بازدید 2021

آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه‌های داخلی

با کاهش بارندگی‌ها در نقاط مختلف کشور بسیاری از پروازها به حالت عادی بازگشتند.
کد خبر: ۶۶۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 03 February 2017
با کاهش بارندگی‌ها در نقاط مختلف کشور بسیاری از پروازها به حالت عادی بازگشتند.

به گزارش ایسنا، پس از بارندگی شدید که از آخرین ساعت شب گذشته آغاز شد وضعیت پرواز در  بسیاری از فرودگاه‌های کشور ناپایدار شد و تا جایی که بسیاری از برنامه‌های پروازی امروز یا با تاخیر مواجه شدند یا از سوی شرکت‌های هواپیمایی باطل شدند.

 طبق اعلام شرکت فرودگاه‌های کشور  در حال حاضر تقریبا در تمامی فرودگاهای کشور امکان پرواز برقرار شده و فرودگاه‌هایی که باند آنها به دلیل بارش برف مسدود شده بود و یا به دلیل کاهش دید افقی امکان پرواز در آنها وجود نداشت بار دیگر به حالت عادی بازگشتند.

آخرین فرودگاهی که امکان پرواز مجدد در آن برقرار شده فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد است. این فرودگاه به دلیل بارش شدید برف مجبور به باطل اعلام کردن بسیاری از پروازهای صبح شده بود با اعلام شرکت‌ فرودگاه‌ها از دقایقی قبل بار دیگر امکان پرواز را پیدا کردند.

همچنین اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد تهران نشان از آن دارد که عملیات پروازی از این فرودگاه به مقصد بسیاری از شهرهای کشور طبق برنامه انجام می‌گیرد و چند تاخیر ثبت شده نیز احتمالا به دلیل برهم خوردن برنامه‌هایی است که صبح امروز به دلیل وضیعت خاص جوی به باطل کردن پروازها منجر شده بودند.

 با وجود بهبود نسبی وضعیت جوی در فرودگاه‌ها ی کشور، شرکت ‌فرودگاه‌های کشور از مسافران درخواست کرده قبل از اعزام به فرودگاه  اطلاعات شهر مبدا و مقصد را برای اطلاعات پرواز  جویا شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر