بازدید 5396
سردار امیری‌مقدم خبر داد:

دستگیری زورگیرهای پراید سوار در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری زورگیران پرایدسوار در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 01 February 2017
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری زورگیران پرایدسوار در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت‌های خیابانی در مشهد و درخواست پیگیری سریع موضوع از سوی مالباختگان، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: سارقان در آخرین سرقت به سوی شهروندی حمله‌ور شدند که کارمند دادگستری بود و از این فرد زورگیری کردند.

سردار امیری‌مقدم بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم صادر و دو تیم مشترک از اداره مبارزه با جرایم جنایی و عملیات ویژه پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی گفت: یکی از مالباختگان در تحقیقات پرونده به کارآگاهان گفت در حال عزیمت به محل کارش از میدان کوشش مشهد سوار خودروی پراید سفیدرنگ با سه سرنشین شده و پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان صندلی عقب ناگهان با قمه به این فرد حمله‌ور و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: سارقان این شهروند را چند ساعت گروگان برده و پس از سرقت وسایل همراهش، شماره رمز کارت عابر بانک او را نیز به زور گرفته و حساب بانکی‌اش را خالی کرده‌اند.

سردار امیری‌مقدم افزود: پلیس در تحقیقات بعدی پرونده و بررسی محل‌های وقوع سرقت به سرنخ‌هایی دست یافت که منجر به شناسایی چهره دو تن از عاملان این سرقت‌های سریالی شد.

وی گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی پس از چند روز کنترل و مراقبت نامحسوس دو متهم اصلی پرونده را دستگیر کردند که این متهمان در بازجویی‌های پلیسی دو همدستشان را معرفی و اعتراف به زورگیری‌های سریالی کرده‌اند.

سردار امیری‌مقدم گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی دو متهم دیگر این پرونده که سعید و اکبر نام دارند را نیز در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. اعضای این باند تاکنون به 20 فقره زورگیری اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر