بازدید 3043

فرکی،شاگردش را برد و درسایپاماندگارشد

کد خبر: ۶۶۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 02 February 2017
حامد شیری از روی نقطه پنالتی قفل دروازه مهرداد طهماسبی که موقعیت‌های زیادی گرفته بود را شکست تا حسین فرکی به طور کامل از وضعیت قرمز خارج شود.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین فرکی و شاگردانش بعد از دو برد ارزشمند از پایین جدول دور شدند و امروز در استادیوم پاس قوامین به مصاف فولادی رفتند که برخلاف آنها مسابقات اخیر خود را با نتایج نه چندان خوبی پشت سر گذاشته است.

قضاوت بازی بر عهده علیرضا فغانی بود و در پایان تک گل این دیدار پر افت وخیز را نارنجی پوشان به ثمر رساندند و با سه امتیاز حیاتی به وضعیت خود سروسامان دادند.

سایپا تهران:  حامد لک، عزت‌الله پورقاز، سیامک کوروشی، امیدخالدی، حامد شیری، روزبه شاه‌علی‌دوست، علیرضا علی‌زاده، ایوب کلانتری(70- علی زینالی)، علی قلی‌زاده(63- رضا جعفری)، غلامرضا رضایی(82- ابراهیم صادقی) و محمدرصا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی
 
فولاد خوزستان: مهرداد طهماسبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله کرمی، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده(81- بهرام رشیدفرخی)، محمود مطلق‌زاده، حمید بوحمدان، میثم دورقی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری.
سرمربی: نعیم سعداوی

تنها گل سایپا به فولاد در دقیقه 73 توسط حامد شیری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. پس از پرتاب اوت پورقاز، عبدالله‌زاده روی هوا علی‌زاده را سرنگون کرد و مرتکب پنالتی شد که این فرصت خوب گلزنی را شیری به سمت راست دروازه و موافق جهت طهماسبی زد تا گل اول بازی به نام سایپایی‌ها ثبت شود.

حامد لک ستاره این دیدار بود که در دقیقه 23 توپ انصاری را در موقعیت تک به تک مهار کرد تا جدی‌ترین فرصت گلزنی فولاد از دست برود.

در دقیقه 90 هم ارسال رحمانی از روی کرنر را حامد لک دفع کرد و در برگشت ضربه قیچی برگردان انصاری را دوباره لک برگشت داد و باز هم در ریباند کرمی قصد باز کردن دروازه سایپا را داشت که این بار پای زینالی از روی خط مانع از گلزنی فولادی‌ها شد.

در دقیقه 4+90 شوت راه دور بوحمدان با خوش‌شانس سایپایی‌ها به تیرک افقی برخورد کرد و به اوت رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر