بازدید 6816
شاخص دلار:

شاخص دلار آمریکا امروز ۰.۱۵ درصد افزایش یافت

در روز جمعه ارزش دلار کمی افزایش یافت. این افزایش ارزش بیتر به خاطر آمارهای منتشر شده ای بود که نشان می داد، فرصت های شغلی جدیدی در آمریکا ایجاد شده است. شاخص دلار، که با توجه به میانگین نرخ مبادله بین دلار آمریکا و شش ارز اصلی در سطح جهان به دست می آید، ۰.۱۵ درصد رشد داشته است
کد خبر: ۶۶۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 03 February 2017
در روز جمعه ارزش دلار کمی افزایش یافت. این افزایش ارزش بیتر به خاطر آمارهای منتشر شده ای بود که نشان می داد، فرصت های شغلی جدیدی در آمریکا ایجاد شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، ارز ایالات متحده در چند وقت اخیر از دو سو لطمه دیده بود. اول آنکه سیاست های دونالد ترامپ سیاست های شفافی نیست و این امر موجب سرگردانی سرمایه گذاران شده است. دومین عاملی که موجب کاهش ارزش دلار شده، عدم شفافیت تصمیمات فدرال رزرم و ابهام در زمان افزایش نرخ بهره بعدی در آمریکاست.

شاخص دلار آمریکا امروز ۰.۱۵ درصد افزایش یافت


شاخص دلار، که با توجه به میانگین نرخ مبادله بین دلار آمریکا و شش ارز اصلی در سطح جهان به دست می آید، ۰.۱۵ درصد رشد داشته است و بیشترین رشد در مقابل ین ژاپن بوده. دلار امروز توانست ۰.۳ درصد در مقابل ین افزایش داشته باشد، به طوری که هر یک دلار، امروز ۱۱۳.۱۳ ین معامله می شد.

بنا بر تحقیق های صورت گرفته از سوی رویترز، آمرها حاکی از آن است که تعداد فرصت های شغلی غیر کشاورزی در ماه گذشته ۱۷۵.۰۰۰ عدد بوده که در مقایسه با ماه دسامبر ۱۹.۰۰۰ عدد افزایش داشته است.

شاخص دلار آمریکا امروز ۰.۱۵ درصد افزایش یافت


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر