بازدید 9042
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی

آمریکا هم مثل شوروی پاشیده می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ناوگان نظامی فرانسه به منظور انجام رزمایش مشترک با کشورهای منطقه وارد خلیج فارس شدند تا جایی که ‌بازرگانان فرانسوی به رویه حکومت‌شان اعتراض کردند ولی ما اعتراضی از دستگاه دیپلماسی علیه این رفتار نشنیدیم.
کد خبر: ۶۶۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴ 02 February 2017
 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ناوگان نظامی فرانسه به منظور انجام رزمایش مشترک با کشورهای منطقه وارد خلیج فارس شدند تا جایی که ‌بازرگانان فرانسوی به رویه حکومت‌شان اعتراض کردند ولی ما اعتراضی از دستگاه دیپلماسی علیه این رفتار نشنیدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی عصر امروز در یادواره سردار شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ 21 زرهی امام رضا(ع) و 2300 شهید شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجموعه ورزشی رفانیر نیشابور، اظهار داشت:  فجرآفرینان امروز باید گفتمان، آرمان و هدف امام خمینی(ره) را در فجر سی و هشتم کاملا دنبال کنند همان طور که در فجر اول گفتمان آرمان و هدف امام پیروز شد.

وی افزود: امروز گفتمان انقلاب اسلامی بر منطقه حاکم بوده و معادلات استکبار جهانی را به هم زده است.

امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه گفتمان امام راحل برپایی حکومت مهدوی و هدف ایشان استکبارستیزی بود، تصریح کرد: تفکر حاکمیت دینی نباید محدود به نظام اسلامی و چند کشور منطقه شود باید به‌دنبال حاکمیت دین بر کره زمین باشیم.

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: امروز جوانان آرمان‌خواهی وجود دارند که پای انقلاب ایستاده‌اند تا آرمان‌های امام راحل در دنیا جهانگیر شود.بینش و تفکر سیاسی این جوانان امروز بسیار بیشتر از جوانان روی مین رفته مقطع دفاع مقدس است و عملاً نسل امروز خیلی جلوتر از نسل آن زمان است.

وی با بیان اینکه گفتمان امام، حاکمیت دینی بود که آن را از استکبارستیزی شروع کرد، گفت:  اراده خداوند متعال بر این قرار گرفته است که وجود امام زمان(عج) از پس پرده بیرون افتد و دنیا را تصرف کند و ان‌شاء‌الله به زودی به آن روز می‌رسیم.

نماینده استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما نمی‌توانیم با آمریکا دست بدهیم زیرا او درنده‌خو است، دستور اخیر ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا را در خصوص قوانین جدید مهاجرت مورد توجه و انتقاد قرار داد.

آیت‌الله علم‌الهدی  یادآور شد: همه دیدند که حتی کودک 5 ساله ایرانی متولد آمریکا را از مادرش جدا و آن را تهدید علیه آمریکا عنوان کردند که جای سوال دارد.

وی تصریح کرد: آنها و دیگران بدانند که اگر بچه‌‌های ایرانی بزرگ شده آمریکا برای آنها تهدید هستند بچه‌های ایران بزرگ شده داخل ایران، آمریکا برانداز و تهدید جدی برای آنها  هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به طرح‌های استقلال طلبانه در برخی آمریکایی‌ها از جمله طرح مهم  استقلال ایالت کالیفرنیا از ایالات متحده آمریکا تا سال آینده افزود: آمریکا هم مثل  شوروی در آینده نزدیک پاشیده می‌شود و ان‌شاءالله  این سنگلاخ از مقابل ظهور حضرت امام مهدی(عج) برداشته می‌شود.  

آیت‌الله علم الهدی خاطرنشان کرد: در این روزها وزیر خارجه فرانسه به همراه هیئتی از تجار آن کشور  وارد ایران شدند و از طرف دیگر نیز ناوگان نظامی فرانسه به منظور انجام رزمایش مشترک با کشورهای منطقه وارد خلیج فارس شدند و این دو با هم نمی‌خواند، تا جایی که خود  بازرگانان فرانسوی به رویه حکومت‌شان اعتراض کردند ولی ما اعتراضی از دستگاه دیپلماسی علیه این رفتار نشنیدیم.

وی با تبریک ایام دهه مبارک فجر عنوان کرد: فجر هر سالی متعلق به نسل همان سال است که آن نسل قدم به جامعه می‌گذارد و مسئولیت اجتماعی سیاسی را بر دوش می‌گیرد و در یک  بستر انقلابی  خود را متعهد می‌بیند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر