بازدید 8632
۲

اتهام تقلب به راجر فدرر

بعد از هجدهمین قهرمانی در تنیس آزاد استرالیا، حالا منتقدان راجر فدرر به حرف آمده و تقاضای استراحت پزشکی او در ابتدای ست نهایی بازی فینال را تقلب خوانده‌اند.
کد خبر: ۶۶۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 02 February 2017
بعد از هجدهمین قهرمانی در تنیس آزاد استرالیا، حالا منتقدان راجر فدرر به حرف آمده و تقاضای استراحت پزشکی او در ابتدای ست نهایی بازی فینال را تقلب خوانده‌اند.

به گزارش ایلنا، یکی از این منتقدان، پت کش قهرمان استرالیایی ویمبلدون در سال ۱۹۸۷است که گفته: درخواست استراحت پزشکی فدرر در ابتدای ست پنجم نوعی تقلب قانونی بود که با هدف بر هم زدن ریتم حریف انجام شد وگرنه مصدومیتی در کار نبود. این فریبکاری یک نوع تقلب قانونی است که متاسفانه زیاد از آن استفاده می‌شود.

کش در حالی این ادعا را مطرح کرده که فدرر در بازی نیمه‌نهایی با واورینکا هم وقتی ست‌های سوم و چهارم را باخت، در ابتدای ست پنجم برای مداوای پایش از استادیوم خارج شده بود. او بعد از بازی با واورینکا گفته بود در قسمت‌های بالایی پایش مصدومیت مختصری دارد که برای مداوای آن مجبور شده به خارج از زمین برود و پس از شکست دادن نادال در فینال هم گفت: پایم از بازی با نوا روبین اذیتم می‌کرد. در بازی مقابل استن، این مشکل را از ابتدای بازی در دو طرف کشاله رانم احساس کردم. از اواسط ست دوم، عضله چهارسر پایم هم شروع به اذیت کرد و از میانه ست سوم مشکل کشاله رانم جدی‌تر شد. به خودم گفتم قوانینی وجود دارند که می‌توانی از آنها استفاده کنی و می‌دانم که نباید از این قوانین سواستفاده کرد. به گمانم در 20 سال گذشته در این مسیر پیشرو بوده‌ام. بنابراین اینگونه صحبت‌های انتقاد‌ی، اغراق‌آمیز است. نمی‌دانم که او (کش) راجع به چه چیزی صحبت می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
18 بار قهرمان گرند اسلم کار هر کسی نیست
این فرهنگ ایرانی که با استدلال اینکه چون 18 بار قهرمان گرند اسلم شده یعنی هیچ وقت خلافی رو مرتکب نمیشه، عمق ساده لوهی بعضی ایرانی ها رو نشون میده، اونکار بنا به هر دلیلی تاکتیک بازیش بوده که برنامه ریزی شده بود، اما متقلبانه وناجوانمردانه..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار