بازدید 4743
۱
واکنش عجیب دبیرکل عصبی و خاطی فدراسیون فوتبال

دستگیری و اعدام مقصران محرومیت تراکتورسازی؟!

در حالی که محرومیت تراکتورسازی از حضور در نقل و انتقالات به سوژه و چالش اصلی فوتبال ایران تبدیل شده دبیر کل فدراسیون فوتبال واکنش عجیبی نسبت به آن داشت. او با خنده و لحن طنز از دستگیری و اعدام مقصران این فاجعه حرف زد
کد خبر: ۶۶۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 04 February 2017
در حالی که محرومیت تراکتورسازی از حضور در نقل و انتقالات به سوژه و چالش اصلی فوتبال ایران تبدیل شده دبیر کل فدراسیون فوتبال واکنش عجیبی نسبت به آن داشت. 
 
به گزارش  تابناک ورزشی، تراکتورسازی با توجه به شکایت بازیکن پرتقالی سابق خود با حکم محرومیت فیفا از حضور در نقل و انتقالات نیم فصل مواجه شده است. با این حال آنها در این مقطع با جذب سه بازیکن و بازی دادن آنها در 4 دیدار اخیر فوتبال ایران را با چالش مواجه کردند.
 
سازمان لیگ و کمیته نقل وانتقالات عدم ارسال نامه از سوی دبیرکل برای اعلام محرومیت این باشگاه را دلیل ثبت قرارداد با احمد نورالهی ، امید عالیشاه و هاشم بیگ‌زاده اعلام کردند.  
 
با این حال دبیر کل فدراسیون فوتبال پس از 24 ساعت سکوت به تماس‌های پیاپی ما پاسخ داد در ابتدا در حالی که نسبت به واکنش‌ها به خود چند ثانیه‌ای را صرف را خندیدن کرد در خصوص آن به صحبت پرداخت.
 
علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه عدم اعلام حکم را به او نسبت دادند، گفت:‌ این طور نیست و این احکام به باشگاه نیز ابلاغ می‌شود اما اگر به دنبال مقصر هستید ما با قوه قضائیه هماهنگ می‌کنیم تا همه مقصران دستگیر و اعدام شوند. این طور خیالتان راحت می‌شود؟
 
وی در خصوص اینکه سازمان لیگ عقد قرارداد با بازیکنان تراکتورسازی را به دلیل عدم ارسال نامه محرومیت از سوی دبیرکل اعلام کرده ، گفت: به دنبال مقصر هستید؟ ما اینگونه نیستیم و پیگیر برطرف کردن مشکل خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اون اول باید مشکلو حل میکردی حاجی! نه الان که گندش تو همه رسانه ها پییچیده!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان