بازدید 2784
بازتاب

استقلال خورستان، جای مبعلی جپاروف را از استقلال خواست!

نه درخواستی دادیم و نه استقلال به ما پیشنهادی در این مورد داده است. از من پرسیدند اگر این بازیکن به استقلال خوزستان بیاید او را جذب می‌کنید که گفتم طبیعتا او را جذب می‌کنیم.
کد خبر: ۶۶۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 01 February 2017
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: 2 سال پیش ما برای کمک ایمان مبعلی را به استقلال دادیم، حالا آنها جباروف را به ما بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی با پدیده، گفت:‌ درخواست جذب مارسلو مدافع برزیلی را دادیم. اگر تست پزشکی این بازیکن مشکلی نداشته باشد و توافق کنیم او را جذب خواهیم کرد. با توجه به بضاعت‌مان در لیگ فعالیت کردیم. قول و وعده مسئولان عملی نشده قصد ندارم به عقب بازگردم. از طرف تیم و کادرفنی این قول را می‌دهم که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بار دیگر استقلال خوزستان در ایران و آسیا باز هم زبانزد شود.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مطرح شدن موضوع جذب جپاروف،‌ گفت: نه ما درخواست دادیم و نه باشگاه استقلال چنین پیشنهادی داده است. این چیزی بود که در مطبوعات مطرح شد در مصاحبه‌ای هم که کردم گفتم چنین چیزی نشنیدم اما اگر چنین بازیکنی بتواند به ما کمک کند و بتوانیم او را جذب کنیم از این بابت خوشحال می‌شویم. 

استقلال خورستان، سرور جپاروف را از همنام تهرانی خواست

او بازیکن فنی و خوبی است امروز آخرین فرصتی است که فیفا تصمیم نهایی خود را در مورد این پرونده اعلام می‌کند. اگر خود استقلال از این بازیکن استفاده کند چه بهتر اما اگر شرایط استفاده از او فراهم نبود ما هم نام این تیم هستیم و دو سال قبل هم به آنها کمک کردیم و با وجود نیاز به ایمان مبعلی این بازیکن را در اختیار استقلال قرار دادیم حداقل این بازیکن را به ما بدهند.

وی در مورد اینکه در مورد مبلغ قرارداد این بازیکن هم صحبت کرده بود اما می‌گوید صحبتی برای جذب این بازیکن نکردند، گفت: من در مصاحبه‌ام گفتم نه درخواستی دادیم و نه استقلال به ما پیشنهادی در این مورد داده است. از من پرسیدند اگر این بازیکن به استقلال خوزستان بیاید او را جذب می‌کنید که گفتم طبیعتا او را جذب می‌کنیم.

پورموسوی در مورد اینکه آیا اندرانیک تیموریان را هم جذب می‌کنند، گفت:‌ یک جای خالی داریم. اگر مارسلو مدافع برزیلی را جذب کنیم لیست مان کامل می‌شود تنها یک روز وقت داریم که در مورد جذب این بازیکن و جپاروف تصمیم بگیریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل