بازدید 2935

خارج از حادثه، حرف از سختی‌ها کار ساده‌ای است

کد خبر: ۶۶۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 01 February 2017
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاق پلاسکو گفتنی نیست، بلکه دیدنی است. باید تا آدم در حادثه نباشد و نبیند چه اتفاقی افتاده، نمی‌فهمد که چه فاجعه‌ای افتاده است. تا آدم نسوزد و در درون سختی‌ها نباشد، خارج از آن نمی‌تواند درباره سختی‌ها حرف بزند. خارج از حادثه، حرف از سختی‌ها کار ساده‌ای است.

به گزارش ایسنا، پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم یادبود شهدای آتش‌نشان و جانباختگان حادثه پلاسکو در پاسخ به این پرسش که عملکرد آتش‌نشانان شهید چه پیامی برای ما دارد، گفت: اولین پیام این است که این افراد تا پایان جان برای مراقبت از جامعه ایستادگی کردند که حرکت قابل ستایشی است اما درس تلخی برای ما داشت و باید تلاش کنیم چنین اتفاقاتی تکرار شود و در صورت بروز حوادث مشابه، بتوانیم با کمترین ضایعه از آن بیرون بیاییم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: باید هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز لازم برای این حادثه فراهم می‌بود تا این حادثه بهتر مدیریت شود.

پزشکیان با اشاره به وجود ساختمان‌هایی که وضعیت مشابهی با پلاسکو دارند، اظهار کرد: ساختمان‌هایی هستند که کانون خطر محسوب می‌شوند بنابراین باید قبل از وقوع هر حادثه‌ای اقدامات لازم را انجام دهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر