بازدید 10470
۶
سوژه

پرسپولیسی ها اینگونه مانع هجوم تراکتوری ها به آزادی می شوند

بر اساس قانون در صورتي اين اتفاق خواهد افتاد كه پرسپوليسي‌ها 90 درصد ورزشگاه آزادي را پر كنند. اگر اين اتفاق نيفتد سازمان ليگ اين اجازه را خواهد داشت كه فضاهاي خالي را در اختيار طرفداران پرشور تراكتور قرار دهد.
کد خبر: ۶۶۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 02 February 2017
روز يك‌شنبه هفته پیش رو بازي حساسي بين پرسپوليس و تراكتورسازي در استادیوم بزرگ انجام خواهد شد. ديداري كه خيلي‌ها مي‌گويند می تواند تكليف قهرمان ليگ برتر را مشخص کند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته تماشاگران پرسپوليس و تراكتورسازي دو تيم صدرنشين در جدول رده‌بندي هستند و رقابت تنگاتنگي با هم براي بالا بردن جام قهرماني دارند. همين اتفاق باعث شده پرسپوليسي‌ها براي اين بازي ادعا كنند كه بيش از 10 درصد از ورزشگاه را در اختيار تراكتوري‌ها قرار نمي‌دهند. 

با اين حال و بر اساس قانون در صورتي اين اتفاق خواهد افتاد كه پرسپوليسي‌ها 90 درصد ورزشگاه آزادي را پر كنند. اگر اين اتفاق نيفتد سازمان ليگ اين اجازه را خواهد داشت كه فضاهاي خالي را در اختيار طرفداران پرشور تراكتورسازي قرار دهد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
همچین میگین پورشورهای تراکتور ، که انگار هواداران بقیه تیمها همه خمارند
در كدام بازي اين قانون رعايت شده چرا هر وقت نوبت تراختور ميشه اين بحثها راه ميوفته چرا پيروزي در قم كه مهمان بود همه استاديوم را در اختيار داشت؟؟؟؟ چرا رسانه ها طي سالها فقط دو تيم تهراني را تبليغ كردن و فوتبال استانها را تخريب كردن؟؟؟؟
در كدام بازي اين قانون رعايت شده
تیترت مناسب نیست
تکلیفش تقریبا مشخصه.بازی قبل چیکار کردن با تراکتور!!!!!!!!!!!!!!
ابر باد و مه خورشید و فلک و فدراسیون و فیفا و.... در کارند تا امسال یه تیم تهرانی بعد از سالها قهرمان بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل