بازدید 4463
۱
خبر

شوک دوم/تراکتور از خرید تابستانی هم محروم شد!

محرومیت باشگاه تراکتور در 14 دی ماه به فدراسیون و این باشگاه ابلاغ شده و مشخص نیست که چگونه فدراسیون فوتبال به تیم تبریزی اجازه استخدام بازیکنان جدید را داده است؟
کد خبر: ۶۶۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 03 February 2017
باشگاه تراکتورسازی تبریز از دومین پنجره نقل و انتقالاتی نیز محروم شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این خبر شوک آور از سوی پائولو رودریگوئز مدیربرنامه های پرتغالی اعلام شد. او که چهار موکل در باشگاه تراکتورسازی داشته، ادعا می کند طبق حکم فیفا تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی (زمستان و تابستان) محروم شده است.

این ایجنت پرتغالی تونی اولیویرا، فلاویو لوپز، ژائو ویلا و آنسلمو را در دوران مدیریت محمدحسین جعفری به تراکتور معرفی کرده بود که این باشگاه با هر 4 موکل وی قرارداد بسته اما با عدم پرداخت دیون از سوی باشگاه تراکتورسازی محرومیتی سنگین و غیرقابل باور را تحمل می کند.

بنابر حکمی که فیفا اعلام کرده تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و از ابتدای سال 2017 تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان حق جابجایی بازیکن را ندارد. با نامه ای که نسخه ای از آن منتشر شده و به این خبر الصاق شده ، مشخص است که محرومیت باشگاه در 14 دی ماه به فدراسیون و این باشگاه ابلاغ شده و مشخص نیست که چگونه فدراسیون به تراکتورسازی اجازه استخدام بازیکنان جدید داده است؟


جالب این که پرونده تونی اولیویرا و فلاویو لوپز همچنان باز است و به گفته وکیل وی جریمه پرونده تونی ، کسر 6 امتیاز از تراکتورسازی است .
 
 فعلا فیفا تراکتورسازی را برای دو مرحله ثبت نام  که از 4 ژانویه 2017 شروع می شود از انتقال بازیکن محروم کرده است.تصمیم  اتاق حل اختلاف به تاریخ 30 سپتامبر 2016 است و به هر دو طرف دعوا در روز 25 اکتبر 2016 اطلاع داده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقایون فکر میکنن همه جا مثله ایران بی قانونی هست، بیایی با بازیکن قرارداد ببندی بعد پولوشو ندی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل