بازدید 3251

تجدیدمیثاق مسئولان قضایی با آرمان های امام راحل

کد خبر: ۶۶۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 01 February 2017
رییس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان قوه قضاییه آنچه که در توان داریم برای رسیدن به اهداف به میان آوردیم، مخصوصا در برخورد با مفسدان اقتصادی، تامین آزادی های مشروع، احیای حقوق عامه، گسترش عدالت و رسیدگی متقن به دعاوی و تظلم‌خواهی.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله آملی‌لاریجانی با حضور در حرم امام راحل، گفت: ما می‌دانیم که انقلاب اسلامی یک انقلاب بی‌بدیلی است که با رهبری‌های امام راحل در 38 سال پیش و با ایثار ایثارگران پدید آمد و انقلابی که در شرق و غرب عالم بدیلی نداشت و شاخصه این انقلاب مردم سالاری و اسلامیت است.

وی ادامه داد: در چارچوب این نظام که منادی انقلاب و بشریت است برای قوه قضاییه وظایف خطیری ترسیم کرده از جمله گسترش عدالت و احیای حقوق عامه و رسیدگی به دعاوی مظلومان و تعقیب مجرمین؛ لذا قوه قضاییه برحسب آنچه که در قانون آمده و آنچه که امام تعریف کردند وظایف زیادی در احقاق حقوق و تعقیب مجرمین و برخورد با مفسدین و پیشگیری از جرم دارد.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: ما در این روز عزیز و در جمع مسئولان عالی قضایی با امام راحل و آرمان‌های ایشان تجدیدمیثاق می‌کنیم و می دانیم رسیدن به قله نهایی نیاز به تلاش بیشتر و ایثار همه مسئولان دارد.

آملی‌لاریجانی گفت: ما مسئولان قوه قضاییه آنچه که در توان داریم برای رسیدن به این اهداف به میان آوردیم، مخصوصا در برخورد با مفسدان اقتصادی، تامین آزادی های مشروع، احیای حقوق عامه و گسترش عدالت و رسیدگی متقن به دعاوی و تظلم خواهی.

وی گفت: طبیعتا محدودیت هایی در قوه قضاییه داریم و تلاش مسئولان این است که در همین چارچوب و در حد مقدورات بتوانیم مشکلات را مرتفع  کنیم.

رییس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه در طول سال های گذشته مسیر پرتلاطمی داشته و امروز مفتخریم که در چارچوب قوانین عمل می کنیم.

وی افزود: ما با آرمان های امام تجدیدمیثاق می کنیم که بتوانیم رضایت مردم و اهداف انقلاب را برآورده کنیم. ارشادات رهبری و حمایت های ایشان در این مسیر کارساز بوده است و از ایشان تشکر می کنیم، همچنین از یادگار امام تشکر می کنیم که وقتی را به این جمع  اختصاص داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی