بازدید 13364

بارش برف در رشت

شهر رشت با بارش چند ساعته زیر برف فرو رفت و اکنون پس از ساعت‌ها هنوز وضعیت از بحران سفید پیش بینی شده رو به آرامش نگذاشته است.
کد خبر: ۶۶۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 02 February 2017
شهر رشت با بارش چند ساعته زیر برف فرو رفت و اکنون پس از ساعت‌ها هنوز وضعیت از بحران سفید پیش بینی شده رو به آرامش نگذاشته است.

به گزارش تسنیم، بارش برف زمستانی که از عصر دیروز تاکنون شهر رشت را سفیدپوش کرده عبور و مرور را مختل ساخته و راه‌های منتهی به بیمارستان‌های اصلی و استراتژیک شهر رشت به سختی انجام می‌شود.

کارکنان مراکز بهداشتی درمانی پای پیاده بعد از طی مسافت‌های طولانی خود را به بیمارستان‌ها می‌رسانند تا خدمت رسانی به بیماران و سانحه دیدگان این وضعیت سفید را انجام دهند تا نقصانی در خدمات رسانی و درمان استان حس نشود.

نه تنها هیچ خودرویی برای انتقال این سپیدپوشان در زمان‌های بحرانی در نظر گرفته نشده است، خطر سرخوردگی و آسیب دیدن آنها بسیار زیاد است.

در مسیرهای منتهی به بیمارستان پورسینا و ولایت و الزهرا شاخه‌های درختان از بار سنگین برف شکسته و حاشیه خیابان‌ها را اشغال کرده‌اند.

برق و آب برخی نقاط شهر ساعت‌ها است که قطع است و تردد از مسیرهای اصلی شهر به کندی صورت می‌گیرد.

آیا پس از سپری کردن بحران‌های مختلف آب و هوایی به ویژه قبرف سال‌های 83 و 86 وقت آن نرسیده است که تیم بحران قوی‌تری در گیلان به برنامه ریزی و شناسایی مشکلات بپردازد تا در یک بارش برف زندگی کل شهر مختل نشود؟

سیم تیر چراغ برقی در فلکه نیروی دریایی جرقه می‌زند؛ شهروندان دست به گریبان رسانه شده‌اند و با تماس‌های مکرر  تلفنی به رادیو اوضاع شهر بحران زده را گزارش می‌دهند.

این جمله از استاندار گیلان است: "نادیده گرفتن عملکرد مطلوب مدیران گیلان بی انصافی است".

استاندار گیلان با اشاره به اینکه طی سال های اخیر شاهد عملکرد مطلوب مسئولان استان در حوزه های مختلف هستیم، گفت: این بی‌انصافی است که زحمات و تلاش‌های مسئولان نادیده گرفته شود".

شنیدن این جملات با آنچه امروز در شهر دیدیم تناقضی بسیار بزرگ دارد.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل