بازدید 3003

انتصاب‌ها و تغییرات گسترده، محور استیضاح دانش آشتیانی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تغییرات و انتصاب‌های مختلف در وزارتخانه آموزش و پرورش را از جمله دلایل ارائه طرح استیضاح دانش آشتیانی از سوی برخی نمایندگان عنوان کرد.
کد خبر: ۶۶۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 01 February 2017
سیدمحمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص محورهای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: 37 نماینده مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارند که دانش آشتیانی به قول‌هایی که داده عمل نکرده است لذا طرح استیضاح را ارائه کردند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چگونگی رسیدگی به تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه و البته کوتاهی‌های صورت گرفته در این خصوص از جمله دلایل طرح استیضاح است.

وی با اشاره به دلایل دیگر، ادامه داد: جابجایی ها، تغییرات گسترده و انتصاب‌های مختلف در سطح وزارتخانه آموزش و پرورش توسط دانش آشتیانی از دیگر علل طرح استیضاح است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته شخصا اعتقاد دارم هم اکنون زمانی مناسبی برای استیضاح نبوده است زیرا مدت مسئولیت برای ارزیابی کافی نیست اما طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و قانون اساسی، نمایندگان می‌توانند حقشان را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، صبح روز یکشنبه هفته جاری طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 37 امضا به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی