بازدید 3587

آمارباورنکردنی ماشین سازی باقرعه کشی عجیب سازمان لیگ

ماشین سازی در حالی در بازی خانگی مقابل استقلال تهران شکست خورد که در قرعه کشی تاریخی سازمان لیگ، ششمین بازی متوالی را در تبریز برگزار می کرد!
کد خبر: ۶۶۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 02 February 2017
ماشین سازی در حالی در بازی خانگی مقابل استقلال تهران شکست خورد که در قرعه کشی تاریخی سازمان لیگ، ششمین بازی متوالی را در تبریز برگزار می کرد!
 
به گزارش تابناک ورزشی، آنها در این بازی میزبان استقلال بودند و بازی قبلی را میهمان تراکتورسازی درتبریز بودند که با تساوی بدون گل به کارشان پایان دادند. بازی قبلی را ماشین سازی از صبای قم میزبانی کرد و با تساوی بدون گل به پایان رسید اما باز هم بازی قبل از آن، در تبریز برگزار شد و شاگردان فرهاد کاظمی، میهمان گسترش فولاد در تبریز بودند!
 
دو بازی قبلی ماشین سازی باز هم در تبریز برگزار شد و آنها از سایپا و فولاد خوزستان پذیرایی کردند که هر دو دیدار را با تساوی به پایان رساندند. یک مساوی 3 بر 3 و یک تساوی بدون گل.
بازی اولی هم که فرهاد کاظمی روی نیمکت ماشین سازی نشست بازی با تیم سابقش یعنی سیاه جامگان بود که باخت یک بر صفر را برای این مربی در پی داشت.
حالا فرهاد کاظمی در 7 بازی تنها 4 امتیاز کسب کرده؛ آن هم در حالی که 6 بازی از این هفت بازی را در خانه برگزار کرده است!
 
به نظر می رسد مشکل ماشین سازی تنها در کادر فنی این تیم نیست و انتخاب های عجیب مدیران این تیم را باید عامل اصلی ناکامی سبزپوشان تبریزی دانست. تیمی با قدمت در فوتبال تبریز که با ناکارآمدی مدیرانش – با وجود هزینه میلیاردی – با یک بازی بیشتر از رقبا در قعر جدول باقی مانده و به نظر می رسد هیچ راه نجاتی برایش وجود ندارد مگر اینکه یک شوک مدیریتی قوی و تصمیماتی کاملا مقتدرانه تا بتوان از چند بازی باقیمانده، نتیجه لازم را کسب کرد و این تیم را در لیگ برتر نگه داشت. کاری که با توجه به انجام شدن اکثر بازی های داخل خانه این تیم، سخت به نظر می رسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار