بازدید 3128

اطاعت توتال از آمریکا درباره تغییر قرارداد گازی با ایران

مدیر ارشد اجرایی شرکت توتال گفت با توجه به برنامه‌های دولت ترامپ، اگر تغییری در قرارداد گازی ما با ایران به وجود آید، ما مجبور به اطاعت هستیم اما تاکنون ما به جلو حرکت کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۶۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 03 February 2017
مدیر ارشد اجرایی شرکت توتال گفت با توجه به برنامه‌های دولت ترامپ، اگر تغییری در قرارداد گازی ما با ایران به وجود آید، ما مجبور به اطاعت هستیم اما تاکنون ما به جلو حرکت کرده‌ایم.

به گزارش فارس به نقل از رادیو فرانسه، پاتریک پویان، مدیر ارشد اجرایی شرکت توتال گفت: «من نمی توانم درآمدهای شرکت را فاش کنم اما می‌توانم بگویم نتایج خوب بوده است. درآمدها بسیار پایدار بودند و در میان دیگر غول های نفتی، یکی از بهترین عملکردها خواهد بود.»

وی افزود: برنامه‌های کاهش هزینه‌ها به درآمدها کمک کرد.

این شرکت در 9 فوریه، نتایج سه ماهه چهارم و کل سال 2016 را منتشر خواهد کرد.

شرکت رویال داچ شل دیروز اعلام کرد نزدیک است 5 میلیارد دلار از دارایی های خود را برای کاهش بدهی‌ها بفروشد چراکه کمترین درآمد سالانه در بیش از یک دهه اخیر را داشته است.

پویان در مورد ازسرگیری سرمایه گذاری به علت بهبود قیمت نفت گفت این شرکت بودجه سرمایه گذاری خود را در بازه 15 تا 17 میلیارد دلار ثابت نگاه می دارد.

وی توضیح داد: «استراتژی خوب در نفت این است که علیرغم بی‌ثباتی قیمت‌ها، پیوسته سرمایه گذاری کنی. ما در نظر داریم در مورد پروژه‌های جدیدی تصمیم گیری کنیم چراکه در این صنعت وقتی قیمت ها افت می کند، هزینه‌ها نیز کاهش می یابد... ما در مورد 10 پروژه در جهان طی 18 ماه اینده تصمیم گیری خواهیم کرد.»

پویان تصریح کرد با انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا و تنش‌های دولت وی با ایران، در مورد قرارداد گازی توتال با ایران نگرانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: «این پروژه به خطر نیفتاده است. توتال به قانون‌های بین المللی احترام می گذارد. اگر تغییری در قراردادی که امضا کردیم وجود دارد، ما مجبور به اطاعت هستیم اما تا امروز، ما داریم جلو می رویم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها