بازدید 7406

واکنش سفارت ایران در باکو به جو سازی علیه ایران

کد خبر: ۶۶۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 02 February 2017
بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به فضای سازی های رسانه ای علیه روابط دو کشور، بیانیه ای را منتشر کرد. 

به گزارش «تابناک» در این بیانیه آمده است : بار دیگر شاهد فعالیت بدخواهان روابط رو به کسترش دو کشور و جریان ایران هراسی در فضای رسانه ای برخی از محافل رسانه ای و مطبوعاتی جمهوری آذربایجان هستیم که معمولا به هر بهانه ای تلاش دارند فضای مناسبات دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان را آلوده نمایند.

این بار ملاقات و دیدار یک عضو سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو  با مقامات یکی از احزاب این کشور که به صورت کاملا شفاف و در قالب دیدارهای معمول دیپلماتیک صورت گرفته، بدون هیچ دلیلی به سوژه برخی رسانه ها تبدیل شده است.

جالب است که دیدارهای مکرر اعضای دیگر سفارتخانه های مقیم باکو با همین افراد چه قبل و چه بعد از این دیدار بدون کوچکترین واکنش رسانه ای انجام شده است.
بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان تاکید می نماید که این ملاقات هیچگونه رویکردی در خلاف منافع همکاریهای دوستانه ایران و آذربایجان نداشته و این سفارت حق قانونی خود را برای پیگیری حقوقی اتهامات و نسبت های دروغ و فریبکارانه محفوظ می دارد.

در پایان مجددا تاکید می نماید مناسبات و همکاریهای دو کشور دوست و برادر ایران و آذربایجان در سایه اراده مقامات عالی دو کشور بسیار مستحکم بوده و در تمامی زمینه ها با موفقیت به پیش می رود و عوامل ثالث هرگز نمی توانند خللی در آن ایجاد نمایند.

همچنین، ضمن تاکید بر دقت، هوشیاری و افزایش تلاش رسانه های جمعی برای مراقبت از مناسبات دو کشور، آنها را به ایفای نقش مثبت و بر عهده گرفتن سهم ارزنده ای در تعمیق و گسترش این مناسبات که یقینا به نفع دولتها و ملتهایمان تمام خواهد شد، دعوت می نماید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر