خوانده می‌شوید؛
سرانجام روز گذشته، وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، رأی به ممنوعیت حضور کشتی‌گیران امریکایی در رقابت‌های جام‌جهانی کشتی در کرمانشاه داد. تصمیمی که در واکنش به قانون جنجالی رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده برای ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به خاک این کشور گرفته شده است.
کد خبر: ۶۶۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 04 February 2017
سرانجام روز گذشته، وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، رأی به ممنوعیت حضور کشتی‌گیران امریکایی در رقابت‌های جام‌جهانی کشتی در کرمانشاه داد. تصمیمی که در واکنش به قانون جنجالی رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده برای ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به خاک این کشور گرفته شده است.

به گزارش «تابناک»، در بخشی از نامه فدراسیون کشتی به نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی آمده است: آقای رئیس، همان‌طور که اطلاع دارید، متأسفانه رئیس‌جمهور جدید آمریکا، به‌ تازگی در یک اقدام خارج از عرف دیپلماتیک، از ورود اتباع هفت کشور از جمله اتباع شریف ایرانی به این کشور، ممانعت کرده است و بالطبع در برابر این سیاست غیراخلاقی و غیرانسانی، بر اساس مواضع اصولی، متعارف و منطقی دولت ایران مبنی بر اقدام متقابل، "فدراسیون کشتی ایران" نمی‌تواند پذیرای تیم کشتی آمریکا در مسابقات جام جهانی آزاد باشد.

پیش از اینکه این تصمیم نهایی شود، اما اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص واکنش به اقدام نژادپرستانه ترامپ صورت گرفته بود و یکی از آنها هم همین موضوع ورود کشتی‌گیران امریکایی به کشور بود. بسیاری معتقد بودند، حالا که همه همه در حال انتقاد از تصمیمات دونالدترامپ هستند لازم نیست ما هم از اصل «اقدام متقابل» استفاده کنیم تا شبیه او باشیم، بلکه با استفاده از فرصت‌های موجود مثل ماجرای اسکار یا همین رقابت‌های جهانی کشتی فرهنگ و منش خود را به جهانیان نشان دهیم و مانور تبلیغاتی خوبی هم در این میان به نمایش بگذاریم. استقبال خوب از تیم ملی کشتی آمریکا و برگزاری پرشور رقابت‌ها می‌توانست فرصت خوبی برای مخابره پیام صلح و دوستی به دنیا باشد.

در مقابل این نظر هم البته هستند بسیاری که با این موضوع مخالفند و معتقدند اجرای اصل «اقدام متقابل» تازه کمترین کار در برابر اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکاست. اکنون می‌خواهیم نظر شما را در این خصوص بدانیم.

 آیا اقدام وزارت خارجه در ممنوعیت ورود کشتی‌گیران امریکایی به ایران عجولانه و فرصتی سوزی بود یا اقدامی بجا و مقتدرانه و بموقع؟


اشتراک گذاری
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۶۸۳
زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با عرض سلام
اقدامی بجا بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در ادامه ریزشهای پی درپی و مستمر بورس امروز شنبه 16 بهمن شاخص کل به کانال 76 هزارواحد سقوط کرد
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
وقتی سگ آدم رو گاز می گیره آدم نباید سگ رو گاز بگیره
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این دفعه رو میزاشتین بیان
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من باید می گذاشتیم بیان همین که اومدن اونارو گروگان می گرفتیم تا از آمریکا امتیاز بگیریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اشتباه بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در ادامه ریزشهای پی درپی و مستمر بورس امروز شنبه 16 بهمن شاخص کل به کانال 76 هزارواحد سقوط کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
وقتی سگ پاچه آدمو بگیره یک بلایی سر سگ می آورن میگه کاش تو هم پاچه ما رو دوبار گاز می گرفتی داداچ .با همه اینها اگر با مهربانی برخورد می شد نتیجه بهتری بدست می اومد روی افکار عمومی جهان تاثیر می گذاشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سگه فعلا گاز نگرفته به این نمی گن گاز گرفتن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ببینین اصغر فرهادی و صادق زیباکلام چه نظری دارن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
من بد کنم و تو بد مکافات دهی پس فرق میان من و تو چیست بگو
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
گذشتمان بزرگ منشاته
ممنوعیت مقتدرانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بسیار نابجا و یک فول دیپلماسی
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عجولانه بود باید میومدن تا حماقت رهبرانشون رو درک میکردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بحث بر سر اقدام تحقیر آمیز هست، نه مقابله به مثل. همین که به شهروندان آمریکایی اجازه ورود به کشوری داده نشه، شاید زره ای از تلخی دستبند زدن بر دست کودک معصوم پنج ساله برای اونها قابل درک باشه.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اتفاقااصلا کاربه جایی نبود ..ما نباید چنین اقدامی میکردیم .در عالم دیپلماسی این دو کار اصلا مثل هم نیستند.و به هیچ وجه کار ما تلافی کار اونها نیست!!
بهره دار سید احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
. برای حسن نیت این بار را انجام میدادیم ما پیرو پیامبر رحمه للعالمین هستیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
وتا مسئله است 1- اگر با کشتی گیرای امریکایی این کار انجام نمی شد باید یک سال منتظر می ماندیم تا یکی از امریکا بیاید تااجازه ورود ندیم
دوم بهتر بود اجاره ورود می دادند و در فرودگاه بهشون دستبند می زدند تا مزه دستبند به بچه پنچ ساله را به اونا بفهمونن
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
پیامبر ما پیامبر رحمت و مهربانی است و با گذشت و مهربانی دل همه را بدست اورد و دوست و دشمن شیفته او گردیدند.با مهمان نوازی کشتی گیران امریکایی میتوان ضعف تعصب و سردمدار ی ریاست جمهوری امریکا را به دنیا و مردم امریکا نشان داد .به نظر من فرصتی است که میشود به خوبی و در راه راست که صراط انبیاست استفاده کرد. مهمان نوازی و تبلیغات مناسب.ا
حمیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در جواب رضا:
وقتی سگ هار آدمو گاز بگیره با چوب و چماق باید زدش.
تو سگه رو بوس کن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در اینجا بایستی ایران می گفت ما با مردم آمریکا مشکلی نداریم و اجازه می دهیم وارد ایران شوند ولی به افراد دولتی آمریکا اجازه ورود نمی دهیم
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بابا عمو ترامپ ورژن آمریکایی احمدی نژاد خودمونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
مخالفم ؟
از پوتين ياد بگيريد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
از پوتين ياد بگيريد

امريكايي از مردم ما دشمن هستند دليل نميشه ما با مردم آمريكا دشمن باشيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
اقدام بيجا و بدون تفكريه
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
با سلام
لطفا دعاکنید مشکل ما سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین هم حل بشه و ما بتوانیم پولمون رو برداشت کنیم کلی گرفتاری داریم
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
همه ما براین باوریم ورزش کشتی در ایران مرام پهلوانی وجوانمردی را در خون خودش داریم پس ما نباید این خوی خوب را وارد سیاست نمایم باید به انها نشان دهیم ما ایرانیان منش مردانه وانسانی داریم بایدهمت وتلاش نمایم پشت دشمن را برروی تشک
خودمان به زمین بمالیم
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام ایران بیشتر جنبه انتخاباتی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
الکی ربط نده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
البته اگه سگه هر روز بخواد اینکا رو بکنه باید زدش و حتی پاچشم گاز گرفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگه سگ آدم گاز میگیره باید با لگد دورش کرد وگرنه دومی رو هم می گیره . عقل نداره که باید به زبان خودش باهاش صحبت کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یکی نظر کیهان رو هم بپرسه بنده خدا
ziba
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام بجا و درستی بود نباید مثل نادان ها باشیم بعضی مواقع باید مقابل به مثل کرد تا الان هم دیر اقدام کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
آدمی که ساعت 11 صبح شنبه بخواد بیاد اینجا درین رابطه اظهار نظر کنه باید خیلی بیکار باشه، درست مثل من
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
نميدونم مثبت بدم يا منفي، ولي نظر جالبي بود. البته بعضيها بيكار نيستند و وسط كارها يك سري به اخبار ميزند و احيانا نظر هم ميدن.
ناشناس
| United States |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اکثراً کارمندان ادارجات دولتی یا نیمه خصوصی هستیم که ین سایت ها را می خونیم و نظر می دیم
معراج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
دوست عزیز سگ پاچه نداره ;-)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این کیه زیر هر کامنتی، بی ربط و باربط، در مورد سگ و پاچه سگ و کله پاچه سگ نظر میذاره
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یحتمل از کله پزای بین راهیه که گوشت سگ به ملت میندازه
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
دوستی که نوشته سگ پاچه نداره !!یک سری به رستورانهای چین بزنه و کله پاچه سگ سفارش بده براش میارن که ببینه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام خیلی به جایی بود ... هر جا هم که دستمون میرسه باید از این کارا انجام بدیم ....
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در فرهنگ ما ایرانیها ضرب المثل های جالبی وجود دارد. اول اینکه می گیم جواب های هوی نیست دوم اینکه می گیم گذشت از بزرگترهاست. پس همانطور که عده زیادی با این نظر مخالفت کرده اند بهتر آن است که ما مقابله به مثل نکنیم.شاید ترامپ و اطرافیانش خجالت بکشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در فرهنگ ما ضرب المثل دیگری هم هست که می گه کلوخ انداز را پاداش سنگ است. درسته که نباید اشتباه روبا اشتباه جواب داد اما فراموش نکنیم که خوبی که از حد بگذرد نادان گمان بد برد. انفعال جواب نمیده چون ترامپ یه قلدر امریکاییه. یه آدم قلدر اصلا متوجه محبت یا خوبی نمی شه. اگه اوباما رییس جمهور امریکا بود حرفتون درست بود اما با ترامپ نباید انفعال نشون داد. از طرفی جای گلایه برای مردم امریکا نیست. اونها با ممنوعیت ویزا برای ایرانی ها، سیاست رو قاطی ورزش، علم، درمان و غیره کردن. و تازه انگ تروریست بودن رو به ایرانیا زدن. پس وقتی خودشون این کارو کردن دیگه دلیل نداره از ما گله کنن. در ضمن اوضاع دنیا جوریه که ایران هرچقدر هم خوبی کنه به چشم مردم دنیا نمیاد. هیچ جای دنیا هم جز ایران خودمون کسی دولت رو سرزنش نمیکنه که چرا جلوی ورود ورزشکارا رو گرفتن. چون همشون میگن پیش از ایران، امریکا این کارو کرده.
ugd
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اما متاسفانه ما هم در گذشته به اقدامهای مثبت مسئولین آمریکا پاسخ مثبت نداده ایم و آنها را با انواع شعارها و سوازندن پرچمشان بدرقه کرده ایم. فقط به تعداد معدودی که آنها که بنده اطلاع دارم اشاره می کنم.
1- برخورد وزیر وقت امور خارجه ایران با وزیر خارجه وقت آمریکا یعنی خانم مادلین آلبرایت (یکی از منتقدین اصلی سیاست های ترامپ) چگونه بود؟ خانم آلبرایت حتی رسماً مداخله آمریکا در کوداتای 28 مرداد را تائید و آنرا محکوم کرد.
2- برخورد رئیس جمهور وقت ایران (آقای خاتمی) با رئیس جمهور وقت آمریکا(آقای کلینتون) در راهروهای سازمان ملل چگونه بود. وقتی کلینتون تقاضا کرد که با خاتمی دیدار کند مورد پذیرش قرار نگرفت و حتی وقتی متوجه شد که آقای کلینتون مسیر خود را چنان انتخاب کرده است که با او رو در رو شود آقای خاتمی مسیرخود را تغیییر داد.
3- وقتی آقای اوباما از جناب آقای روحانی تقاضا کرد که تلفنی با او صحبت کند واکنش چگونه بود؟
در تمام این موارد حتی اگر کوچکترین اقدامی از طرف این افراد هم انجام می گرفت در داخل عده ای روزگار آنها سیاه می کردند. در حقیقت افرادی مثل شما باعث شده است که وضعیت به اینجا برسد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اخه فکر کردی اگه اجازه ندن نیان چی میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
kj kj
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تابناک ، از اینکه لطف کردید و نظرات را صادقانه منتشر کردید ممنونیم. ضمناً همین امروز به دستور قاضی فدرال آمریکا تصمیم ترامپ لغو و کلیه اتباع هفت کشور دارای ویزا می توانند وارد خاک آمریکا شوند. به می گویند سیاست درست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مثل ترامپ برخورد میکنید و این درست نیست . در ثانی بایستی بحث ورزشکاران بکلی از این جریان دور باشد.
پاسخ ها
عدالت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
صنعت هسته ای را آمریکا با زور و فشار تخته کرد، کلی شادی کردید و ریختید در خیابان، حالا نتیجه آن کار شده ممنوعیت ورود ایرانیها به آمریکا بعد یک عده اومدن میگن ما نباید کارهای آنها را تکرار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای به این طرز فکر. آیا شما اگر یک دزد خانه شما را بزند، روز بعد هم درب خانه را به روی او باز میگذارید تا خودتان را هم ببرد یا روز بعد با یک چماق به سراغش میروید ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
آره مثل ترامپ نباید برخورد کرد!

مثلا اگه حمله موشکی کرد ما که نباید مقابله به مثل کنیم. ما براشون گل پرتاپ می کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
حمله موشکی می کرد اگر ما قدرت شو داشته باشیم باید همه چیزش رو با هم یکی کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ورزشکاران، دانشجوها، هنرمندان، مردم عادی، همه توسط امریکا ممنوع الورود شدن. گاهی تا با طرف مثل خودش برخورد نکنی متوجه کاراش نمیشه. ترامپ اوباما نیست. ترامپ یه قلدر امریکاییه که باید باهاش مثل خودش بود. ضعف نشون دادن جلوی قلدر باعث میشه به کارش بیشتر ادامه بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
قبول دارین ترامپ دیوانه است؟ و قبول دارین که ترامپ زبون منطق حالیش نمیشه؟ و قبول دارین ترامپ آدمی که هرچی بیشتر بهش سواری بدین بیشتر سواری میگیره؟ ترامپ آدمی نیست که اگهما جلوش مهربون باشیم اونم مهربون شه... ترامپ یه نژادپرسته قلدره که شما دستتون رو تا آرنج کنین تو عسل بذارین دهنش باز گاز می گیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
قربون آدم چیز فهم وغیر عکس العملی
ناشناس
| Mexico |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سیاست داشتن یه چیز دیگس که ما خدا رو شکر نداریم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهتر بود ممنوع نمی شد.
پاسخ ها
جابر اوشلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهتر بود با گل به استقبال شون میرفتیم تا دنیا بفهمد ایران و ایرانی یعنی چی
حمید کلباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در آمریکا و دیگر کشورهای غربی ، افکار عمومی اهمیت
بسیاری دارد ، اگر ایران اعلام کند حساب ملت آمریکا را از دولت آن جدا میداند و پذیرای کشتی گیران آمریکایی درتهران است ، تا حد زیادی ترامپ را خلع سلاح میکرد . ک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ایران تا الان بارها گفته در پی حمله به کسی نیست و فقط از خودش دفاع میکنه... بارها گفته حساب مردم از دولت هاشون جداست... چند تا غربی یا شرقی میشناسین که این حرفا رو قبول کرده باشه؟ اصلا ایران اگه پذیرای کشتی گیرا می شد اصلا مطمین هستید که بعدش خبرش رسانه ای میشد؟ بایکوت خبریش می کردن.
ناشناس
| Mexico |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهترین هدیه ای بود که ایران به ترامپ داد مثل همون کس که رژیم اشغال گر صهیونیستی داشت تو جهان منفور میشد یکی اومد گفت اسرائیل رو نابود میکنیم همه رفتن پشت سر اسرائیل و همه مشکلات اسرائیل رو ما حل کردیم اینم دقیقا مثل اون هس مبارکت باشه ترامپ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یک اقدام بی فایده و صدالبته عجولانه و مضر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ما تو اقدامای عجولانه ونابخردانه تودنیا رکورد شکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با یه غوره سردی مون میکنه با یه مویز گرمی !
جناب خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با توجه به اقدام نابخردانه ترامپ، به نظر من ما نباید مقابله به مثل کنیم. جواب یک دیوانه و به قول روانشناسان امریکایی خودسیفتگی مزمن را نباید مثل خودش داد. جواب یک دیوانه را نباید مثل خودش داد. با توجه به اعتراضات خود امریکایی ها در قبال تصمیم و دستور ترامپ اگر ما این تصمیم را نمیگرفتیم . با احترام بیشتری با کشتی گیران امریکایی برخورد کنیم بهتر جواب میدهد و جامعه ورزشی و جامعه زنده امریکایی را بیشتر بر علیه ترامپ میشوراند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
طراح سوال محترم،اگه سگ پاچتو گاز بگیره، چکار میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با لگد میزنم تو کمش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
باید کشتش چون هار است و ممکن است به دیگران هم صدمه بزند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مسلما اگه سگ پای ما را گاز گرفت ما نباید پای او را گاز بگیریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این قیاس شما غلطه. شما جای هر دو طرف قضاوت می کنید.
آمریکا قبول کنه که سگه و داره پاچه ی ما را میگیره اونوقت ما هم قبول می کنیم که باید کاری متفاوت با او انجام بدهیم. اما اونها می گویند مطابق عرف بین اللملی رفتار می کنند پس نباید از مقابله به مثل ناراحت شد هرچند که کل این کارها نادرسته اما ما شروع کننده نبودیم
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
جواب ناشناس محترم 11:56 حرفی برای گفتن نذاشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
می گم سگ جان! عزیزم! لطفا ولم کن قربون شکل ماهت
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کشتی گیر آمریکایی چه ربطی به سگ داره.............
صغری
| United States |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
میریم دکتر و پاچه را هم میبریم خیاط
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
آنها دنبال بهانه ایی هستن که میزبانی کشتی را از ایران بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اولش ورزشیه.نوبت چیزای دیگه میرسه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عزت ما مهمتر از میزبان کشتی بودن می باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کدوم عزت ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
علاوه بر امریکا ، بایستی انگلیسی ها هم منع بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
از برادر پوتین چه خبر؟
رسول بیانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
لعنت به هر چی انگلیسیه. از آمریکایی جماعت بدتر انگلیس و روسه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
دوست و برادر پوتين چي؟؟ مگه نه شرقي نه غربي نبايد باشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تا کی میخواییم دست بسته باقی بمونیم. نمیشه که همش اونا ما رو تحریم کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مگر این یک تحریم است؟کار ورزش و روابط انسانی نباید تحت تاثیر تصمیمهای سیاسی عقده ایها باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام آقای ترامپ در تحریم ورود ایرانیان به آمریکا اقدامی از سر نفرت، نژادپرستی، حقارت و ترس ناشی از توهم های مالیخولیایی ایشان است.
این موضوع رو میشه از بازجویی از پسربچه پنج ساله به سادگی فهمید.
ما آمریکایی نیستیم، نژادپرست نیستیم، برخلاف هیات حاکمه آمریکا ترسی از کسی از جمله کودکان! نداریم و با کمال افتخار و سربلندی در کشور کهن ایران زندگی می کنیم و ایرانی هستیم. این نوع تصمیمات و اقدامات بزدلانه شایسته ملت ایران نیست.
برای ما در خصوص مردم دنیا از جمله آمریکا چیزی فرق نکرده. به عنوان یک ایرانی برای من اصلا قابل قبول نیست که حاکمان کشورم در رفتاری مانند رفتار یک متوهم خودشیفته ی نژادپرست مثل ترامپ داشته باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
شما هم اونارو تحریم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
موافقم بسیار خوب و منطقی ست
پاسخ ها
رسول بیانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
جماعتی که مخالف هستند فکر کنم الان دچار استرس زیاد شدند که نکنه آمریکا به ما چپ نگاه کنه.
bebeto
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تهديد را بايد به فرست تبديل كرد ..مسئله ترس نيست .آقا رسول قطعا همه شجاعت جنابعالي ندارند ولي لزوما ترسوي مطلق هم نيستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
آقای رسول بیانی!
من مخالف این اقدام هستم. اما دلیلم فقط جنبه انسان دوستانه و نشان دادن فرهنگ مون به جهانیان داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
من اولش که شنیدم ناراحت بودم و مخالف....
اما الان که بیشتر فکر کردم کاملا موافقم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یه کم بیشترتر فکر کن ، شاید بازم نظرت عوض شد
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
سعی کن دیگه فکر نکنی چون قاطی میکنی. همینجا قطعش کن.
خطیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
خودتون رو بزارید جای ظریف. اگر میگفت بیان الان دلواپسا داشتن خودشونو میکشتن. از یه طرف هم اگه میومدن میشد مثل قضیه سفارت انگلیس و عربستان . در ضمن بنظرم این تصمیم در سطوح بالا گرفته میشه و وزارت خارجه صرفا در یک جمع یک رای داره
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کاملا موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
موافقم. مسلماً وزارت امور خارجه بدون نظر شورای امنیت ملی چنین کاری نمیکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
از ظریف انتظار داشتیم ظرافت بخرج بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار جالبی نیست اقدام متقابل!
اینجور ما هم مثل اونا میشیم.
مگه نباید یه تفاوتی بین خوب و بد باشه ؟!
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اما می گن با متکبر باید متکبر بود-نمی دونم میشه اینو هم توی موضوع ربطش داد یا نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مثل این میمونه که یه سگ پاچتو گاز بگیره تو هم برگردی پاچه سگو گاز بگیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مدیر دبستانمون مش این حرف رو می زد. اما واقعا مقایسه احمقانه ای هست. اگر سگ پاچه ادم رو گاز بگیره درسته ما پاچشو گاز نمی گیریم ولی جور دیگه ای از خدومون دفاع می کنیم. شما این کار رو نمی کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
شما ناشناس ۱۱:۴۱ عرض کنم که شما اگر بخوای نتنها میتونی پاچه سگ رو بگیری بلکه با سرشم میتونی کله پاچه درست کنی، فقط مهم اینه که بخوای.
رسول بیانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سگ پاچه نو رو بگیره اگه دست خالی هم باشی باید اینقدر خرخره سگ رو فشار بدی تا خودتو نجات بدی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
حرکت ترامپ توهین به ملت بزرگ ایران بود
ما نباید مثل اون باشیم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ماقبله به مثل و انتقام و احساس ارضا کردن از این رهگذر نشان از ضعف است.
شاید در زمان و مکان مناسب به طرف مقابل درس خوبی در خصوص رفتار نامناسبش بدهی این جای خود دارد.
شاید درسی که میدهی درست با رفتاری متضاد باشد. یعنی بدی را با خوبی پاسخ دهی که بسیاری مواقع اثراتش بیشتر است.
پوتین اخراج نکرد در قبال اخراج امریکا درست برعکس بیشتر هم احترام گذاشت به دیپلمات ها
کسی فکر کرد پوتین عقب نشینیکرده است؟
کاش کمی دولت مردان ما عاقل تر بودند کاش خودشان تصمصم می گرفتند و ملاحظه کاری نمی کردند
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهمون زدند باید در عمل بخورند همش که نمیشه رئوفت اسلامی به خرج داد در اینجا باید طبق فرمایشان حضرت علی (ع) عمل کرد والسلام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
رئوفت را باید برای افراد داخل کشور بیشتر داشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عقلانیت و منطق ترامپ رو سرجاش می نشاند نه تصمیمات احساسی و شعارهای بی فایده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من اقدام درستی نیست مخصوصن اینکه اون نفرات ورزشی هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مثلا وزارت امور خارجه فكر كرده حالا ترامپ خيلي ناراحت شده ؟؟ نه اگه ايران اجازه مي داد بيان ايران و يك تور مثلا اصفهان هم براشون مي گذاشت خودش تبليغي براي ايران مي شد نمي دونم مقابله به مثل براي كشوري كه ده تا توريست يا سياستمدار يا دانشگاهي امريكا در سال بيشتر نميان داخلش چه سودي براي ما داشت بايد كاري مي كرديد كه امريكاييها بر خلاف نظر ترامپ بيان ايران البته افسوس كه در بين تصميم گيران ايراني همه فقط به فكر موقعيت خودشان هستند و اين موقعيت با فحش و دشنام به امريكا تحكيم مي شود
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
صد البته اقدامی بی مورد و بی فایده و بی ثمر دشمنی با آمریکا تنها شرایط ما را بدتر خواهد کرد
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
الان یه ذره دقت کنی میبینی ما تا ته تهش با اونا خوب رفتار کردیم و اونقدر عینک خوش بینی زدیم که تو برجام گندشو در آوردن! خوب دقت کن دشمنی رو همیشه اونا خواستن و شروع کردن....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم کار درستی بود
تا کی آمریکایی ها هر کاری خواستن بکنن و ما هیچ عکس العملی نکنیم و بگیم با آغوش باز پذیراشون هستیم.
خیلی از هموطنای ما رسما تو آمریکا شرایط سختی دارن الان و بهشون داره بی حرمتی میشه. این حداقل کار بود به نظرم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
از وزارتخانه دکتر ظریف واقعا بعید بود چنین کاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مطئمن باش ظریف علیرغم میلش این چنین دستوری صادر کرد....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
خوب نیست ...

هم میزبانی رو از دست میدیم

هم تاثیری نداره چون این یک تیم کشتی که میاد و میره و 2 روز دیگه هم فراموش میشه ...

هر کدام از اون آدم هایی که میان ایران میتوانند مثل یک سفیر صلح از حق و حقوق کشور ما در دنیا دفاع کنند و ثبات و امنیت ما را به دنیا نشان بدن
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدامی به جا وبه موقع بود چراکه دولت آمریکا هردو روی خودش را بارها در چنین موضوعاتی ثابت کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
همانطور که خوتان هم گفته اید اقدام متقابل با شرایط کنونی کار نادرست و خامی بود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ما با دولت آمریکا تفاوت ساختار اعتقادی در دولت داریم و نباید مانند آنها رفتار غیر انسانی و غیر ورزشی را مرتکب بشویم.
ایران همیشه پذیرای مردم آمریکا بوده بدون آن همه سختی و دشواری که طرف مقابل برای اتباع ایرانی قائل می شود و این تفاوت ما با آنها هست: انسان های عاقل که بر اساس عقل، منطق و ارزش های انسانی تصمیم می گیریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ممنوعیت ورود ورزشکاران به ایران کاملا عجولانه و ناشی از عدم شناخت سیاست است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرمن راه دادن به کشتی گیران به ایران ضعف است ،افکار عمومی جهانی بیشتر اوقات مظلوم نمایی و رعفت برداشت اشتباه می شود وباعث انزوا در مجامع ببین المللی است.
راه ندادن تصمیم تصمیم متقابل درستی است والان بیشتر مردم خواهان این هستند وبایستی تا 90 روز نگذشته برای احدی از امریکا یی ها روادید صادر نگردد حتی برای بعد از نود روز هم با لغو عملی این قانون از سوی طرف مقابل ما لغو کنیم حرف وقول بدون حرف قول.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من این حق کاملاً با ایران بود این کارا بکنه ولی خیلی بهتر بود که به تمام دنیا نشان میدادیم که تمدن و فرهنگ در کشور 200 ساله نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اشتباه بسیار بچه گانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به لقمان گفتند ادب را از كي اموختي از بي ادبان بقيه رو همتون ميدوني
محمد شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
گر بد بکنم و تو بد مکافات دهی؟
پس فرق میان من و تو چیست بگو؟
بهزاد انگورج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این اقدام نشان می دهد ، نشءت گرفته از سیاستگذاران خارجی نیست. این تصمیم فرار به جلو محسوب می شود. سیاست یک بام دو هوا را برجسته می کند و ما را مزور نشان می دهد، زیرا ما می گوییم با مردم امریکا مشکل نداریم با دولت امریکا مشکل داریم و ورزش مردمی است و در جهان مدیریت ورزش، سیاسی نیست و در بسیاری موارد نشان داده شده است که نباید سیاسی اداره شود.

اکنون کشور ما باید منت کشی کند و تیم هشتم را بپذیرد، ممکن است نقوذ استکباری نگذارد تیم هشتم به ایران بیاید، تکلیف فدراسیون کشتی چیست !
اگر تیم هشتم نیاد چه کسی پاسخگوست، چون این تصمیم ظرافت ندارد پس این تصمیم تصمیم ظریف نیست !
اسفندانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با سلام
با احترام به نظر بقیه دوستان،به نظرم جدای از اقدام امریکا،اقدام متقابل ایران بخصوص تو حیطه ورزش که نباید با سیاست قاطی شه درست نبود،تو اینکه اقدام امریکا تو هر موردی مورد تائید نیست جای هیچ بحثی نداره ولی ما هم داریم همون کار اشتباهی رو می کنیم که امریکا داره انجامش میده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تحریم کشتی امریکا اشتباه است چون
1- اگر ترامپ یک احمق است و رفتارهای احمقانه ای می کند ما نباید در دام بازی او بیفتیم
2- دخالت دادن سیاست در ورزش به ضرر ایران تمام می شود و در اینده هیچ میزبانی به ایران نمی دهند
3- ایران با اجازه دادن به تیم امریکا در حقیقت افکار عمومی دنیا و افکار عمومی مردم امریکا را با خود همراه می کند
4- کشورهای عربی و دشمن مردم ایران ترجیح می دهند دقیقا همین رفتار را از ایران ببینند
5- بعد از جنگ تحمیلی تمام سرمایه گذاری ایران در زیرساختهای عسلویه بنادر پالایشگاهها چاههای نفت و شهرهای جنوبی قشم کیش و... بوده است که با درگیری با امریکا این ایران است که زی او ن می بیند و همه زیرساختهای ان نابود می شود و امریکا به دلیل بعد مسافت چیزی از دست نمی دهد
6- کشورهای مرتجع منطقه در جنوب ترکیه در غرب و اذربایجان در شمال منتظرند ایران ناامن شود و به ایران ضربه بزنند
سامان پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من ایران خیلی خوب مونده بود و تونسته بود هم طرفداران داخلی وهم خارجی پیدا کنه با کارهای ترامپ ولی این اقدام در ممنوعیت ورود کشتی گیران امریکایی کاری بیهوده . زشت بود مثل ترامپ.
جدیدا" یه خوبی مسئولان ما دارن که هر کسی در رابطه با هر چیزی اظهار نظر نمی کنن و مثل قبل نیست که هر کسی یه حرفی می زد . و به نظر من ورود ورزشکاران باید ازاد باشه و تعدادی از مردم هم عمدا" و هدایت شده به استقبال اونها برن تا مردم امریکا و دنیا بدونن که ما با کسی سر جنگ نداریم و می شه از این قضیه استفاده کرد. ترامپ تو این چن حرکت کاملا" به نفع ایران کار کرده و ما نباید ناراحت باشیم وعصبانی !!
بنابراین ورزشکاران تشریف بیاورند وحتی سوغات هم به اونها بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
قبلا بارها از این کارها کرده بودیم ...هدیه هم داده بودی.ایا اثری داشت؟ کسی گفت به به باریکلا ایران؟؟؟!
هرچند اعتقاد دارم نباید ورزشکارها رو از ورود محروم کنن...اما وقتی امریکا ورود هر شخصی رو ممنوع کرد..میشه گفت این اقدام عاقلانه ترین کار ممکنه بود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
آمریکا قدرت اول جهانی است خوشان پایه گذار قوانین حقوقی دنیا هستند و از لحاظ نظامی و اقتصادی با فاصله زیاد از سایر کشورها جلوتر هستند درافتادن با آن عواقب خوبی ندارد حداقل اگر نگاه مسئولین دوستانه نیست، خصمانه هم نباشد مثلا کشورهایی مانند هندوستان و برزیل را نگاه کنید در عین اینکه شخصیت و غرور ملی خود را حفظ کرده اند با قدرتهای برتر هم روابط دارند.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بنظرم اگه یه بازی تیبلیغاتی میکردن خیلی بنفعمون بود.مثلا جناب ظریف میگفت جلو اومدن کشتیگیرها رو میگیریم و بعد رییس جمهور یه بیانیه میداد و میگفت ما با مردم آمریکا و ورزشکارانش دوست هستیم و یه همچین چیزایی ودستور ظریف رو لغو میکرد بنظرم برد تبلیغاتیش بیشتر بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
البته از آموخته هاي ديني ما اين هست كه جواب بدي رو با بدي نبايد داد. ميشد اجازه داد و روي آن مانور داد كه اسلام دين بخشش است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهتره دیدمون رو وسیع کنیم و حافظمون رو تقویت....
قبلا بارها این کارارو کگردیم.....لطفا بفرمایید اثرش چی بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ما 8 سال با عراق جنگیدیم کشتیم و کشته دادیم حالا چی شده ؟؟ با هم دو ملت رفیقند...
پس ....همیشه شرمندگی برای کسانیست که به مردم دنیا ظلم( با تحریم و...) میکنن . تمام مردم دنیا خوب و بدو تشخیص میدن ...سیاستمداران امریکائی یه روز باید جواب بدیهاشونو پس بدن .......... ما نباید تلافی بکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این حرفها چیه دو ملت باهم رفیقند ؟؟؟؟؟ ترامپ را که مریخیها انتخاب نکرده اند، همان مردم آمریکا انتخاب کرده اند، تا کی سرتان را در برف فرو میکنید و به خواب خرگوشی فرو میروید ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
لطفا بفرمایید کجا عراقی ها شرمندن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی کی گفتن ما شرمنده ایم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگر همینا نبودن که خیلی از هموطنان و جوانان ما رو شهید کردن؟!!!!!!!شهید بابایی...این کسایی که اینقدر باهوش و عالم بودن رو کی شهید کرد؟؟!!!!!!!!!!!!!عاقل باشیم
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم باید راهشون میدادیم ولی با بی احترامی باهاشون برخورد میکردیم انگشت نگاری و یک ساعتی بازداشت توی فرودگاه و از اینجور کارا به عنوان مثلا جاسوس هم سرورصداش بیشتر میشد هم اعصاب ورزشکاراشون خورد میشد هم اقدام متقابل انجام داده بودیم
پاسخ ها
اونگ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اينكه نفرت انگيزه نكنه خودتي ترامپ ناقلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این "اقدام متقابل"نظر تندروهای مکمل منافع امریکا است.اگر ایران کشوری مستقل است ,واکنشهای دیپلماسی ان نباید انفعالی باشد.بر عکس,سنجیده تر,پخته تر و انسانی تر باید بیاندیشد و عمل کند.این تصمیم بسیار بچگانه و بیخردانه به نظر می رسد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ما بهتره مردم آمریکا را از دولتشون جدا بدونیم نه اینکه کاری کنیم که در مردم آمریکا نسبت به ما کینه بوجود بیاید بهتر بود با پذیرایی گرم از آمریکاییها هم صلح دوستی و هم فرهنگ برترمون را به این هفت تیر کش ها برخ میکشیدیم.
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عالي بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
دخالت سیاست در ورزش ممنوع!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بسیار کار بجا و درستی بود...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
الان موقع ک تبلیغات کنیم و بگیم ک ترامپ نژاد پرست ولی ما رافت اسلامی داریم و میزبان خوبی هستیم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
فکر میکنم بهتر بود جواب کم خرد هایی مثل ترامپ رو مثل خودش نمیدادیم.
کاش میشد بیان و ببینن که جایگاه انسان دوستی کجاست
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
واقعا واسه این مملکت باید گریست جناب آقایان زمانی که دارو رو تحریم کردن صدایی از کسی در اومد فقط عده ای بیچاره مردن ولی چون این تحریم مهاجرتی به یک عده ثروتمند و آقازاده ها کار داره صدای همه در اومده کجایید زمانی قشر مستعف از بی دارویی مردن حالا آقایان و ÷ول دارها نمی توانن برن همه ناراحت شدن و به ایرانی برخورده تنها قانونی است که قشر ضعیف ضرر نکرده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این رفتار در شان جمهوری اسلامی ایران نیست
به نظرم باید از این فرصت نهایت استفاده را برد و تبلیغ کرد.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام، به نظر من ایران نباید مقابله به مثل کند . ما باید نشان دهیم که درگیر این بازیهای سیاسی آنها نمیشویم . باید مسائل ورزشی ، فرهنگی و هنری را از مسائل سیاسی جدا کنیم
مگر چند نفر سالیانه از امریکا وارد ایران میشود ، پس مقابله به مثل دردی را دوا نخواهد کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کارشون درسته باید جلوی پرواز هواپیماهای خطوط هوایی امریکا از حریم هوایی ایران گرفته بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدامی نابجاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
نباید اینجوری تلافی میکردیم. اتفاقا باید ورزشکارهای امریکایی رو راه میدادیم و نشون میدادیم فرق ملت و دولت امریکا رو میفهمیم.

باید هوشمندانه تر عمل میکردیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
فرصت سوزی و لگد مال کردن نافع ملی در این کشور عادی شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
آدم عاقل اقدام احمقانه یک آدم احمق رو تکرار نمی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یعنی اگر آن احمق به جان و مال مردم هم نظر داشته باشد نباید جلویش را گرفت ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام
نمی‌گه جلوشو نگیر!!!
یه کم فکر کن.
می‌گه: از تو بعیده که کار احمقانه اون رو تکرار کنی!!!
خب، مثل اینکه فارسی فهموندن هم سخته!!!
maahdii
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اشتباه بدی بود باید ایران به جهان معرفی کنیم که انسان های مهمان نوازی هستیم مردم امریکا از دولت امریکا جداست
ما هم تروریست یا ادم های بدنیستیم البته به جز تعداد اندک انسان رادیکالی که تو همه کشور های جهان هستند
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم این صحب که مردم امریکا از ملت امریکا جدا هستند حرف اشتباهی هست ! همون مردم به ترامپ رای دادند که علیه مسلمان ها و ... نظرات منفی میداد .
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من نبايد اقدام متقابل كرد زيرا پيامبر هميشه مي فرمود به دشمنت دو بار سلام كن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
همان پیامبر بارها به روی دشمنان زورگو و ظالمش شمشیر کشیدند و دمار از روزگارشان در آوردند،‌چرا آن قسمت قضیه را نمیبینید ؟؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
پس اینکه گفتن با متکبر متکبر باش چی میشه؟
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگر می شد که اجازه بدن بیان بهتر بود چون هم میزبانی را ممکن است از ایران بگیدند هم میتونستیم نشون بدیم ما مثل اونها نیستیم بحث دولت ها از مردم جداس، اما این موضوع هم نگراننده میشد که اگر میومدن اینجا یه مقدار امنیتشون در خطر بود یا خیلی مسائل دیگه ای پیش میومد!
زاپاتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
باسلام.به نظرمن نبایداینکارومیکردیم امریکاکه اینکاروکرده میبینین که حتی توی خودامریکاهم خیلی ازمردم و مسئولین و دانشگاهیانش باان مخلفت کردند درثانی مااگرهم بخواهیم مقابله ب مثل کنیم باید جاهاییکه به خودمان آسیب نرسه این کارو انجام بدیم الان چه فایده اگه بااین کارمون خودمون ازمیزبانی جام جهانی کشتی محروم بشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
معلوم شد که پهلوانان هم میمیرند.
با این کار مروت ، جوانمردی و فرهنگ پهلوانی رو کشتید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار احساسی و نادرستی بود و ما باید سیاست خودمون را داشته باشیم نه اینکه وارد بازی دیگران بشیم بهتر بود می امدند بعد مثل خودشان یکساعت بازجویی و انگشت نکاریشون می کر دیم بهانه هم بدست فدراسیون جهانی کشتی نمی دادیم
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
من بد کنم و تو بد مکافات دهی پس فرق میان من و تو چیست بگو
فرهاد علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدامی نابخردانه ورزش ربطی به سیاست ندارد
بهترین فرصت تبلیغاتی و نمایش صلح دوستی به جهان و نمایش مظلومیت ما بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تصميم درستي نبود
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
*
*
*
مسئولین : یه کم از پوتین یاد بگیرید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ای کاش سعودیها و آمریکاییها و دشمنان در سایتهای خبری انقدر راحت نظر نمیدادند و از یک فرد وحشی مانند ترامپ حمایت نمیکردند !!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تا کی می خواهیم دست بسته باشیم صبر و مدارا تا حدی خیلی خوب است اما بعد از ان دیگر به جا نیست و تبدیل به حماقت می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام سنجیده ای نیست. پس فرق ما با اونا چیه.میدان ورزش میدان صلح ودوستیست
طلبه نو اندیش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم نباید این کار صورت می گرفت اگه رفتار آمریکایی ها اشتباه بود ما که همان کار رو کردیم چه تفاوتی داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کاملا اشتباه بود
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اون ورزشکارها هم کلی زحمت کشیدن ذرسته آمرکا نامردی کرد و لی ما نباید مثله اونا باشیم.فکر اون ورزشکاری رو بکنید کلی زحمت کشیده و خوذش رو برای قهرمانی آماده کرده
ذوالفقاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم ممانعت از حضور ورزش کاران امریکایی نه با روح ورزش و نه با سیره دینی و نه با روحیه ایرانی همراستا نبود.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یعنی روحیه دینی و ایرانی میگوید ظالم هرکاری خواست انجام دهد و ما بنشینیم نگاه کنیم. درب هسته ای را تخته کردند هیچی نگفتید، ورود ایرانیها را ممنوع کردند باز هم هیچی نمیگویید، پس فردا بمب و موشک هم روی سرتان بریزند باز هم مواضع منفعلانه خودتان را ادامه میدهید. با ظالم باید به قدرت سخن گفت نه با ذلت.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم خیلی اشتباهه و صرفا از روی بی تدبیری انجام شده و باعث بروز تنش های بیشتر میشه!
در کل متعجبم که چرا اگه دشمنمون حماقت می کنه، ما هم حماقت اون رو تکرار می کنیم!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام منطقی و بجاست تا طرف مقابل بداند هر عملی با مشابه ان پاسخ داده خواهد شد تا در سیاستهای اتی خود موظب عواقب اقدامات خود باشد
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مقابله به مثل این شکلی ،اخلاق اسلامی نیست. و شتابزدگی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
قطعا اقدام متقابل پسندیده نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگرجواب دیوانه را مثل خودش بدهی درحقیقت درمسیری که او تمایل دارد گام نهاده اید اگر اجازه بدهیم بیایند این از بزرگ منشی ماخواهد بود و باعث میگردد این عمل بی خردانه انها درنهایت به نفع ما تمام شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهتر بود اجازه می دادند در مسابقات شرکت کنند
رل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بد است
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ای بابا این نیز بگذرد... ترامپ که با این حرفا ادم نمیشه/
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگر همون طور كه آقاي روحاني تو نيويورك گفته بود كه شعار مرگ بر امريكا عليه مردم امريكا نيست و عليه دولت امريكاست.
چون ورزشكاران جزو شهروندان امريكايي هستند به نظر بنده نبايد مقابله به مثل مي شد تا سطح فرهنگي ملت ايران رو بهشون نشون مي داديم.
اين بهترين زمان براي گفتن اين پيام بود كه شعار مرگ بر امريكا عليه مردم امريكا نيست.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
آقا من بیکارم جای ایجاد اشتغال نگران کشتی گیراشونیپ
ورزش پهلوانی همه جا ورزش قهرمانیه :)کشتی گیراشون چه گناهی کردن
محسن از کرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اتفاقا تصمیم بسیار بدی بود

اگر آقای ترامپ از روی نا آگاهی و بی عقلی تصمیم نابخردانه ای گرفته دلیل نمیشود ما در اقدامی نسنجیده همان اشتباه را تکرار کنیم


ما باید روی گردشگری تمرکز کنیم،و نشان دادن فرهنگ غنی ایرانی بنابراین باید برای این هدف خودمان مسیر ایران را برای همه فرهنگ ها به خصوص آمریکاییها باز نگاه داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
نظر آنکه اول مخالفت شود و در آخر موافقت شود و سناریو به شکلی باشد و طراحی شود که پیام قویا رسانده شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
رفتن به یه کشور استعمارگر و امپریالیستی چه لطفی داره نمیدونم که اینقدر ناراحتیم !
سید حسنی3نیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تمامیه ارکان ورزش باید سلامت باشد
حتی سیاستش
وحتی پرداخت دستمزد ورزشکارانش
آریو
|
United States
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
شکاف بین ایران و آمریکا عمیق تر از این حرفاست، کم کردن تنش ها، مقطعی بوده همیشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با این اقدام گردشگران آمریکایی ۱۰.۷ درصد از بازار گردشگری خارجی ایران را تامین می‌کند و میزبانی جام جهانی کشتی از ایران گرفته شد !‌ و رو دولت خیلی فشار آوردن برای انجام اقدام متقابل در راستای غزت بخشیدن به پاسپورت ایرانی که یکی از شعار های انتخاباتی دولت بود !‌
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام متقابل بهترین راهه
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در ظاهر این رفتار خوب نیست اما اجتناب ناپذیره. به نظر باید اقدامات دیگری رو هم شروع کرد. از جمله حذف کامل دلار از معاملات با کشورهای غیر دلاری به خصوص بلوک شرق، پیگیری راه اندازی سیستم های مالی بین المللی غیر از پی پال، ویزا، مستر و یا سوئیفت با همراهی بلوک شرق، ایجاد پیمان نظامی بلوک شرق، و در کل ایجاد اتحاد بین ملل شرق. این همون کاریه که آمریکا با اروپا سال‌ها قبل کرده.
کلا هر اتحادی که محکم بشه آمریکا هم ازش حساب می بره. تنها نمیشه کاری کرد. اوپک نمونشه. برای محل سازمان ملل هم باید فکری بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام نابجایی بود . هدف اونها دور نکه داشتن مسلمانان از جامعه آمریکاست . ما باید برعکس اونها عمل کنیم و با پذیرفتن آنها صدای اسلام رو به بقیه برسونیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اشتباه
اشتباه
اشتباه
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کاش مثل آمریکائیها تو فرودگاه ممنوع الورودی رو اعلام میکردند تا کمی بیشتر حال آمریکاییها گرفته بشه! مطمئن باشید دولت آمریکا با ایرانی جماعت مشکل داره و این تجربه چندین ساله خارج از ایران خودم هست. برای یک امتحان عادی IT باید ببینید ایرانی ها را به چه وضعیتی طی ده 15 سال گذشته انداخته اند! تمامی قضایا به همین شکل هست.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
وقتی اون احمق در آمریکا اینجور شمشیر از رو بسته، یک اقدام تلافی جویانه ملایم از طرف ایران کاملا بجا است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام
این تلافی است؟
یا اقدام نابخردانه و نسنجیده و توهین به شعور خودمون؟
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ضمن احترام به تصمیم مسولان کشور، با توجه به اینکه مردم امریکا تصمیم رییس جمهورشان را در این تصمیم نابخردانه محکوم کرده بودند بمنظور احترام به مردم امریکا با مجوز ورود ورزشکاران امریکا به کشور مان، تصمیم دولت امریکا را بلااثر نموده و مهمان نوازی ایرانیان را به اثبات میرساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
از ظریف بیشتر از این انتظار میرفت
hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام مقابله به مثل خوبی است درمقابل شیطان بزرگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با سلام مردم آمریکا هم از اقدام دولتشون ناراضی هستند ما نباید به آنها بی احترامی کنیم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تعهدات دوجانبه کشورها با تعهدات بین المللی کاملا متفاوت است. در تعهدات دو جانبه مثل صدور ویزا افراد عادی هر کشوری می تواند بر اساس مصالح خود تصمیم بگیرد و اجرا کند مثل اقدام ترامپ. ولی در برگزاری اجلاسها و یا مسابقات بین المللی کشورها متعهد هستند بر اساس مقررات بین المللی برای کلیه شرکت کنندها ویزا صادر نماید. با این توصیف وزارت خارجه ایران بهانه ای مناسب برای حذف میزبانی ایران ایجاد کرده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به کشتی گیرا چه ربطی داره .....وجهه اجتماعیتون رو درست کنید و اینقدر با حرکات نسنجیده و شخصی ملتی رو زیر سوال نبرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یکی از اهداف ترامپ اینه که آمریکایی ها و اروپایی ها به ایران نیان . جالا با این کار خودمون درجهت اهداف اونها کار می کنیم ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
كاملا اقدام شايسته ايه مگه اونا كي هستن كه ما بخواهيم مهمان نوازيمونو بهشون نشون بديم مهمان نوازي ايرانيها به جهان ثابت شده. تا كي ميخوايم بشينيم هر كي هر كاري دلش ميخواد بكنه!!!!! بايد با يه سري افراد مثل خودشون رفتار كرد.
توي اين روزگار سكوت كني ميگن كارمون درست بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ادب از کی آموختی از بی ادبان
تو خود حدیث مفصل بخوان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
شعر رو درست بخون جناب ادیب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
از معدود کارهای مثبت آقای ظریف همین کار است.
یگانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به گفته مقامات کشور،ممنوعیت ورود افراد ویزا گرفته که روال قانونی را طی کرده اند، کار جالبی نیست و کار افراد تاجر سیاسی تازه کار امریکایی است و در صورت اقدام متقابل، ما هم مثل اونا میشیم. بنابراین من مخالف جلوگیری از ورود ورزشکاران هستم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اون مسئول بجای کار کارشناسی در این رابطه یک کار احساسی انجام داده
ما باید به دور از احساسات و جو گیری تصمیم بگیریم

همه کارشناشان ما اینجوری احساسی تصمیم میگیرند؟

نه اینکه کار یک آدم احمق و بی درک و شعوری مثل آقای ترامپ ریس جمهور نامحترم آمریکا را تکرار کنیم

دنیا باید بیاد ایران رو ببینه و درک کند که ایران سعودی یا ترروریست نیست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بخش قابل توجهی از مردم آمریکا مخالف ترامپ هستن، نباید کاری کنیم که مردم هم با ترامپ در دشمنی با ما متحد بشن، رفتار بزرگورانه در قبال مردم آمریکا میتونه بلحاظ تبلیغاتی مفیدتر باشه
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام
وقتی که ما میگیم آقای ترامپ کار بدی کرده اگر ما هم عمل متقابل انجام بدیم
پس فرق ما با اونا چی هست
ای کاش مسیولین عاقلانه تر و صبورتر تصمیم میگرفتند
اسکندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
میگن مرد یهودی هر وقت پیامبر اکرم از کوچه رد می شد خاکروبه های خانه اش رو به عمد بر سر پیامبر می ریخت... آیا پیامبر هم اینکار را کرد؟؟؟؟؟؟؟
نه ایشون یک روز که دید مرد خاکروبه ای رو به سمت ایشون نریخت رفت و پیگیر شد که چه اتفاقی برای آن مرد افتاده ... این روایت رو همه ما از کودکی از بر هستیم...
حالا ... خودتون بفرمائید ما باید چگونه برخورد کنیم؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ربطی نداشت.
قیاس مع الفارق.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
خود آمریکاییها حتما نیومدن !!!
afsaneh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
نه اصلا کار به جایی نبود. اگر کاری غلط است همه جا غلط است. رویکرد ترامپ غلطه و تصمیم وزارت امور خارجه همه عین همونه. این یک فرصت دیگری بود برای اثبات صلح دوستی و سعه صدر ایران در قبال دنیا. به نظرم باید با احترام برخورد می کردیم هم عزت ما بالا می رفت و هم تعداد طرفداران کوته فکران کمتر می شد
آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگه اجازه ندید مثل اونا می شید بد رو با بد جواب نمی دن
آرما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
من به عنوان یک ایرانی ار حق خودم برای رفتن به آمریکا میگزرم !!
اشتباه نکنید بی غیرت نیستم ولی برای اینکه وجهه آمریکا از این بدتر بشه ورود بدون ویزا رو به شهروندان آمریکا پیشنهاد میدم . رفت و امد مردم آمریکا خیلی از دروغ ها رو روشن میکنه.
پاسخ ها
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
میگذرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
آنهائئ که نظر منفی میدهند فکر کنی به بچه 5 ساله مثل یک تبهکار برخورد کنند انتظار داری که هیچی نگیم باید با انها مثل یک خوک کثیف مثل خو دش برخورد کرد ترسی هم نباید داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اشتباهی مثبت دادم. اتفاقا این برخورد بچگانه اس. باید برخورد درست رو یادشون می دادیم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم صد در صد کاره اشتباهی بود. فرصت مناسبی بود که به دنیا نشون بدیم اون چیزی که دولت امریکا و رسانه های امریکایی به دنیا از ایران نشون میدند اشتباه هست.
مخصوصا اینکه میزبانی جام جهانی کشتی یک مسابقه ورزشی هست و نباید سیاست وارد این مسائل بشه
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بنظر من اگر کار ترامپ (دیوانه) اشتباه بوده است ما نبایستی آن اشتباه را تکرار کنیم، آنهم درست در زمانی که حتی افکار عمومی آمریکایی ها نیز به نفع ما و در جهت مخالفت با فرمان ترامپ چرخش پیدا نموده است.
انعطاف ما در صدور مجوز برای کشتی گیران آمریکایی می تواند نکته مثبتی در صلح جویی و متانت ما در مقابل دولت جنگ طلب آمریکا باشد. خصوصا آنکه می توانیم در کنار مسابقات جهانی تبلیغات مورد نظر خود را نیز به عرصه بنشانیم.
علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یاد اقدام پوتین افتادم در مقابل اقدام آمریکا در مورد اخراج دیپلمات های روس که با دعوت فرزندان دیپلمات های آمریکایی به مراسم کریسمس کرملین تهدید اوباما رو تبدیل به یه پیروزی دیپلماتیک واسه روسیه کرد
کاش یه مقدار جزئی از درک سیاست پوتین رو سیاستمدارای ما داشتن
ابراهیم رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگر چه برخورد با اقتدار همیشه آرزوی همه ایرانیان است .اما رفتار منبعث از حرکت حریف و منفعلانه زیبنده این ملت بزرگ نبوده و و شاید بی شبا هت به اقدام ترامپ نباشد و خواست دشمن را رقم بزند . در جاییکه ملت بزرگ امریکا خود را از دولت زور گوی ترامپ جدا میکند دستگاه دیپلماسی باید سیگنال مثبت به مردم امریکا بدهد و مرز دولت و مردم امریکا را بیشتر و شفافتر کند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عجولانه و متعصبانه
سيد محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اين كمترين اقدامي كه ميشه در مقابل كار زشته امريكايي براي تحقير ملت ايران ، بايد انجام داد،،كسي كه ميزنه تو گوشت و همه جا تحقيرت ميكنه كه ازش استقبال نميكنند بايد مثه خودش رفتار كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عزیز من ، آمریکا یک نفر که نیست. اون ورزشکارا چه !گناهی کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
همه جا داریم تو بوق و کرنا میکنیم که کار ترامپ خیلی زشت و غیر انسانی و غیر عقلانی است. بعد دقیقا همون کار رو خودمون میکنیم.
دوم اینکه ورزش از سیاست جداست و ورزشکاران آمریکایی (نمونش جردن باروس) از اقدام ترامپ ابراز نارضایتی کرده بودن.
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
خوب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
من عاشق آمریکام نباید بهشون بی احترامی کنیم
تابناک هم با من هم عقیدست مگه نه؟
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
غلط و احمقانه . حتی بیشتر از حکم ترامپ
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم. نه شرقی نه غربی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
س این تصمیم را دولت امریکا گرفته و خیلی از مردم امریکا علیه سیاستهای ترامپ تظاهرات می کنند و قراره ملتهای حامی ما باشنددر نتیجه اقدام متقابل کار اشتباهی می باشد
هادی
|
United States
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با سلام.بنظر من کار عاقلانه ایی نیست.ایران باید علاوه بر عدم جلوگیری از ورود ورزشکاران امریکایی به ایران،باید یک تور گردشگری هم براشون در نظر بگیره،تا فرهنگ و قدمت این کشور رو بهشون ثابت کنه،وهم با کمترین هزینه جواب محکمی به امریکا بده،چیزی شبیه کار پوتین
مهرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام دوستان وتابی . همه کشورهای جهان ترامپ را یک دیوانه تلقی می کنند وبعضی از این کشورها نگاهشون به واکنش کشور ثالث درمورد دستور ترامپ هستش پس یک تصمیم درست میتوانه یک کشور را سربلند کنه. بنظر این حقیر مقوله ورزش را باید از سیاست جداکرد .چون در این خصوص میزبان بیشتر ازمیهمان مورد حمله رسانه ای دنیا قرارمیگیره.واین یعنی ضربه به خودی.
fn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کاملا اشتباه بود وورزش از سیاست کاملا جداست
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بلاخره یک نکته مثبت در کارنامه این دولت مشاهده کردیم


:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگه این مثبتشه وای به منفی هاش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ساندیست رو بخور بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
از بلاد کفر تماس می گیری ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مثل پوتین برخورد می کردند. باید ویزا می دادند کشتی گیرش طرف ترامپ نبود. تأثیری ندارد زیاد. روح پهلوانی ما زیر سوال میره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عجولانه و یک فرصتی سوزی
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
همه نظرات نشان دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
وقتی از رفتار ترامپ انتقاد می کنیم نباید عمل متقابل به مثل انجام دهیم با با مهمان نوازی می توانیم تعداد افراد ناراضی از ترامپ را افزایش دهیم
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من باید به تصمیم وزارت امور خارجه و شخص آقای ظریف اعتماد کرد. تصمیمات وزارت خارجه تا الان براساس اصول و منطق بوده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من اقدام صحیحی نیست رافت اسلامی و جدا بودن ورزش از مسایل سیاسی و هم چنین جدا بودن مسایل دولت امریکا از مردم ان اجازه اقدام متقابل را نمیدهد .
علیرضا
|
United States
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام بر همگی
پاسخ ها
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
علیک سلام
اوستا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
باز هم یک رفتار نسنجیده! واکنش های هوشمندانه تری میتوانستیم نشان دهیم. ما چه فرقی با ترامپ داریم؟
رحیم علیجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تجربه بر خورد با آمریکا میگه هر قدمی که عقب بگذاری آنها یک قدم جلو می ایند
آما جناب ظریف بهتر از همه میداند که چه موقع چه عکس اعملی از خود نشان دهد لذا سیاست را واگذار کنیم به آنهاا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
من موافق اقدام وزارت خارجه نیستم ولی خوب احتمالا واسه بستن دهان تندروهای داخلی چاره ای غیر از این نداشتند.
امیرحسین
|
Netherlands
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
naaaaaaaaaaa
علیرضا
|
United States
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام بر همگی
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مسائل اقتصادی و فرهنگی و ورزشی را نباید با مسائل سیاسی مخلوط کنیم حرکت زشت وخودخواهانه ترامپ را بایستی در فرصت خودش جواب دهیم تا ترامپ از ایران وایرانی عصبانی شود و آن زمان بگوئیم آقای ترامپ از ایران وایرانی عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار سطحی و بچه گانه ای کردیم. ما مثل ترامپ نیستیم نباید عین اون رفتار کنیم.
طوسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
فرهنگ و ادب ایرانی- اسلامی ماایجاب میکند که اهانت را با اهانت پاسخ بگوئیم؟ . یادمان باشد که پوتین نامسلمان در برابر اخراج دیپلمات های روسی از آمریکا چه کرد. تمام دیپلمات های آمریکائی مقیم روسیه را همراه با زن و فرزندانشان در کاخ کرملین مهمان کرد و به آنها هدیه هم داد و با اینکار قدرتنمائی کرد.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
حتما و حتما وزارت خارجه اصلاح کند و با احترام از ورزشکاران آمریکایی استقبال نماید
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهتر بود اعلام نمیشد. وقتی ورزشکار هاشون تشریف آوردن تو فرودگاه خیلی محترمانه بازجویی میشدن و باز هم محترمانه با اردنگی بر میگشتن خونشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یه دکتر برو
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کاملا بجا بود. بخشش و مهربانی وقتی معنی می ده که طرف مقابلت توان درکش رو داشته باشه . اونا نه اینکه نمی خوان بلکه کلی اراجیف در مورد ما سر هم می کنن. فکر کن یکی می خواد بهت آسیب برسونه آگه جدی باهاش برخورد نکنی مطمئنا دفعه بعد بدترش و سرت می یاره. باید قبول کنید که نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگه ای خیر ما رو نمی خواد. اصلا وجود نداره . پس احمقانه است که به کشوری که آشکارا به ما ظلم می کنه اعتماد کنیم. چه خوب باشی چه بد اونا کارشونو می کنن.
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یک اقدام عاقلانه بود. تصور کنین توی این شرایط یک عده خودجوش بریزن ی بلایی سر کشتی گیرهای آمریکایی بیارن اونوقت بیا و درستش کن! احتیاط شرط عقله
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
دخالت دولت در امور ورزشی در هر جایی محکومه چه کشور ما باشه چه کشور های دیگه ، من خودم باید برای مسابقات میرفتم و امریکا به من ویزا نداد و زخم خورده ی این ماجرا ها هستم ، اینایی که میگن ویزا ندید راه ندید تخم نفرت میکارن ، ورزشکاران ، پژوهشگران نباید تحت تاثیر تصمیم های سیاسی باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ضررشو فقط ما میکنیم. از میزبانی محروم میشیم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار اشتباهی بود. حداقل تو این ورزش که ما ادعای منش پهلوانی داریم کار جالبی نیست.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
وقتی آمریکایی ها به ورزشکاران ایرانی اجازه ورود نمیدهند و به ما توهین میکنند، ما هم باید با آنها همین برخورد را داشته باشیم و اجازه ورود را ندهیم
محمدخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
وقتی دولت امریکایی بی رحمانه مانع حضور ایرانیان به امریکا می شود و حتی کسانی که آنجا مقیم بودند یا تحصیل می کردند را مانع گردید و شاهد بازداشت کودک 5 ساله ایرانی بودیم ، چطور می توانیم اجازه بدهیم تا کشتی گیران آمریکایی در ایران حضور پیدا کنند .
به نظر من هر وقت مقابل آمریکا محکم ایستاده ایم آنها عقب نشسته اند . دوستان عزت ایرانی مهم تر از مسابقات کشتی و میزبانی آن می باشد .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
شاید برای بهتر دین شدن کار غلط آمریکا در تحریم ایرانیان، این کار خوب باشد؛ اما اگر در اینجا می تونستیم بدی را با خوبی جواب بدهیم، توجه بیشتر و بهتری از طرف اروپا و کشورهای همسو با آمریکا به نفع خود جلب می کردیم و به اهداف سیاسی (جلب حمایت کشورهای دیگر و همراهی نکردن اروپا با آمریکا) خود نزدیک تر می شدیم.
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با احترام به نظرات تمامی دوستان.

از آنجاییکه درست بودن مفهومی است نسبی و از دیدگاه های افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد، ولی از نظر دیپلماتیک از آنجاییکه عرف بیشتر دنیا در چنین مواردی (یعنی ایجاد محدودیت برای ورود افراد به خاک یک کشور) اقدام متقابل می باشد، به نظر می رسد اقدام وزارت خارجه منطقی و بر اساس عرف بین المللی می باشد.
"ان شاء الله که خداوند تمامی گمراهان را هدایت کند"
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یادمه در بحرانهای قبلی یه ورزشکار ما که میخواست در یک تیم حرفه ای امریکا بازی کنه اونا اقدامات لازم برای دریافت ویزا و اقامتشو انجام دادند و ایشان را برای بازی در تیماشون پزیرفتند .
ک ا
|
Germany
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
قابل توجه دوستان: دادگاه ایالتی سیاتل فرمان ترامپ رو بطور کلی لغو کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
دور باطل کین توزی
شکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگر با نظر ترامپ نظر دولت ما عوض میشه من مخالف این نظریه هستم ،دولت محترم اگر واکنشی به عملکرد ترامپ دارد گزینه های روی میز ی را که ترامپ را ناراحت و عصبانی بکند را ارائه نماید مانند اثر انگشت از کشتی گیران آمریکائی
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این اقا منو به یاد فرعونیان زمان می ندازه اصلا در مقابل حرکت مغروررانه ایشون بهترین حرکت بود.
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کاملا حرکتی نسنجیده و احساسی بود. در مقابل رفتارهای ترامپ نباید شتابزده و هیجانی تصمیم گرفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ویرایشپی‌گیری این صفحه
سعدی (باب چهارم در تواضع)/سگی پای صحرا نشینی گزید
< سعدی (باب چهارم در تواضع)
' سعدی (باب چهارم در تواضع) (سگی پای صحرا نشینی گزید)
از سعدی '


سگی پای صحرا نشینی گزید به خشمی که زهرش ز دندان چکید
شب از درد بیچاره خوابش نبرد به خیل اندرش دختری بود خرد
پدر را جفا کرد و تندی نمود که آخر تو را نیز دندان نبود؟
پس از گریه مرد پراگنده روز بخندید کای بابک دلفروز
مرا گر چه هم سلطنت بود و بیش دریغ آمدم کام و دندان خویش
محال است اگر تیغ بر سر خورم که دندان به پای سگ اندر برم
توان کرد با ناکسان بدرگی ولیکن نیاید ز مردم سگی
سعيدمحمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ورزش از سياست جداست

اقدام ناپسنديده اي بود هم از نظر ورزشي چون وجهه كشتي ايران را تخريب كرد

هم از نظر انساني اصلا زيبنده ما نيست اجازه ورود به كشتي گيرهاي آمريكا رو نداديم
چون الان ما هم اشتباه ترامپ رو مرتكب شديم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با سلام، ما اگه یاد بگیریم که اصلِ «اقدامِ متقابل» رو در سیاستِ خارجیمون در همه جا اجرا کنیم، و البته امکانات و لوازمِ این کارو هم هم داشته باشیم، کشورهای دیگه از ترسِ به خطر افتادنِ منافعِ خودشون جرات نخواهند کرد به منافعِ ملیِ ما ضربه بزنن. درسته بعضی دوستان نوشتن کار غلط رو نباید با اقدامِ مشابه جواب داد، اما بنده می پرسم: اگه کسی به شما فحش بده، آیا شما قربون صدقه ش میرین و بهش میگین من مثلِ تو بد دهن نیستم پس بجای فحش، فدای تو میشم؟!
اسد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
درود بر خیام بزرگ

ناکرده گنه در این جهان کیست بگو ؟
آن کس که گنه نکرد ، چون زیست بگو ؟
من بد کنم و تو بد مکافات دهی
پس فرق میان من و تو چیست بگو ؟!

من بنظرم نباید کار بد را با بدتر انجام داد بهتر بود این مورد را فقط برای سیستمدارن آمریکایی انجام می گرفت نه مردم عادی که می توانستد بیایند و با فرهنگ ما آشنا بشوند ما با اینکار این فرصت را از دست می دهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
فکر نمی کنم دولت ایران بیشتر از این کار دست به اقدام متقابل بزنه!
ابادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بنظرم تصمیم عجولانه ای بود میبایست تیم کشتی آمریکا وارد ایران میشد که بدی رو نباید با بدی جواب داد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این فرصتی بود برای ارتقاء شان بین المللی ایران. با مدیریت مناسب ضربه بهتری به حریف زده میشد. حریف از کار ما آسیب ندید، فقط کشتیگیرانش محروم شدند!!!
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اونایی که مخالف هستنددرک نمی کنن کاری که این احمق کرده یعنی چی. فرض کن یکی به خونوادت توهین کرده تو اونو دعوت می کنی خونت؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
شما هنوز نفهمیدی فرق هست میان تصمیم یک سیاستمدار و مردمش ؟ یعنی هرچی احمدی نژاد میگفت خواسته شما بود ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
دلواپسان امریکا

هرچه عسل به دهان امریکا گذاشتیم به اسم دیپلماسی و رفتار مناسب به اسم گفتگو تمدن ها و غیره

امریکا دستمان را گاز گرفت..امریکا قابل اعتماد نیست به چه زبانی به من تو بفهماند که دشمن است!


دیپلماسی و سیاست خارجه فقط به خنده رفتار محترمانه تعریف نمیشود..اصل واقعی سیاست خارجه به انجام
تصمیم براساس رفتار متقابل و منافع است


اینکه فک کنید هی کوتاه بیام تا شاید یک روز امربکا به ما بگوید دوست..این خیال بیش نیست




بزودی جنگ در خلیج فارس شکل خواهد کرد..امریکا به فکر من تو نیست..دلسوزی بیجا نکنید




این هم نظر من منتشر کن
خلیج همیشه پارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
منتظر کشتی یزدانی با جردن باروس بودیم
حقیقتگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این عمل بترین کاری بود که ایران آن هم در زمینه ورزشی انجام دهد. ایران که می گوید با ملت آمریکا مشکل ندارد بخصوص حال که اکثریت با ترامپ مخالف است بهترین گزینه نزدیکی به افکار عمومی امریکا و زدودن دیوار بی اعتمادی مردم آمریکا به ایران و بر عکس است.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در ظاهر کار خوبی نیست اما اجتناب ناپذیره. علاوه بر این باید اقدامات دیگری رو هم شروع کرد. از جمله این که به کمک کشورهای شرق آسیا مانند چین، ژاپن، کره جنوبی و حتی روسیه و هند سیستم های مالی بین المللی برگرفته از شرق آسیا مانند سیستم هایی که در ویزا، مستر، سوئیفت و مشابه این ها دیده می شه راه انداخت. باید دلار را از معاملات با کشورهای غیر دلاری حذف کرد. باید پیمان های نظامی در آسیا راه انداخت و این کشورها خودشان به حراست از آبهای آسیا بپردازند و به امثال آمریکا هم اجازه گذر در این آب‌ها نداد. در کل باید کمی اتحاد بین کشورهای آسیا را بیشتر کرد.
هر جا که اتحادی شکل می گیره آمریکا هم حساب می بره. تنها نمیشه کاری کرد. اوپک هم نمونشه. برای محل سازمان ملل هم باید فکری کرد.
رضا
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
باسلام بر همه
متاسفانه عجولانه وشاید احساساتی بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عاقبت تماشای برنامه های ماهواره ای همین است
پرویز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام، بسیار بجا و پسندیده بود. من کاملاً موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
نبایددر این مورد مقابله به مثل کرد بلکه باید بهره برداری تبلیغاتی کرد
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من اقدام مناسبی نبود حساب مردم و ورزشکاران از دولت آمریکا جداست. با این کار فقط زمینه برای هجوم بیشتر رسانه ها فراهم شده است.
انسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تا اینجای کار بسیار عالی بود. یعنی ما هم میتوانیم . ولی باید در نهایت اجازه ورود ورزشکاران را بدهند تا نشان داده شود تفاوت در دیدگاه ایرانی و آمریکایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
الان ما هم مثل اون ترامپ احمق ، شديم كه پس چه فرقي بين يه ايراني متمدن با يه امريكايي مهاجر بدون هويت هست ؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اونکی میگوید ورزش ساست از هم جداست


همن امریکا به بهانه دوپینگ بیشتر ورزش کاران روس از المپیک محروم کرد

همین امریکا برای ماجرای انتخاب میزبانی روسیه در جام جهانی ...و برکناری بلاتر و ورود سازمان اف بی ای به بهانه افشای فساد ...اون ماجرا درست کرد


توی همین سایت خوندم که سازمان جاهنی مبارزه با دوپینگ با فشار امریکا و سبیاسی بازی خیلی از مسایل مربوط به ورزشکاران خودشو ماست مالی میکرد



این چیست..سیاست بازی نیست بنظرت؟؟؟
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام...
اشتباه بود...
اولا ورزش از ساست جداست...
دوما تو سالهای قبل این کشتی ایران و امریکا بود که این ورزش رو تو المپیک نگه داشت که معنایی جز همبستگی بین ملتها نداره...حالا از بد روزگار به بدترین شکل ممکن این انفصال داره رخ می ده...
سوما اگر قراره هیچ امریکایی وارد ایران نشه از جهت گردشگری ضرر می کنیم(با توجه به نیاز مالی و اشتغالی که کشور ما داره)...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام ایکاش سیاستمداران ما بجای ممنوعیت ورود ورزشکاران امریکایی اصطلاح گنه گرد در بلخ اهنگری را بکار نمیبردند بلکه با احترام بیشتری از ورزشکاران امریکایی استقبال میکردند که هویت ایرانی را به انها نشان دهند
رهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اشتباه پشت اشتباه متاسفانه. باید از این فرصت ها استفاده بشود تا جامعه بین المللی نسبت به ما دیدی مثبت داشته باشد وطبیعتا با این روش کشور ما مقبول تر و از خطرات ایمن خواهد بود.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم تصمیم اشتباهی بود. اما دولت هم واسه بستن دهان دلواپسا چاره ای نداشت.
بنابراین موافقم.
عاصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این ملت ازخودراضی را هرگز به ایران راه ندهید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ما ملت ایران هم باید مثل ملت آمریکا باشیم و اجازه ندیم دولتهامون وارد تقابل با هم بشن بهتره ازشون استقبال کنیم و اجازه ندیم کشورهامون وارد یه دور باطل بشن
ببینین چجوری دارن ملت آمریکا برا ما با دولتشون مبارزه میکنن
javad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم این کار در شان ایرانیان نیست

و اتفاقا پاسغ مقابله به مثل ندادن کار کار درستی است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
نبایدواردبازی سیاسی دولتمردان امریکابشیم بایدقبل ازهرکاری تمامی جوانب رودرنظرگرفت
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
می شیم یکی مثل ترامپ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بی تفاوت بودن در قبال تصمیم احمقانه ترامپ درست نیست و از طرفی مقابله به مثل کردن هم کار درستی نیست. خصوصا اینکه افکار جهان با این تصمیم ترامپ کاملا مخالفه. بهتر بود تصمیم های دیگه ای گرفته می شد.
آخرتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اصلا اقدام مناسنی نبود. ازجناب ظریف تعجب کردیم. اقدامات متقابل و اقدام بمثل پسندیده نیست. نباید در زمین ترامپ بازی کنیم. ایکاش لغو شود و کشتی گیران آمریکایی شرکت نمایند.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
لزوماً اقدام متقابل و واکنشی به اقدامات دیگر کشورها اقدام درست نیست.
رفتار واکنشی تنها یکی از پاسخ هایی بود که می توانستیم به اقدامات ایالات متحده داشته باشیم.
مدیران و استراتژیست ها می دانند که در پاسخ به هر اقدامی می بایست راههای مختلف بررسی گردند و مناسب ترین پاسخ در مناسبترین زمان و مکان و جایگاه داده شود. رفتار واکنشی یعنی اینکه انتخابی در پاسخ وجود نداشته.
ایالات متحده از این اقدام ضرر کرد اما قرار نیست ما هم در واکنش به اقدام آمریکاییها ضرر کنیم.
ما اتفاقا بهتر است در استقبال از آمریکایی ها رفتار و منش اسلامی ایرانی خود را به نمایش بگذاریم.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
جواب كار نادرست امريكا را نبايد با نادرستى داد. ايران بايد دقيقا عكس آنها عمل كند و ظرفيت و منطق خود را به جهانيان نشان دهد.
سبا
|
United Kingdom
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کشتی گیران امریکایی نمایندگان دولن امریکا نبودند بلکه نمایندگان ملت امریکا هستند و ما با ملت ها مشکلی نداریم، به نظر من ایران نباید ورود اتباع آمریکایی و مخصوصا تیم های آنها رو ممنوع می کرد. موافقت با ورود اتباع امریکایی به ایرام می تونست خیلی بازخورد مثبتی بین مردم داشته باشه و اونها رو در مخالفت با ترامپ جدی تر کنه، ولی حالا اگر توییت های آمریکایی ها رو ببینید می بینید که تبدیل شده به یک حرکت برای مسخره کردن ایرانی ها ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگر کار دولت آمریکا منفی و اشتباه و غلط است پس نمیشه همان کاری که آنها انجام دادند بکنید چون آنوقت هیچ فرقی با هم ندارید بنابراین عمل متقابل اجازه دادن و احترام گذاشتن از راه اصولی بهترین پاسخ است. ترامپ دیوانه است شما چطور؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
جواب انسانهای تازه کار سیاسی رو نباید مثل خودشون داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگه ويزا گرفته باشن دليلي نداره كه اجازه ورود نديم. نبايد نقض عهد كنيم. ورود آمريكايي ها رو ميشه ممنوع كرد ولي اونايي كه تاحالا اجازه ورود داشتن رو بايد راه بديم تا هم نقض عهد نكرده باشيم و هم مقابله به مثل شده باشه.
ورزشكارا رو هم مستسنا كنيم تا نشون بديم كه سياست از ورزش جداست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با سلام و عرض ادب محضر محترم تمامي دوستان و سروران گرامي
با احترامي كه براي نقطه نظرات دوستان قائل هستم، اينجانب تنها اعتقادات خود را بازگو مي نمايم. ما مسلمان هستيم و پيرو مسلك و آيين بزرگانمان همچون پيامبر اكرم (ص) و امامان معصوم، از كودكي در محضر خانواده و تمامي بزرگان به ما آموختند كه اين بزرگان اهل تلافي و كار ناجوانمردانه نبودند. آيين آنان بر پايه انسانيت و اخلاق است و اين به دور از هر مذهب و عقيده اي است. ايشان حتي با دشمنان، اسيران و غيره با عدالت و انسانيت برخورد مي نمودند و همين امر موجب تفاوت وجه آنان از سايرين بود. ما با دولت آمريكا چنانچه مباحثي را داشته باشيم، اين امر مربوط به ورزشگاران و ملت اين كشور نمي شود. اينجاست كه ما بايد اخلاق اسلامي را به جهانيان نشان دهيم و آموزشهاي بزرگانمان را به رخ جهانيان بكشيم و گرنه تلافي نمودن اين كار آن هم در اين سطح چه پيامي را براي جهانيان خواهد داشت؟ ارادتمند
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
جواب ديوانگي و احمقي را كه با احمقي و ديوانگي نميدهند
Kaveh Shahhoseini
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
خيلي حركت جوانمردانه اي نبود اونم تو ورزش پهلواني كشتي،
از قديم گفتن جواب ابلهان خاموشي است . اتفاقا اگر مقابله به مثل نمي كرديم ، كلي افكار عمومي دنيا به نفع ما و ضرر ترامپ ميشد . در نهايت ميگن ديوانه را حرجي نيست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
هيچ فرقي نميكنه ترامپ شمشيرشو از رو بسته اين كارا جنبه داخلي داره خيلي فرقي نداره
سیروان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سیاست از ورزش جداست و این برخلاف مقررات ورزشی است.
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ورزش از سیاست جداست. حداقل در ظاهر. ماکه توانایی میزبانی المپیک رو نداریم . به طور حتم یکی از شهرهای آمریکا در آینده میزبان المپیک خواهد بود. و با این بهانه که ما به دستشون دادیم ما رو از المپیک حذف می کنن. مثل مقر سازمان ملل که در نیویورک هست و نگذاشتن یکی از دیپلماتهای ما به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل حاضر بشه.
رامین
|
-
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهتر بود اجاز میدادیم کشتی گیران می آمدند .
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عالم سیاست پیچیده است بسیاری از مسائل پشت پردرو ما مردم نمیدونیم بنابراین هر نظری بدیم بطور حتم دقیق نیست و براساس یکسری اطلاعات فیلتر شده که بدست ما میرسه این نظر رو میدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
فضای شفاف به نفع هیچ کسی نیست تا میتونید گل آلود کنید و سپس ماهیگیری و دور زدن

اگر آرامش نبود مرحوم کردان الان مشاوره سیاسی می داد و بابک عزیز پای دار نبود و ......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
همانطور ک کودکان بیمار و زیر ده ساله از ورود به امریکا بخاطر مسایل سیاسی منع میشوند و دستبند بر دستانشان بسته میشود


ماهم بر اساس همین منطق میتوانیم از ورو د ورزشکاران انها جلوگیری کنیم هر چند میزبانی از ما گرفته شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
وقتی ترکیه جنگنده روسیه زد خیلی ها در این فکر میکردند که روسیه پایگاههای ترکیه را خواهد زد،ولی روسیه نه تنها محل نگذاشت که با حربه ای دیگر ترکیه را به غلط کردم انداخت.حالا ایران اگه تیم کشتی آمریکا را تحریم کنه یعنی واکنشی به کنش غلط ترامپ نشون داده،ولی اگه تحریم نکنه نشون داده که جواب کار غلط را با اشتباه نباید داد و ملت امریکا این نکات را خوب بلدند.
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در شان و شعور مردم و دولت فهیم ایران نیست که مانند ترامپ با قضایا برخورد کنند. بهترین پاسخ به اقدامات نابخردانه ترامپ و نشان دادن مخالفت ما به ایشان، دعوت از کشتی گیران سایر کشورها بخصوص آمریکا و استقبال از همه آنها است. چه مسیحی، چه مسلمان و چه اروپایی، عرب، آفریقایی و یا آسیایی. باید نشان داد که ایران صلح طلب و انسان دوست است.
یاشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اقدام ناشیانه ای بود باید ویزامیدادند و در فرودگاه بازداشت و بعد از التماس آمریگایی ها برمی گرداندند
arash
|
United Kingdom
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مسابقات بیشتری توی آمریکا است . این کار ایران بهانه ایران که سیاست باید جدای ورزش باشه رو از ایران گرفت . کاشکی ایران این کار رو نمیکردم
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
پيش به سوي انزواي كامل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم باید اجازه می دادیم تا بیان چون همیشه این ما بودیم که پرچم اونا رو آتیش زدیم نه اونا پرچم ما رو ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
رفتار قاجاری دردی از ملت دوا نمیکند


باید در مقابل رفتار توهین امیز امریکا ایستاد ..اوباما مثل روباه علیه کشور ما دشمنی میکرد و تا دسته ملت و کشور تحریم کرد

حالا یکی دیوانه مثل ترامپ بدون ظاهر سازی این دشمنی نشان میدهد



ماکه قدرت تحریم و غیره امریکا را نداریم.. پس بهتر است از همین فرصت ها بدست امده هر چند کوچک استفاده

کنیم

شاید دوا و مرهمی باشد از بدعهدی امریکا در ماجرای هسته ی و کلاه گشاد و تحریم چندباره

:)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
درود به این تصمیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
معلوم است که نباید با او رفتار خودش را انجام داد. چون هدف دارو دسته ترامپ بدبینی کردن مردم امریکا با مردم ایران است و مقدمه چینی برای فشار ها و سیاستهای سخت گیرانه تر چون ما با مردم امریکا دشمنی نداریم و مردم امریکا دین دار تر از مردم اروپا هستند پس می توانیم با مردم امریکا به عطوفت رفتار کنیم
و نفود کنیم در دل مردم امریکا و این یک مقابله به مثل از نوع دینی و اسلامی است که ما رفتار مان را و فرهنگ بالای ایرانی و اسلامی خود را به مردم دنیا نشان دهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
باید اقدام متقابل و مشابه صورت گیرد و لا غیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اشتباه بود این تصمیم.
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در مقابل اقدامات آمریکا باید بهش بگیم تو بدی تو بدی تو بدی
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
وقتی ما هم مثل ترامپ رفتار میکنیم ، پس فرقی بین ما و ترامپ وجود ندارد - ما نباید مثل آمریکا رفتار کنیم تا دنیا خودش قضاوت کند و به رفتار زشت آنها آگاه شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
طرح جابجا شدن محل مسابقات به روسیه رو مطرح کردند .ای نادانان.محل جام جهانی به روسیه منتقل شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یک سوال ذهنمو مشغول کرده

اگر کوروش کبیر در زمان فعلی ما بود یا امیر کبیر


در مقابل این همه دشمنی امریکا و غرب چه میکرد؟؟؟


اینکه کشوری قصد نابودی کشور دیگری را داشته باشد و از همه ابزارها استفاده کند



اگر کوروش و امیرکبیر بودند چه کارس صورت میداند؟؟؟


زانو زدن پی در پی و باج دادن به اسم اینکه انها قدرت بیشتری دارند

یا مقابله با انها؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
خوشبختانه نه تو کوروشی نه امیرکبیر ، نظر خودتو می نوشتی فقط بهتر نبود؟ اقای امیر کبیر با عثمانی که دشمنش بود چهار سال مذاکره کرد تا تونست بعضی شهرها رو از عثمانی بگیره
ناشناس
|
Australia
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مسولين به حرف مردم تره ريز نميكنند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار اشتباهی بود مردم امریکا مخالف دستور ترامب بودند حالا بهش حق میدهند و ما کار ترامب را توجیه کردیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار اشتباهی بود مردم امریکا مخالف دستور ترامب بودند حالا بهش حق میدهند و ما کار ترامب را توجیه کردیم
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهتر بود با استقبال گرم از آنها نه تنها فرهنگ خودمان را صادر می کردیم حتی بهره تبلیغاتی خوبی می توانستیم ببریم . همانگونه که از تحقیر سربازان متجاوز امریکایی به آبهای ایران بهره بردیم وباعث افسردکی وتحقیر دولت اوباما شدیم .
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
جواب بدی را با بدی نمی دهند و بهتر بود به وسیله ی مسابقات کشتی ادب و مرام ایرانی اسلامی رو به مردم آمریکا

نشان می دادیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر کار اشتباهی میاد .
اما حتما جنب ظریف و تیم حرفه ایشون میدانند دارن چکار می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام
به نظرم مقابله به مثل اختلافات را عمیقتر و دامنه دار میکند و بهتر است کشور ما نشان دهد تنفری برای مردم امریکا ندارد و برای ورزشکاران امریکایی ویزا صادر نماید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار غلطیه و باعث محرومیت های ایران برای هر گونه میزبانی رویداد های ورزشی جهانی میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
100 درصد اشتباه وعجولانه بود سیاست ربطی به ورزش نداره و این بهترین فرصت بود برای خلع سلاح ترامپ که به سادگی از دست دادیم اتفاقا می دبایست مجوز میدادن واستقبال هم می کردن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهترین سیره مقابله با افراد مغرور، غرور متقابل هست.
ترامپ بدون دلیل ملت ما رو منع کرده که اقدام تحقیر آمیز هست ما هم باید تحقیرش کنیم.
ایران بزرگترین و قدیمیترین تمدن جهان با هویت اسلامی لزومی به سر خم آوردن نیست
مصطفی
|
United States
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کاملا اشتباه !!
مگر شما نمیگید که مشکلتون با دولت آمریکاست نه با مردم آمریکا؟ پس چرا میخواین همون کار اشتباهی رو که دولت آمریکا میکنه انجام بدین؟ کار غیرانسانی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظرم اقدام درستی نبود. برعکس باید با تبلیغات زیاد از مردم امریکا دعوت بشه از ایران دیدن کنن تا دولتمردان اون کشور نتونن برداشت مدنظر خودشون رو از جامعه ایران به خورد مردمشون بدن و بر اون پایه سیاستگزاری کنن.
کار اونها نادرست بود. ما باید منطقی عمل می کردیم تا به دنیا نشون بدیم با وجودیکه کار اونها نادرسته و ما امکان تلافی داریم اما مثل اونها رفتار نمی کنیم. چون وقتی هر دو طرف در عمل کار نادرست انجام بدن دیگه مهم نیست حرف کی درست بوده!!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بهتره از اصغر فرهادی و زیباکلام و بهنوش بختیاری بپرسین-چون اونا ماشاءالله در هر زمینه ای نظر دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
گر فراق بنده از بد بندگیست

چون تو با بد بد کنی پس فرق چیست

مولانا
بوشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اجازه میدادین بیان بعد که ویزای ایران گرفته بودن ترامپ اجازه برگشت به آمریکا را بهشون نمیداد
شریفیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگر ویزا ندهیم باید از خیر میزبانی بگذریم
بهرنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
باید اجازه میدادیم بیان! متاسفم که دقیقا ما هم مثل ترامپ عمل کردیم!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اشتباه بود.بهترین مقابله با اقدامات تند دولت جدید آمریکا حفظ خونسردی و ارئع راهکاری معقولانه و استفاده از همین فرصت برای تبلیغ گسترده بر علیه دولت جدید آمریکا بود که اتفاقا جامعه آمریکا نیز با آن همراه می شد که متاسفانه با عدم تحلیل درست و بر اساس همان چیزی که آنها برنامه ریزی کرده بودند اقدام شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
آنچه باعث بر هم زدن بازار سکه و ارز میشود بورس آتی سکه است گه عده ای از خدا و زجر مردم بیخبر و بخاطر سیاست ، بورس آتی سکه را خیلی خیلی بالآ بردند و به طبع آن دلآر و سکه بازار نیز بالا رفت طوریکه الان سکه ۱۰۰ هزار تومان بر اساس همین دلار آزاد بالاتر از قیمت واقعیش هست، لطفا در این زمینه گزارش تهیه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تابناک همه مردم را سر کار گذاشته!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ببینید این تیتر خبری خودتونه: "احتمال گرفتن میزبانی جام‌جهانی کشتی از ایران"

خُب، دیدید مسئولان ما اینقدر بینش و سیاست ندارند که یک چنین مسئله‌ای رو پیش بینی کنند که اونا خیلی راحت میزبانی رو از ما میگیرن و ما سنگ روی یخ میشیم.
ببینید این مشت نمونه خرواره
تمام سیاست‌های ما همینطوره. عجولانه، بدون تدبیر، بدون منطق و....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار درستی کردن اجازه ندادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من، اقدامی به جا بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با سلام
اصلا نبایستی ورزش را قاطی سیاست کنیم طرف مقابل هر چقدر هم کار زشتی انجام دهد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ذقیقا نشون دادیم ما هم مثل ترامپ هستیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من چون اسلام دین رحمت ورافت است باید با کشتی گیرا مدارا میکرد میاومدن ایران هم وجه بین المللی داشت وهم خود کشتی گیرا بر میگشتن بعنوان سفیر برای ما بودنند
حامدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام. هرگز نبایستی اقدام مشابه ترامپت انجام داد. اقدام مشابه ترامپت دیوانه، خواسته تند روهای امریکا است.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
از وقتی برجام امضا شده هم چند بار تحریم شدیم هم پولمونو بلوکه کردن هم مانع از سرمایه گذاری خارجی و حتی مشارکت بانکها برای تحویل گرفتن پولهامون میشن ما هم همش مراعات کردیم و این مراعات کردن تا الان که مفید که نبوده هی بیشتر به ما فشار اوردن انسان بهتره از شکست ها و از تاریخ درس عبرت بگیره امریکا به عنوان کشوری که فقط کشورهای قدرتمند رو آدم حساب میکنه با ما هیچوقت کنار نمیاد مگر اینکه ما هم قدرتمند بشیم و با این روشی که الان داریم میریم و من اقتداری نمیبینم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
فرمان احمقانه ی ترامپ هیچ استثنایی نداشت نه ورزشکار نه دانشجوهایی که با اینهمه زحمت و هزینه وسط پذیرش گرفتن متوقف شدند. اقدام متقابل کمترین کاری بود که متوانست انجام بگیرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عدم مقابله به مثل دولت ایران در ورود ورزشکاران آمریکایی و هم چنین ورود گردشکران امریکایی به ایران میتوانست به نوعی توپ را در زمین امریکایی ها بیندازد و بیشتزین منافع را به لحاظ روحی و روانی از ان ایرانیان نماید
متاسفانه برخورد سریع ایران همان چیزی بود که دولت تازه آمریکا و شخص ترامپ از ما میخواست
ناشناس
|
Spain
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
مطمئنا تیم کارشناسان دیپلماسی ایران باندازه کافی هشیار و با سواد هستند که چکاری بایستی میکردند. ولی همه می دانیم که دستور از جای دیگری صادر میشود و اینها از ترس انگ آمریکایی بودن یا بزدل بودن در برابر شیطان بزرگ دستور صادره را ابلاغ کرده اند. شما از روی نظریات داده شده میتولنید تا حدودی قضاوت کنید
حمیدرضا نجفی
|
-
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
سلام وقتی دولت تدبیر و امید در برابر سخنان رذیلانه ترزا می نخست وزیر انگلیس موضع نمی گیرد و سکوت می نماید مجبور می شود در دنیای سیاست روبروی ورزشکاران موضع بگیرد که اقدامی کاملا انتخاباتی است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
دوستی که میگه گروگان می گرفتیم بدترین کار ممکنه اگر کا ترامپ بده ما چرا همان کاررا میکنیم.
جواد از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
آدم عاقل کار اشتباه را با اشتباه جواب نمیده
Allianz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
خانم ها و آقایون که کامنت گذاشتید. همگی از طرز کامنت ها تون مشخصه احساسی نظر دادید. آقایانی که ورود اتباع آمریکایی را منع کردند دقیقاً بر اساس عرف دیپلماتیک عمل کردند و حساب و کتابها را کرده اند و می دانند چه کاری انجام دهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
خیلی از عمرم نمونده وهیچوقت فکر رفتن به امریکا را نداشته وندارم .
ولی خیلی بهم برخورد که ایرانیها را با سومالی و سودان وسوریه وعراق تو یک لیست محروم از سفر دیدم .
اینجور کارها بی دلیل نیست وبرمیگرده به سیاستهای خودمون . درهرحال واقعیت اینه که هیچ کشوری به سفارت کشور دیگه حمله نمیکنه ویا اگر چنین کاری بشه دولت وحکومت به شدت محکوم میکنند وکلی عذرخواهی .
حالا رسیدیم به اینجا . بازهم اینکه چه تصمیمی بگیریم تو اینده اثر میذاره ونشون میده مسئولین تعیین سیاست خارجی چقدر حالیشونه ؟
ولی کلا تحریم خیلی بده . مقابله به مثل هم پسندیده نیست خصوصا در مورد مسابقات ورزشی . مثل مورد اون سگه که خیلی ها گفتند .
يه شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
با سلام
حداقل كاري بود كه ميشد كرد
اگه ما نرمش نشون بديم و كشتي گيرهاي آمريكا بيايند . آنها اين اقدام ما رو روي حساب انسانيت و فرهنگ نمي گذارند . بلكه خواهند گفت ايران ترسيده و جرات مقابل به مثل رو نداره .
نرمش ما رو به حساب ابهت خودشون خواهند گذاشت .
پس اقدام متقابل به جا ميباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تا موشك روي كله ات نيفتد معني ابهت براد تداعي نمي شود؟
اميد فروزش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ورزش با سياست سازگار نيست

گور پدر ترامپ

بگذاريد ورزشكاران آمريكايي بيايند

ثمرات و اثر بيشتري خواهد داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ورود کشتی‌گیران امریکایی به ایران می بایست انجام شود، ایران را در جایگاه قدرتمندی قرار خواهد داد
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
نباید به أنها اجازه ورود داد باید مردم أمریکا دلیل این کار را بدانند چون اول آنها این کار کرده اند.جواب های هوی است.
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
دوستان این سوال رو باید از دانشمندان ایرانی پرسید که برای سمینار بیوتکنولوژی در راه آمریکا در هواپیما اجازه فرود بهشون داده نشد و مجبور به بازگشت شدند و جالبه بدونید اونها مقیم اروپا هم هستند. یقینا اونها جواب بهتری برای این سوال دارند. از قدیم گفتند جلوی آدم ....... باید ......... .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ورزشکار امریکایی یک شهروند معمولی کشور امریکا است نه یک سیاستمدار اینجور مقابل به مثل کردن یعنی همان چیزی که سیاستمداران امریکایی میخواهند بعکس باید انها را میپذیرتیم و با مهمان نوازی ترفند تیم ترامپ را خنثی میکردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
كشتي ايران، ميراث دار جهان پهلوان تختيه
يك لحظه در نظر بگيريد كه اگر تختي امروز مي بود، چكار مي كرد؟؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
خود همین اقدام ایران در برابر تحریم های آمریکا علیه ایران نشان می دهد ما چقدر دستمان بسته است
مچید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار شایسته ای هست ، اونها هم بفهمند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کار کاملا درستی است
روزبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در این اوضاع که مردم آمریکا و خیلی کشورها هم با ترامپ مشکل پیدا کردن و جامعه اونا دو قطبی شده این کار

وزارت امور خارجه یک گل به خودی بود! کمی به حرف من فکر کنید لطفا ! وزارت امور خارجه با این حرکت عجیب به نفع

ترامپ کار کرد. تازه چند وقت دیگه والیبال هم شروع میشه. به نظرم یه طومار امضا کنیم بدیم وزارت امور خارجه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
هر كسي از ظن خود شد يار من

از درون من نجست اسرار من..........................

دستور ترامپ مويد شخصيت و باطن اوست

ايا ما نيز بايد چون ان باشيم؟؟؟؟؟

اين كوته نظرانه ترين فكر و اقداميست كه ميتوان انجام داد
منش ما بالاتر و والاتر از اينها بايد باشد كه اقدام مشابه كنيم

ترامپ از ما ميترسد و چون كرد
ايا ما نيز از حضور امريكايي ها ميترسيم؟ۀ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........................................................
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
حساب دولت آمریکا را از ازملت جداکنیم بهتراست
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
حساب دولت آمریکا را از ازملت جداکنیم بهتراست
ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
الان اگر میزبانی جام جهانی کشتی را از ایران بگیرند کی ضرر می کنه؟

آدم عاقل با هم قد خودش برخورد متقابل می کنه ولی با گنده تر از خودش با سیاست و صبر برخورد می کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
حقیقتش 2 جنبه داره:
1- خوبه بابت اینکه تصمیم متقابله و چون طرف مقابل هم خودش خواسته و نباید فکر کنن از اونا میترسیم
2- بد چون باید جواب بدی رو با خوبی بدی و حتی صدور روادید آسونتر کنی که طرف مقابل شرمنده بشه چون ما با ملت ها مشکل نداریم با دولت اونا مشکل داریم و نباید به مردمش بی احترامی بشه...
حمید رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
کاملا موافق هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ترامپ يك نژاد پرست است ولي ما ايرانيان نژاد پرست نيستيم و مهماندوست حتي اگه دشمن مون هم باشه ميگيم مهمان حبيب خداست
به نظر من كار اشتبهايي بود و شاهد اين بوديم كه اكثريت مردم دنيا اللحصوص امريكايي ها در مقابل اين رفتار ترامپ اعتراضشونو اعلام كردن
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این همه سال مهماندوست بودی چی شد؟؟؟
ریاز مارز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
قاضی فدرال حکم تراپ رو شکوند. اگه ما این مقابله به مثل رو نمیکردیم خیلی ذهنیت بهتری از ایران تو ذهن دنیا میموند تا اینکه الان دوباره بخوایم بگیم ما هم نظرمون عوض شد بیاین
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اگه کشتی گیر خود ترامپ هم باشه باید بگذاریم بیاید ورزش که میدان سیاسی وجنگ نیست؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! وزیاد اگر عقده جنگ دارید پشت ورزشکار امریکایی را به زمین بزنید تا دلتان خنک شود
محمد ماکویی
|
United States
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اینکه "ترامپ" ورود شمار قابل توجهی از ایرانیان را به سرزمین امریکا محدود سازد و ما در عوض مانع از سفر تعداد انگشت شمار کشتی گیر امریکایی به کشور عزیزمان گردیم به معنای "مقابله به مثل" نیست!
با این حساب دلیل یا دلایل مقبول و منطقی دیگری باید در دست باشد تا مردم خوب کشورمان را مجاب نماید که انصافا درست عمل کرده ایم.
تصور اینکه شاید دلخوری و دمغی "جردن باروس" ریاست جمهوری ایالات متحده را به تغییر "یکی از قوانین ترامپی" سوق دهد قطعا خیالی باطل خواهد بود.
از طرف دیگر می دانیم که "ترامپ" به بهانه مبارزه با تروریسم مانع از مسافرت ایرانیان به کشور خویش شده است!؟
درست است که بهانه فوق را می باید یاوه , پوچ و بی اساس به حساب آورد.با این حال متاسفانه باید بپذیریم که دست کم بخشی از جامعه امریکا حرف های "ترامپ" را باور داشته و به جهت جلوگیری از ضرر و زیان؟! دوست دار این شده اند که از پذیرایی ایرانیان مشتاق به تحصیل یا نیازمند درمان سرباز زنند!
حال سوال این است که سیاسیون و دولتمردان ما در برابر پرسش "چرا اجازه ورود کشتی گیران امریکایی به خاک کشورمان داده نشد؟!" چه پاسخی خواهند داشت؟
آیا می توان گفت که چون سطح کشتی امریکا پایین است و شرکت امریکایی ها کیفیت مسابقات کرمانشاه را پایین آورده و فدراسیون کشتی کشورمان را متحمل ضرر و زیان می کرد از ورود "جردن باروس و دوستان" ممانعت به عمل آمده است.
چرچیل که در عالم سیاست هم دست داشته اعتقاد دارد(یعنی داشت!) که دوست و دشمن دایمی وجود ندارد و منافع دایمی موجود است.
اگر دولتمردان و سیاسیون کشورمان این گفته را آویزه سیاست های خویش سازند احتمالا اوضاع و احوال بهتری برای جامعه ما رقم می خورد.
از این گذشته بد نیست در پایان به فرازهایی از فیلم بسیار زیبا و تاثیر گذار "عمر مختار" که جایش در میان فیلم های تکراری صدا و سیما به شدت خالی است اشاره ای مختصر داشته باشم:
-ما اسیران را نمی کشیم!
-اما آن ها می کشند!
-آن ها که مربیان ما نیستند!
-
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
فرصت بسیار مناسبی بود برای بهره برداری سیاسی در سطح جهانی که متاسفانه با اقدامی عجولانه، از دست رفت.
يه شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶