چطور است که خبرنگاران باید در کنفرانس خبری به من بگویند که تیمت یک بازیکن گرفته است. این مساله فلسفه مربیگری را زیر سوال می برد و من به حرمت تمام مربیان استعفا دادم. چرا بدون اطلاع من سرور جپاروف را جذب کردند؟ 
 
سرمربی سپاهان تصریح کرد: برای جذب این بازیکن هیچ مشورتی با من نکردند. این حرکت بسیار زشت و زننده بود. کجای دنیا چنین چیزی را دیدید که بدون اطلاع سرمربی بازیکن بگیرند. تیم ما به اندازه صدرنشین لیگ گل زده و به اندازه قعرنشین لیگ گل خورده است. پس ما نیازی به هافبک طراح نداریم. من گفتم چشمی، تیموریان و باقری را می خواهم که به کمربند دفاعی تیم کمک کنند اما آنها جپاروف را گرفتند.
 
ویسی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید این به نوعی تقابل است، گفت: صددرصد همینطور است. سبحانی، مدیرعامل کارخانه در ابتدای فصل به من اختیار تام داد و این موضوع به برخی برخورد. نتوانستند علی کریمی 23 ساله را بیاورند و بازیکن 34 ساله برای ما آورده اند. اگر قرار بود با این سن بازیکن جذب کنیم، پس چرا به من می گویید جوانگرایی کن؟ پس چرا گفتید هادی عقیلی را رد کن؟
 
وی درباره وضعیتش بعد از استعفا افزود: از دیروز خیلی از پیشکسوتان قدیمی سپاهان با من تماس گرفتند. من امروز جلسه ای را با دکتر سبحانی دارم. همه چیز را می گویم. اگر صحبت های من درست بود که باید عامل این کار مشخص شود اما اگر صحبت های من درست نبود، هر کاری گفتند می کنم. 
 
سرمربی مستعفی سپاهان گفت: پرسپولیس 2 سال قبل با همین برانکو دوازدهم شد. سال قبل نایب قهرمان شد و امسال قطعا قهرمان می شود. اینکه با 10 بازیکن ملی قهرمان شوید، هنر نیست. من هم می توانم ملی پوش بگیرم و قهرمان شوم. مدیران سپاهان این را از من خواستند و من هم انجام دادم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر