بازدید 5174
۱
به دلیل به بارش شدید برف‌

مسیر هراز کاملاً مسدود شد‌

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند با اشاره به بارش شدید برف و برودت هوا گفت: مسیر هراز کاملاً مسدود شده اما محور تهران ـ‌ فیروزکوه باز است.
کد خبر: ۶۶۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ 02 February 2017
رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند با اشاره به بارش شدید برف و برودت هوا گفت: مسیر هراز کاملاً مسدود شده اما محور تهران ـ‌ فیروزکوه باز است.

سروان داوود عبدالمالکی رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند در گفت‌وگو با تسنیم در دماوند، اظهار داشت: مسیر رودهن به گیلاوند به صورت مقطعی مسدود است و پلیس راهنمایی رانندگی برای کمک‌رسانی اعزام شده است.

وی ادامه داد: در روستاهای مبارک‌آباد و کریتون رودهن، گشتی‌های پلیس راهور در حال کمک‌رسانی هستند و مسیر هراز کاملاً مسدود شده است. به علاوه گردنه سرهار نیز به دلیل کولاک شدید مسدود شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند گفت: مسیر تهران ـ‌ فیروزکوه باز است؛ اما به دلیل بارش برف تردد به سختی میسر می‌شود که نیاز به زنجیر چرخ دارد.

عبدالمالکی در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در شهر دماوند برای تردد در داخل شهر به دلیل برودت و کولاک از زنجیر چرخ استفاده کنند، هم‌چنین در مسیر میدان قدس به سمت چشمه اعلا تردد بسیار سخت است و توصیه می‌شود، ترددی صورت نگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با این حساب از اول تابستون بحران بی آبی داریم و سد لتیان هم میشه مجتمع ورزشی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل