بازدید 2658

جلودارزاده از عدم عذرخواهی قالیباف انتقاد کرد

کد خبر: ۶۶۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 01 February 2017
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از گزارش شهردار تهران در جلسه امروز مجلس و عذرخواهی نکردن وی از وقوع حادثه پلاسکو انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، سهیلا جلودارزاده در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران گفت: من امروز می خواهم داد بزنم، سه سال پیش در آتش‌سوزی در خیابان جمهوری، دو زن جان باختند و آتش نشانی گفت تجهیزات و نردبان نداشتیم. در جریان حادثه پلاسکو نیز به دلیل همین ضعف تخصص، آنقدر آب به ساختمان بستند که پلاسکو فروریخت.

وی با بیان اینکه هم اکنون آتش نشانان نیز از رییس آتش نشانی ناراحت هستند افزود: رییس آتش نشانی بازنشسته نظامی است و هیچ تخصصی ندارد، چرا این مسائل را در مجلس مطرح نکردند؟

جلودارزاده با بیان این که قالیباف در جلسه امروز حتی یک عذرخواهی نکرد، ادامه داد: اگر همان سه سال پیش به بی‌کفایتی مدیر آتش نشانی توجه می‌شد، امروز این وضع پیش نمی‌آمد، روی آتش آب ریختن هنر نیست، بلکه باید یک فرد متخصص و باتجربه مسئولیت آتش نشانی را برعهده بگیرد که بتواند نیروهای خود را تربیت کند.

وی تصریح کرد: این موضوع که بودجه آتش نشانی برای خرید تجهیزات بی‌کیفیت هدر رفته، نکته‌ای است که مورد بی توجهی قرار گرفته است. این موضوع که تمام بودجه را صرف نردبان‌ها و تجهیزاتی می کنند که در نهایت کار نمی‌کنند، بی‌فایده است، اگر شهرداری تهران بودجه ندارد، پس چگونه این همه فرهنگسرا در سطح شهر می سازد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: هنگامی که برای بازدید به ایستگاه های آتش نشانی‌ می‌رویم، می گویند مشکلی ندارند و این نشان می‌دهد که مشکل اصلی در مدیریت آتش نشانی و شهرداری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل