بازدید 22976
۹

تصاویر منتشر نشده از حادثه پلاسکو

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 01 February 2017

فرستنده : سعید
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۹
چه عکس فوق العاده ای گرفته. هزا تا لایک
این مردم که می گن تو دست و پا بودن کجان! ظاهرا که خیابون ها در اختیار نیروهاست، اون آتش نشان های عزیزی که کشته شدند از بی تدبیری و بی تجهیزی و هزار تا نداشته دیگه بود، کاش یکی انقدر شهامت داشت عذرخواهی می کرد، حداقل!
نردبانها همگی پایینتر از آتش هستند!!!!!!
الان ینی که چی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
يعنى
دلواپسان چرا نظر نمی دهند؟ چون پای آقای قالیباف در میان است؟ راستی اگر نقصان دولت بود تا حالا حسین آقا چه سر و صداهایی که نکرده بود و کفن پوشها الان در خیابان بودند.
بسیاری از تصاویر پخش شده از حادثه پلاسکو دقیق هستند مخصوصا ابتدای حادثه، انگار دوربین ها از قبل زاویه عکس برداریشون تنظیم بوده و همه آماده بودند...
این تصاویر با پهباد گرفته شده (یکی از همونایی که تو قلب پایتخت نتونستن شکارش کنند) بعد چه طوره که اتش نشانی، هلیکوپتر هیچ، لااقل پنج تا دونه پهباد نداره باهاش آب و کف بپاشه رو ساختمون!
به وضوح مشخصه که ارتفاع نردبونهای آتش نشانی خیلی کمتر از 14 طبقه است و با اینکه آب رو به سمت بالا می پاشیدن، حداکثر تا طبقه دهم رو میتونن پوشش بدن. بعد میگن کمبود تجهیزات نبود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر