بازدید 6949
۸
نوبخت:

یارانه حدود 3 میلیون نفر قطع شده است

معاون رئیس‌جمهور گفت: یارانه حدود 3 میلیون نفر از افرادی که اطمینان حاصل شد نیازی به دریافت یارانه ندارند تاکنون قطع شده، البته این تعداد ابتدا 4 میلیون بود که پس از اعتراض یک میلیون از آن کاسته شد.
کد خبر: ۶۶۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 03 February 2017
معاون رئیس‌جمهور گفت: یارانه حدود 3 میلیون نفر از افرادی که اطمینان حاصل شد نیازی به دریافت یارانه ندارند تاکنون قطع شده، البته این تعداد ابتدا 4 میلیون بود که پس از اعتراض یک میلیون از آن کاسته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدباقر نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام راه‌آهن جمهوری اسلامی در تکمیل بیش از 100 کیلومتر از خطوط راه‌آهن اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه که نخستین سال اجرای آن سال 96 خواهد بود، بیش از 10 هزار میلیارد تومان برای اجرای چهار اولویت اختصاص داده شد که یکی از آن‌ها توسعه شبکه حمل و نقل ریلی است.

وی افزود: طی سه سال گذشته بیش از 2 هزار کیلومتر از خطوط راه‌آهن توسط دولت احیا، بازسازی، تعویض و یا احداث شد.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تا پایان دوره دولت یازدهم 5 مرکز استان به شبکه سراسری ریلی وصل خواهد شد، تصریح کرد: امسال نیز بیش از 2400 میلیارد تومان برای شبکه ریلی سرمایه‌گذاری شده است.

نوبخت با تأکید بر استفاده از ریل ملی در پروژه‌های شبکه حمل و نقل ریلی کشور اظهار داشت: با توجه به این که ظرفیت لازم در واحدهای تولیدی کشور وجود دارد، هم در زمینه ریل و هم در زمینه واگن به خودکفایی می‌رسیم و از این تولیدات که قدرت رقابت با محصولات خارجی را دارد برای استفاده مردم بهره بگیریم.

وی افزود: این اقدامات زمینه جابه‌جایی بار و مسافر را فراهم می‌کند، زمینه افزایش اشتغال را نیز در کشور فراهم می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص زمان قطعی حذف یارانه ثروتمندان نیز اظهار داشت: این کار باید با دقت صورت بگیرد، سیاست‌های دولت بر این منوال است که یارانه‌ها به صورت هدفمند به اقشار نیازمند داده شود و به هیچ وجه این کار را با شتاب و عجله انجام نمی‌دهیم که مبادا افرادی که استحقاق دریافت یارانه را دارند از این حق محروم شوند.

نوبخت در ادامه بیان داشت: در پاره از موارد با اعتراض افرادی مواجه هستم که معتقدند یارانه آن‌ها در حالی قطع شده که شایستگی دریافت یارانه را دارند و زمانی که بررسی صورت گرفت به نتیجه رسیدیم که باید یارانه آن‌ها وصل شود.

وی با اشاره به دستورالعمل وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی برای انجام با دقت و احتیاط حذف یارانه ثروتمندان اظهار کرد: یارانه حدود 3 میلیون نفر از افرادی که اطمینان حاصل شد نیازی به دریافت یارانه ندارند تاکنون قطع شده، البته این تعداد ابتدا 4 میلیون بود که پس از اعتراض یک میلیون از آن کاسته شد.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: معتقدیم اگر کسی که استحقاق یارانه ندارد این مبلغ را دریافت کند بهتر از این است که یارانه فردی که استحقاق دریافت دارد، قطع شود و امیدواریم زمینه انجام این اقدام با مصوبات مجلس فراهم شود.

نوبخت در پایان بیان داشت: در تلاش هستیم با اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها و هدایت منابع آزاد شده از این طریق شرایط مناسب برای تولید و طرح‌هایی نظیر طرح تحول سلامت را فراهم کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۸
من بازنشسته با ۶۶ سال سن ،و از کار افتاده ،با حقوق ماهی یک میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان ، آیا جزٔ ثروتمندان محسوب میشوم ،که چهار ماهه یارانهٔ مرا قطع نموده اید ،و دلیل آنرا در سایت داشتن یک واحد آپارتمان ۸۴ متری ،که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته است اعلام نموده اید ، من که در این مرحله از زندگی که دارای دو داماد ،و یک نوه هم هستم ،چرا باید شرمندهٔ خانواده شوم ،؟ بر اساس کدام قانون ،با این گرانی ارزاق عمومی من را جزٔ ثروتمندان محسوب نموده اید ،اگر راست میگویید ،بیایید از نزدیک زندگی من را ببینید ، خدا را گواه میگیرم که من بیش از پنج ساله دچار مشکل پرستاد ،و کلون روده بزرگ هستم ،اما قادر به پرداخت ویزیت دکتر را ندارم ،وخود را بخدا سپرده ام که هر وقت مورد لطفش قرار گرفتم از این همه درد و رنج ،و عذاب برهاندم
یارانه طرح خیلی سیاستمدارانه ای بود
بی زحمت آب برق گاز بنزین نان و ..........................................................این افراد را نیز به قبل باز گردانید
با تشکر
مدیری خدمتگزار و عدالت پیشه
با فیش حقوقی نجومی
وزیر کار اعلام کرد یارانه کارگران قطع نمی شود ولی من وچند تن از همکارانم با حقوق های دو میلیونی قطع شده واین در صورتی است که من پنج سر نانخور دارم
سلام
کارمندی هستم با حقوق 2800 هیچ منبع در آمد یا ثروت دیگری ندارم یارانه ام را قطع کرده اند یا مملکت آنقدر بدبخت و خراب شده که من با این حقوق جزو پنج درصد ثروتمند قرار گرفته ام یا حقم را خورده اند
خدا را شکر من معلم با حقوق معلمی و مستاجر چز ثروتمندان جامعه هستم بیش از یکسال است یارانه من قطع شده است .وای به حال 77 میلیون نفر بعد ما............. اونها چقدر زیر خط فقر هستند؟
آنچنان از یارانه صحبت می شود که انگار ماهی 45500 تومان در این شرایط زندگی گره گشای مشکلات مردم است .
یارانه باید به اتباع پناهنده که پذیرفته شد هم تعلق بگیرد وآنهاتبعیض سیستماتیک نشوند.یاکاملا اونهارابه عنوان شهروندبپذیرندیاکاملا ردپناهندگی کندکه تکلیفشون معلوم باشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر